5

3 2 25
                                    

"Gel hadi."

Adam yavaşça elini kadının beline atıp kendisine doğru çektiğinde kadın ona adımladığında ne yapacaklarını anlayamamıştı.

"Ne oldu?"
"Kameraya bak."

Crescent'in fotoğraflarını çekeceğini gören kadın tek elini adamın omzuna koyarken diğer elinide kendi beline koyduktan sonra kafasını hafifçe adamın omzuna doğru eğdiğinde Chris'de boşta kalan elini cebine atmıştı, arkadaşı fotoğraflarını çektikten sonra konuşmaya başladı.

"Bunu paylaşmalısın!"

Daisy adamdan uzaklaşıp arkadaşının elindeki telefonunu aldığında fotoğrafı incelediğinde gerçekten güzel çıkmış olduklarını gördü, ekranı yanına gelen adama doğru çevirdiğinde Chris gülümsedi.

"Bir şey yazacak mısın?"

Kadın ne yazması gerektiğini düşünürken Crescent telefonu arkadaşının elinden çekip bir şeyler yaptıktan sonra paylaştı ve arkadaşına geri verdiğinde Daisy kaşlarını çatarak paylaştığı hikayesine girdiğinde fotoğrafın üstüne beyaz kalp koyarak paylaştığını görünce konuşacaktı ki Crescent ondan önce davrandı. 

"Son provalarda tamam! Çekim gününe kadar dinlenebilirsiniz."

Duru elindeki telefonla koşarak yanlarına geldiğinde heyecanla konuşmaya başladı.

"Editleri gördünüz mü?!"
"Ne editi?"
"Göster hemen!"

Crescent heyecanla konuştuğunda Duru'nun ship damarlarıyla kendisininkinin ne kadar benzediğini fark etmişti.

"Sizin yeni filmin fragmanındaki o düşüş sahnenize yapılan edit aşırı viral oldu! Ayrıca sizinle olduğumuz için Arda'yla benim hesabımada onlarca kişi istek attı."
"Açsana editi."

Daisy bu saçmalığa dahil olmamak için bir adım geride dururken olayı merak eden Chris'de eğilip genç kızın açtığı videoyu izlemeye başlamıştı, Crescent izlediği editin etkisinden çıkmaya çalışırken kafasını kaldırıp sarışın adama baktı.

"Ben sadece bir şey söylemek istiyorum, fazlasına gerek yok."

Herkes onun ne diyeceğini beklerken kadın bakışlarını arkadaşına doğru çevirdi.

"Ship damarlarım kabardı."

Chris kahkaha atarken Daisy onlara göz devirip arkadaşlarından uzaklaştığında sarışın adam arkasından bakarken konuşmaya başladı.

"Pekala... Bu kırıcıydı."

Duru sessiz kalırken adamın gerçekten kırıldığını anlayan Crescent konuşmaya başladı.

"Daisy bu tür konuların fazla konuşulmasını sevmiyor, yaptığı şeyin seninle bir alakası yok Chris."
"Olabilir ama buradan pek benimle alakası yokmuş gibi görünmüyor."

Chris yanlarından uzaklaştığında Crescent ve Duru göz göze geldiğinde aynı şeyi düşündüklerini anlayan kadın konuşmaya başladı.

"Seni stajyer asistan olarak işe alıyorum, benimle Amerika'ya da geleceksin."
"Gerçekten mi?!"

Duru heyecanla konuştuğunda Crescent gülerek kafasını salladı.

"Daisy benim aşk dilimden asla anlamıyor."

Kadın kapının tıklanmasıyla girmesini söylediğinde içeriye Crescent girmişti.

Mr. LovermanWhere stories live. Discover now