"Chris senin hamlelerini engellediğinde burun buruna geleceksiniz ve Daisy gözleri dolarken konuşmaya başlayacak."
Kadın kafasını sallarken Joe elindeki kağıtlara göz gezdirirken tekrar konuştu.
"Daisy istersen dublör kullanabiliriz."
"Buna gerek yok."
"Hazırsanız başlayalım, yerlerinize geçin."Chris'le aralarına mesafe koyarak karşılıklı durduklarında kayıt sesiyle adam konuşmaya başladı.
"Kardeşlerin gibi olmak zorunda değilsin, onlar masum insanları öldürüyordu."
Kadın elindeki maket bıçağı çevirdikten sonra ucunu adama doğrulttu.
"Bunu onlara kim öğretti sanıyorsun?"
Daisy konuştuğunda ikiside birbirine doğru hamle yaptığında iki adımda mesafeleri kapanmıştı, çalışmalarda yaptıkları gibi dövüş sahnesini çektiklerinde Chris hızla kadını kendine doğru çekerken kollarını ona sarıp hareket etmesini engelledi, kadının ağlaması gereken sahnede son zamanlarda yaşadıkları oldukça işine yaramıştı. Gözleri dolarken dişlerinin arasından konuştu.
"Sen kardeşlerimi öldürdün."
Daisy dirseğiyle adamın burnuna vuruyormuş gibi yaptıktan sonra adamdan uzaklaşması gerektiği için geriye doğru adımlarken ayağının Chris'in ayağına takılmasıyla yere düşmüştü ki düşerken adamın koluna tutunduğu için Chris'de onun üzerine düşmüştü, adam hızla kadının kollarını iki yandan tutarken Daisy hafifçe kımıldanırken içinden kendine sövmeyi ihmal etmiyordu.
"Kalk üstümden."
Chris ciddiyetini bozmadan konuştu.
"Kalkmazsam?"
Daisy cevap vermediğinde bakışları hemen dibindeki adamın dudaklarına dönerken Chris bakışlarını kadının gözlerinden çekmedi.
"Kestik!"
İkili duydukları şeyle bakışlarını birbirinden çekip kendilerini izleyen kişilere doğru döndüğünde Daisy derin nefes aldı.
"Kalk artık Chris."
Sarışın adam gülerek ayağa kalktıktan sonra elini kadına doğru uzatıp onuda ayağa kaldırdığında Anthony ve Joe onları yanlarına çağırmıştı, kameranın yanına gittiklerinde sahneyi izlediler.
"Ayağım takıldı, tekrar çekmeliyiz."
"Aslında güzel görünüyor."Chris konuştuğunda Joe kafasını salladı.
"Senaryoyu etkilemeyecek küçük bir ayrıntı, bence kalmalı."
Anthony bakışlarını kadına çevirdiğinde tekrar oynayan videoyu izlediğini görürken konuştu.
"Bencede kalmalı."
Daisy omuz silkerken konuştu.
"Nasıl isterseniz, bana fark etmez."
"Fragman sahnelerinin sonuncusuydu, yarın sabah öğlene kadar Daisy'nin tek sahnelerinin çekimini yapacağız öğlenden sonrada Chris'in."
"Ne zaman yayınlanacak?"Chris'in sorusu üzerine Joe kameraya bakmayı bırakıp dikkatini onlara doğru çevirdi.
"Birleştirmeler için son sahnemizi çektik, onun eklemesini bu akşama yetiştirebilirlerse bugün yetişmezse yarın akşama kesin yayınlanacak."
YOU ARE READING
Mr. Loverman
FanfictionAdam mavi gözlerini kadının kahvelerine çevirdiğinde göz göze gelmişlerdi ve ikiside nefes alamadıklarını hissettiler, aralarındaki çekimin kendileride dahil olmak üzere herkes farkındaydı ki ikiside kendilerine engel olamıyorlardı. Kadın bakışları...