Vtom ma pobozkal.
Ostala som zamrznutá s očami dokorán a ani som sa nepohla.
Hneď na to sa odomňa odtiahol a so zmäteným výrazom sme sa na seba pozreli."Čo sa práve stalo?" spýtala som sa pošepky, aby som sa uistila, že to nebol iba výplod mojich halucinácií.
"Ja..." Dalibor si prehrabol vlasy a odsunul sa troch ďalej.
"Neviem čo to do mňa vošlo. Bože môj, prepáč, nechápem prečo som to spravil ja-"
Nenechala som ho ani dohovoriť, posadila som sa, stiahla som ho za tričko a silno pobozkala.
DALIBOROV POV:
Ani som nedopovedal vetu a jej pery sa zrazu ocitli na mojich. Obaja sme dobre vedeli, že som trepal hlúposti.
Chcel som ju.
A ona to vedela.Ani chvíľu som nezaváhal a rýchlo som presunul svoje ruky na jej pás, silno som si ju pritiahol k sebe a pobozkal ju naspäť.
SIMONIN POV:
Cítila som jeho dotyk na mojom tele a chrbtom mi prešli zimomriavky.
Ruky som si vyložila na jeho hruď a cítila som teplo, ktoré išlo spod jeho trička.
Začal ma bozkávať silnejšie a ja som sa mu zahrabala prstami do vlasov.Celým telom ma zatlačil naspäť a ja som ležala pod ním.
Vtom sa odtiahol iba malý kúsok od mojej tváre a rukami ma obkľúčil z každej strany."Vieš, že si zadaná?" spýtal sa s úškrnom a ja som mu ho vrátila.
"Neviem, kto ma tu prvý zviedol..."
Dalibor sa krátko zasmial a znova ma pobozkal.
"Som doma slniečko!" ozval sa mamin hlas z chodby.
Obaja sme si vymenili zhrozené pohľady a ja som automaticky rýchlosťou svetla zosunula Dalibora zo seba dolu a on zmätene vybehol z obývačky.
Ďalej som si iba prehrabla vlasy a trochu zadýchane som sa posadila na gauč.
"Ahoj mami" usmiala som sa a dúfala, že Dalibor niekde zaliezol.
"Čo si robila? Si nejak mimo..." poznamenala mama a zabočila do kúpeľne.
"Nič, len som chvíľku spala" vymyslela som si rýchlo.
"Bože môj, veď sú 4 hodiny! Nevadí no, keď sa úplne prebudíš, tak mi poď pomôcť vyložiť nákup, ocko sa zachvíľu vráti" vyšla z kúpeľne, dala mi malú pusu na líce a zašla do kuchyne.
"Jasné, hneď..." odvetila som, vstala som z gauča a pohľadom som hľadala Dalibora.
Otvorila som kúpeľnu, no nikto tam nebol.
Tak isto ani na záchode.
Pozrela som aj do spálne a ani tam nič.Pre boha, len nech nieje v kuchyni!
pomyslela som si.So zatajeným dychom som otvorila dvere do mojej izby a skoro som sa pošťala smiechom.
Dalibor sa zamotal sám so sebou v okne, keď sa asi snažil ujsť.
Rýchlo som mu išla pomôcť.Snažila som sa ho vytiahnuť, no vtom sa zavadil o niečo, celý spadol na mňa, pripučil ma o zem a zhrozene sa na mňa pozrel.
"Simona, vpohode?" kričala mama z kuchyne a už som počula kroky smerom k mojej izbe.
Dalibor sa rýchlo postavil, vyšvihol sa na okno a pozrel na mňa.
Mamine kroky sa už ozývali len pár metrov od mojich dverí, tak som rýchlo vstala, ale nestihla som sa ani spamätať, Dalibor ma chytil za pás, rýchlo pobozkal a zoskočil dolu.
Ja som sa v omámení rýchlo otočila k otvárajúcim sa dverám.
"Čo robíš?" opýtala sa mama so smiechom.
Rýchlo som zatvorila okno a postavila sa jej do výhľadu.
"Chcela som zabiť pavúka, tak som sa postavila na parapet, ale skočil na mňa, takže som sa zľakla a spadla, veď ma poznáš" nervózne som sa zasmiala a mama ma sa nado mnou iba uškrnula.
"To si čistá ty..." odišla z izby a ako vždy nechala otvorené dvere dokorán.
"Poď mi pomôcť s tým nákupom, prosím, Simi!" zakričala z vedľa a ja som sa ofučane vybrala do kuchyne.
V živote som sa tak nebála, no ajtak som sa cestou musela pousmiať.
A hlavne som nevedela uveriť, že to, čo si pamätám z dneška, bola skutočnosť.Nemohla som na to celý zvyšok dňa prestať myslieť.
• • •
Keď som si konečne ľahla do postele bolo niečo okolo pol dvanástej v noci, tak som si ešte rýchlo skontrolovala telefón.
Na displeji mi svietili dve správy. Od koho asi?
DALIBOR
dneska to bolo super😂 zopakujeme niekedy?Pre boha!
Nemohla som uveriť, že začínam podvádzať svojho frajera.
Veľmi dobre som vedela, že to nieje pekné, a hlavne nie správne, no niečo na tom bolo zároveň vzrušujúce a tak lákavé, že som nemohla odolať.Cítila som sa hrozne za to, čo robím, no nevedela som si pomôcť.
JA
vies jak si ma vystresoval?! ale jasne, budem velmi rada😏
DALIBOR
vies, ze by sme to nemali robitJA
nikto o tom nemusi vediet...DALIBOR
nikdy by som to na teba netipol, ale paci sa mi toJA
takze zajtra?DALIBOR
zajtraAhojteeeeeee💗 Tak, máme tu novú časť, som veľmi rada za komentáre a všetky hlasovania, dúfam, že sa vám príbeh zatiaľ páči a teraz som síce na dovolenke ale budem sa snažiť písať čo najviac. Ľubkam vás💋
YOU ARE READING
STRAÝ ZNÁMY /dvorský FF/
Fanfiction"Simona?" ozvalo sa mi spoza chrbta. Rýchlo som sa otočila a vtom som uvidela tú starú známu tvár. "Dalibor?!"