Selamlarr nasılsınız. Ben gayet iyiyim eğer Wattpad kapatılmasaydı şimdiye kitap bitmişti ama nasip böyleymiş dil biraz değişe bilir ve biraz hızlı ilerliğicez iyi okumalar
❤️✧°🫀🎸♪💌
Taksiden inmiş ve eve girmiştim. Saate baktım 13.42 baya bir yorulmuştum ve erken kalktığımda dolayı biraz uykum vardı. Ama ilk önce karnımı doyurmalıydım.
Odama girip hemen üstümü değiştirdim ve mutfağa girdim. Ne yemek istediğimi biraz düşündüm. Ve yemeği yapmaya koyuldum. İlk başta tavuk göğsünü kare kare kesitim.
Kaynaması için ocağa suyumu koydum. Ve kırmızı tatlı biberleri kestim. Sonrada yeşil biberleri kestim. O sırada kaynayan suya makarnaları mı koydum.
Sonra ise makarna kremamı ekledim. Makarna biraz yumuşağınca ise tavuk göğsüni biberleri ekledim ve pişmesi için 10-20 dk beklemeye başladım.
🖋️= Size bedava tavuklu makarna tarifi veridim kullanın ama zehirlenirseniz benden değil kfıtjddufktt
Pişen makarnamı tabağa aldım ve şaheserime baktım. Çok güzel oldu yaa.
Bence güzel durmuyor ama sen bilirsin
Sus iç ses senin beğendiklerin çok güzel ya sanki.
İğrenç şeyleri beğenen sensin
Aynen aynen sus iç ses
İç sesimi susturduktan sonra makarnamı masaya koydum ve yemeye başladım
*****
( 2 ay sonra)
Şuan bütün aile oturmuş benim atandığım yerin açıklanmasını bekliyorduk. 2 ay içerisinde nelermi olmuştu kısaca özet geçiyim.
Kaan'la bol bol görüntülü konuşma yapmıştık ve babama yakalandığımızda açıklama yapmıştık ve Kaan benim ailem ile görüntülü konuşma ile tanışmış ben Kaan'ın ailesi ile görüntülü konuşma ile tanışmıştık.
Ailelerimiz tanışmış ve birbirleriyle sık sık iletişime giriyorlardı. Ama babam bunu biraz zor kabullenmişti. Daha doğrusu çalışmıştı çünkü hala aramızdaki yaş farkının çok olduğunu düşünüyordu.
Ama ilişkimize FAZLA karışmıyordu. Tabi ona göre. Kaan'la konuşurken odaya dalıyor. Kapıyı dinliyor en küçük şeyde içeri dalıp bize kızıyordu. Bir gün Kaan bana ben ciddi düşünüyorum biliyorsun demi demişti ve odaya dalıp bide düşünme amk evladı demişti.
Sonra ise Kaan'ın annesinden özür dilemişti. Ve Kaan'ın kendine sövmüştü. Ama Kaan sadece eyvallah kayın babam demişti ve babam 2 misli fazla sövmüştü.
Ve 2 ay içerisinde bunlardan fazlası ile olmuştu. Ama babam sadece benim üzülmemi istemediğimi ve bunun için daha erken olduğunu düşündüğünü söylemişti.
Ve tainime Kars yazmamıda istememişti. Ama annem babamı bir şekilde ikna etmişti.
Ve evet işte buradayız. PDF dosyasını açtım ve çıkan yere baktım. Kars evet işte buu
" Anneee Kars çıkmış" dedim hafif yüksek ve neşeli sesimle. O sırada babamın ofladığını duydum. Annem ise mutlu mutlu gülümseyip kocaman bir öpücük kondurdu yanağıma.
Tebessüm ettim telefonumu aldım ve Kaan'a yazdım
❄️°✧🧊|°☆💦
Siz: Kaan hayatım Kars çıktıııı
(17.08)Sev'binbaşım: Buraya gelemye emin misin?
(17.33)Siz: sen kaç saatir nerdesin?
Sev'binbaşım: komutanın yanındaydım güzelim
Siz: İnanmalımıyım
Sev'binbaşım: başka nerde olabilirim
Siz: Buraya gelmeye eminmisin fln seneler geç cevap vermeler sen beni kesin aldatıyorsun pislik nefret ediyorum senden
Sev'binbaşım: Aşkım güzelim yavrum ne alaka burası sınırya oyüzden dedim zaten senden başka bir şey görmüyor gözlerim
Siz: Tamam affetim seniii seni çok seviyorum haftaya uçağım var geliyorum sevgilimm
Sev'binbaşım: kollarımı açtım seni bekliyorum Mesaja ❤️ emojisini bıraktınız kaldırmak için dokunun
❤️✧°🫀🎸♪💌
Bölüm sonuuu
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİNBAŞI // TEXTİNG
ActionBir komutana anonim olarak mesaj atarsak en fazla nolur? ‹ ·_· › Başlangıç: 04.03.2024