-Szóval akkor délelőtt látta utoljára Tiffanit miután elvitte a barátnőjéhez. - Olvasta fel amit leírt a rendőr.
-Igen, így volt.. - Néztem rá sóhajtva. - Kittitől indult el és akkor már nem...
-Beszéltek az után, hogy ott hagyta Tiffanit a barátnőjénél? - Vágott a szavamba.
-Nem. - Néztem rá.
-Miért nem? - Nézett rám.
-Mert nem gondoltam, hogy bármi baja van?! - Kérdeztem és mondtam is egyszerre.
-De a barátnője.. - Nevetett fel.
-Maga is állandóan írogat az asszonynak? - Vontam fel a szemöldökömet. - Ez kurvára nem segít azon, hogy eltűnt Tiffani. - Néztem a szemébe.
-Egyelőre ennyit tudtunk tenni, még 24 óra sem telt el. - Mondta majd a járőr kocsi felé ment.
-Akkor majd megkeresem én.. - Mondtam nevetve és becsaptam az ajtómat. - Kibaszott zsaruk..
Motyogtam és felkocogtam az emeletre, a hálóba mentem és kinyitottam a szekrényt. Minden ruhája ott volt és a cipői is. Ezek nélkül sehova nem menne Tif szóval biztos nem hagyott el, semmit nem kérdeztek a rendőrök Kittiről és még csak fel sem írták a nevét vagy ilyesmi szóval elmegyek hozzá. Ha ők nem, akkor majd én megteszem helyettük.
***
-Szia, Dani.. - Nézett rám meglepődve Kitti ahogy ajtót nyitott.
-Szia. - Mondtam. - Nem is tudtam, hogy elköltöztél! - Mosolyogtam rá. Voltam az anyjánál és kurvára nem lakik otthon már Kitti.
-Ja, egy pár hete.. - Mondta halkan.
-Hol a picsában van Tiffani? - Néztem a szemébe.
-Nem tudom.. - Mondta sóhajtva. Látszott rajta, hogy bántja valami.
-Látom rajtad, hogy tudsz valamit. - Nevetve ütöttem az ajtófélfába mire megugrott és könnyes szemekkel nézett rám.
-Nem mondhatom el.. - Mondta és beakarta csukni az ajtót de a lábammal megakadályoztam és benyomtam majd bementem, becsaptam az ajtót magam mögött és őt néztem.
-Hol van a barátnőm, bazdmeg? - Néztem a szemébe.
-Nem tudom! - Emelte fel a hangját.
-Előbb azt mondtad nem mondhatsz el valamit. - Néztem a szemébe. - Ha kicsit is számít neked Tiffani akkor mond el! - Sóhajtottam. Ő csak bámult rám. - Hol van?
-Nem tudom, Dani.. - Mondta halkan.
-Akkor bazdmeg! - Nevettem. - Kösz a semmit..
Mentem ki és becsaptam az ajtót, beültem a kocsiba és a kormányra ütöttem többször is. Megdörzsöltem az arcomat. Megpróbáltam felhívni még egyszer Tifet de kisípolt, fejemet a kormánynak döntöttem.
***
Mivel semmit nem tudtam tenni így kiraktam egy képet az instagram sztorimba, hogy Tif eltűnt. Nem sok esélyt látok arra, hogy bárki is segít de csak látott valaki valamit. Egyedül vacsoráztam és egyedül fürödtem, egyedül vagyok itthon. 12 órája nem tudok semmit a szerelmemről. Kiültem a teraszra és felbontottam egy sört, beleittam és csak néztem a környéket, hátha felbukkan Tiffani.
-Na ilyen nincs.. - Sóhajtottam ahogy Enikő állt meg a kocsijával a kapu előtt.
-Szia! - Mondta mikor kiszállt a kocsiból.
YOU ARE READING
NYOLC ÉV ||T.Danny FF.(+18) Befejezett ||
Fanfiction||Nyolc év nem sok kor különbség. Kivéve, ha 17 éves vagy és a nővéred volt pasijáról van szó|| Kecskés Enikő húga, Tifi ugyan úgy megmarad nővére exének baráti társaságában mint azelőtt. Ennek persze a lány nem örül de nem is ellenzi, Tifi az egyik...