blauwe ogen

265 6 3
                                    

matthy.
Als ik klaar ben, loop ik naar Juul haar kamer toe en voel even aan de deur. Hij zit niet op slot, dus open ik de deur voorzichtig om zeker te weten dat ze niet aan het omkleden is. 'Matt, ik heb gewoon kleren aan. Je kan binnen komen.' zegt ze lachend. Een diepe zucht van opluchting verlaat mijn mond. Als ik binnen was gelopen terwijl ze aan het omkleden was, hadden we denk ik weer ruzie gekregen. Ze staat voor de spiegel haar haar in een hoge staart te doen. Ik ga achter haar staan en kijk haar via de spiegel aan. Even kijkt ze terug, waarna ze zich weer focust.

julia.
Ik kijk hem aan, maar richt mijn ogen al snel weer op mijn haar. Ik kan niet te lang in die blauwe ogen van hem kijken. Als ik mijn elastiek nog een keer om mijn haar wil binden, voel ik 2 warme handen die op mijn heupen worden gelegd. Ik schrik lichtelijk en voel de warmte in mijn wangen. Abrupt stop ik met mijn haar en kijk ik verlegen naar de grond. Ik voel een van zijn handen van mijn heup afgaan en mijn kin omhoog tillen. 'Niet onzeker nu worden.' zegt hij met een ondeugende maar liefdevolle glimlach op zijn gezicht. Ik moet lachen om zijn opmerking.

matthy.
Als ik merk dat ze verder wil met haar haar, laat ik mijn 2 handen van haar heupen afglijden en zet een stap naar achter. Geduldig wacht ik tot ze klaar is. Als ze omdraait, kijkt ze me met een brede lach aan waarna ze langs me loopt om haar apple watch uit de oplader te halen. Waarna ze die om doet, geeft ze me een blik dat ze klaar is. Ik knik en loop als eerste de kamer uit. Zodra we buiten het hotel zijn, kijk ik naar links en zie ik het parkje weer. Waar ik toen aan Raoul had toegegeven dat ik het moeilijk vond om juul close te zien met een andere jongen.

julia.
Wanneer we het parkje inlopen, zie ik matthy verdwaald zijn in zn gedachtes. 'Alles oke?' vraag ik zorgzaam aan hem waarna ik mijn hand over zijn arm laat glijden. Hij schrikt even van mijn actie en reageert met een knikje. 'Waar zat je over na te denken?' vraag ik ondeugend. Ik zie zijn wangen rood worden en hij komt lastig uit zijn woorden wat me laat grinniken. 'Ik- eh, ja nou dus- niks..' zegt hij dan met een zucht wanneer hij het opgeeft. Ik lach zachtjes en aai even over zijn rug. 'Ik weet al genoeg.' zeg ik hem en er ontstaat een onzekere glimlach op het gezicht van de blonde jongen naast me.

matthy.
'Zullen we maar eens gaan hardlopen inplaats van slenteren?' vraagt ze me. 'Oh ja, sorry. Is goed!' zeg ik en ze begint sneller te lopen. Als we een goed tempo hebben gevonden, lopen we zo door het centrum van nyc. Het is behoorlijk druk. Ik kijk naast me en zie een fietser die bijna tegen juul aan fiets. Ik trek haar aan haar hand naar me toe en ze valt in mijn armen. 'Sorry, dat was niet mijn bedoeling. Ik zag alleen dat je bijna omver gereden werd door een fietser.' zeg ik, waarna ik er een akward lachje aan toe voeg.

julia.
'Oh shit, helemaal niet gezien! Thanks matt.' zeg ik wanneer ik een kusje op zijn wang plant. Ik zie hem verlegen worden en pak daarna zijn hand vast en wrijf er geruststellend over heen. 'Jij nou ook niet verlegen worden he?' zeg ik lachend en ga dichter naast hem lopen. Ik voel zijn warmte naast me en voel de vlinders weer vliegen. Wat deze jongen toch met me doet, ik kijk naar de grond en probeer me ergens anders op te focussen maar het enigste wat in mijn hoofd blijft zitten is de verdomd knappe jongen die naast me loopt. Oh en die ogen, hoe langer ik er naar kijk, hoe meer verdwaald ik raak.

matthy.
Ik zie haar staren naar me. Als ik me naar haar toe draai, kijkt ze de andere kant op. Het zal wel aan mij liggen, ze ziet me niet meer zitten. Ik zucht en probeer vrolijk te blijven, maar weet dat ik binnen in de hoop stiekem al een beetje opgegeven heb..
____________
verliefd zijn is lastig he ;)
ik probeer te schrijven maar heb vaak geen tijd/zin
ook nu school weer begint wil ik me daar volledig op focussen, dus zal ik niet actief zijn. in weekenden misschien wel meer, maar verwacht niet te veel. hopelijk blijft het een leuk boek en ik zal het zeker afschrijven als die tijd komt!

my first boyfriendWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu