Zobudila som sa na obrovský nekonečný príchod správ na mojom mobile a tak som iba lenivo vytiahla ruku spod teplej periny.
Otvorila som mobil a hneď sa mi rozžiarili oči.
SÁRA
simonaaaaa uz som spatt!! musime ist von poviem ti vsetko😘Práve sa aj s rodinou vrátili z Grécka a ja som sa nemohla dočkať keď jej poviem moje nové správy.
Ona a hokej sa pruťahujú ako 2 magnety a stačí, že jej poviem, že sa s Daliborom Dvorským poznám odpadne na mieste. Síce on nieje jej obľúbený, ale ajtak je to hokejista a ona je z neho mimo.JA
jezis laska som radaa aj ja ti musim povedat😭SARA
coo uz sa neviem dockat❤️JA
ti vravim ze ty odpadnesSARA
joj no dobre tak o 13 som u teba<3Nevedela som sa už dočkať, kedy ju konečne uvidím.
Celý čas v Grécku nemala dáta a teraz je konečne tu!No aj napriek tomu všetkemu som sa hlavou dostala znova k včerajšiemu večeru.
Znova som cítila každý jeho dotyk, všetky pocity a jeho silné obíjmanie.Bolo to iné ako keď sme spolu chodili na základnej.
Vtedy sme sa tiež bozkávali, no nie takto intenzívne a hlavne nie s jazykom. Celé dopoludnie som chodila po dome ako slniečko a potom už na mňa aj mama začala zvláštne zazerať.• • •
13:00 presne.
Hneď som vybehla z kúpeľne, kde som sa pripravovala a rozbehla sa k zvoniacemu vchodovému zvončeku.
Za behu som sa rozlúčila s rodičmi a vybehla z dverí rovno do objatia Sáry.
"Ahoooj!!!" zapišťali sme naraz, zasmiali sa a vybrali sme sa na autobusovú zastávku.
"No čo? Jak Grécko? Nejaký pekní chlapci? Omôjbože, jaká si opálená!" vybehla som na ňu a ona hneď spustila svoje zážitky s všetkymi peknými predavačmi a čašníkmi.
"...a odvtedy si píšeme skoro každý deň!" dohovorila a ja som sa len široko usmiala.
"Awww zlatee! No musím ti teraz povedať extrémne správy" povedala som a Sára sa na mňa nedočkavo zaškerila.
Potom zrazu nahodila zmätený výraz.
"Počkaj...dúfam, že ťa Adam nepožiadal o ruku a ty si povedala áno. Lebo ak hej, zabijem ťa!" povedala prísne a ja som sa iba zasmiala.
Od začiatku nášho vzťahu bola voči nemu skeptická a mala stále nejaké poznámky a teraz už ju viem pochopiť.
"No takže, za prvé...rozišla som sa s Adamom" povedala som a chvíľu čakala na jej reakciu.
Za ten moment sa jej na tvári vystriedalo asi päť rôznych emócií a potom ma silno objala. Prišiel autobus a my sme obe vysmiate nastúpili dnu.
"Tak to som rada, už bolo na čase! Fakt bol to strašný chlap. A hrozne mi na ňom vadilo, keď-"
"Počkaaj, to nieje ešte to najlepšie..." prerušila som ju a ona sa udivila, akoby už nič lepšie prísť nemohlo.
STAI LEGGENDO
STRAÝ ZNÁMY /dvorský FF/
Fanfiction"Simona?" ozvalo sa mi spoza chrbta. Rýchlo som sa otočila a vtom som uvidela tú starú známu tvár. "Dalibor?!"