1-Giriş

31 3 25
                                    

Kadın odasından çıkıp koridorda ilerledi ve merdivenleride inip mutfağa geçecekken salonda oturan kişiyi görünce oraya doğru ilerledi. Adamın karşısına oturduktan sonra bacak bacak üstüne atıp ellerini koltuğa koydu.

"Benim evimde benden daha çok vakit geçiriyorsun."

Adam ona göz devirip yanındaki dosyaları aralarındaki masanın üzerine doğru attıktan sonra birasını yudumladı.

"Yeni film senaryosu."

Kadın dosyalara uzanıp içine özenle yerleştirilmiş olan senaryoyu aldığında ilk sayfanın üstündeki yazıyı okuduğunda bakışları doğruca karşısındaki adamı buldu.

"Netflixle anlaşma yapmayacağız sanıyordum."
"Planlar değişti Extraction oldukça sevilen bir seri senide üçüncü filmlerine düşman karakter olarak istiyorlar."

Kadın senaryonun sonunu okuduğunda gördüğü şeyle güldü.

"İkinci filmde gelecekmiş gibi hissettim."
"Evet iki filmlik imzalamak istiyorlar eğer tamam derse..."
"Tamam, imzalayalım."

Kağıtları masanın üzerine koyduktan sonra adam şaşkınlıkla ona baktı.

"Bu kadar mı? Tamam."
"Ne dememi bekliyorsun? Hayır desem başımın etini yiyeceksin tamam işte."
"O zaman hazırlanmaya başla, önce imza atmaya oradanda film tanıtımına sonrada partiye gideceğiz."

Kadın ayağa kalktığında adam birasını tekrar yudumladı.

"Stilistini çağırmamı ister misin?"
"Akşam için Andy'nin yanına gidecek miyiz?"
"Bunu gerçekten soruyor musun?"

Adamın cümlesine göz deviren kadın merdivenlerden çıktıktan sonra odasına geçti, büyük dolabının kapaklarını açarken sabahtan beri üzerinde duran sabahlığını çıkarıp yatağın üzerine koydu. Siyah kumaş pantolonu çıkardıktan sonra üzerine giymek için beyaz saten gömleğinide çıkardı, geceliğinin iplerini çözdüğü gibi üzerinden kayıp yere düştüğünde önce pantolonunu giydi sonrada makyaj masasına doğru ilerledi.

Kendiliğinden dalgalı olan saçlarını ördüğünden dolayı onunla en son ilgilenmeyi düşünüp çekmeceyi açıp makyaj malzemelerine baktı, her zaman kullandığı pembe allığı, rimeli ve eyelinerı aldıktan sonra far paletlerine göz gezdirip içinde siyah ve griyi aldıktan sonra çekmeceyi kapattı. Hızla makyajını bitirdikten sonra saçının örgüsünü açıp neler yapabileceğini düşündü, partiye gitmeden önce Andy'nin yanına gidecekleri için çokta tepeden olmayacak şekilde at kuyruğu yapıp bebek saçlarınıda yapıştırıp ayağa kalktı ve yatağına doğru ilerleyip üzerindeki beyaz gömleği alıp giydi.

Düğmelerini iliklerken ayakkabılarının olduğu dolabın kapaklarını açtı, siyah louboutin ayakkabılarını giydikten sonra blazer ceketini üzerine giyip siyah çantasınıda eline alıp gerekli şeyleri içine koyup aşağıya indi. Salona girdiğinde koltuktaki adamı omzundan dürtüp dikkatini üzerine çekti.

"Gidelim."

Adam ayağa kalktığında birlikte evden çıkıp kadının arabasına bindiler, kadın arabayı çalıştırdıktan sonra evin bahçesinden çıkıp yola koyuldular.

"İki alt sokaktaki kafede bekliyorlar."

Kadın sinyal verdikten sonra kavşaktan dönüp adamın söylediği yöne doğru ilerlemeye başladılar.

"Buraya park edebilirsin."

Adamın söylediği yere kısa süre içerisinde arabayı park ettikten sonra indiler ve sokakta ilerlediler.

Mr. LovermanWhere stories live. Discover now