XIII. Fejezet - Nem csalódtam benned, bébi

733 57 3
                                    

-Dani! - Vettem fel ahogy hívott. - Ezerszer hí...

-Tif, nem Dani vagyok. - Szólt bele valaki akinek akkor még nem ismertem fel a hangját. - Sticza vagyok.

-Hol van Dani? - Kérdeztem halkan és leültem a kanapéra.

-A balesetin. - Sóhajtott halkan. - Enikő leszúrta.

-Mi?! - Kérdeztem még halkabban. Leszúrta?!

-Életben van, nyugodj meg. - Sóhajtott.

-Melyik kórházba vitték? - Sóhajtva álltam fel a kanapéról. Felkaptam a cipőmet.

-A balesetibe. - Sóhajtott ő is.

-Oda megyek. - Mondtam majd kinyomtam. Azt most már nem ússza meg a kibaszott nővérem.

***

Vártam, hogy kitolják Danit a műtőből, Ádám haza ment a családjához szóval egyedül voltam. A csempéket számoltam a falon. Felpattantam amikor kinyílt a műtő ajtaja, az orvosra néztem.

-Jó estét. - Mondta.

-Jobbat.. - Sóhajtottam.

-A műtét jól sikerült, szerencsére semmilyen fontos szervet nem ért a szúrás. - Mondta. - Jönni fog két rendőr, velük kéne beszélnie. - Nézett rám.

-Persze. - Mondtam. - Akkor Dani jól van?

-Pihenésre lesz szüksége, most áttoltuk a megfigyelőbe. - Mondta. - Majd reggel mehet be hozzá.

-Rendben. - Mondtam halkan. - A rendőröket hol várjam?

-Lent az aulában a betegfelvételnél. - Mondta.

-Oké. - Sóhajtottam nagyot és a lifthez mentem.

***

Úgy bemocskoltam a rendőröknél Enikőt, mindent elmondtam amit eddig csinált. Teljesen elegem van belőle. Egyszerűen megőrült, bekattant. Ezzel, hogy leszúrta Danit nagyon messzire ment. Pont akkor jött haza, láttam az ablakból. Megfogtam az ágyam melletti baseball ütőt és leszaladtam a a lépcsőn.

-Enikő! - Kiabáltam majd felé mentem.

-Öhm.. - Nézett rám nagy szemekkel.

-Most megkapod..

Enikő felsikított és eltakarta az arcát ahogy felé mentem a baseball ütővel, felnevettem majd a kocsijának a szélvédőjére ütöttem úgy, hogy az betört. Még párszor ráütöttem a kocsira.

-Te hülye vagy? - Kiabált rám.

-És te? - Kiabáltam én is, meglöktem őt úgy, hogy a fűbe esett. - Leszúrod Danit te elmebeteg picsa? - Néztem a szemébe. Csak bámult rám. - Meg is ölhetted volna! - Vágtam őt pofon erősen.

-Lányok, mi a franc... - Szállt ki anya a kocsijából ahogy pont akkor jöttek haza. - Mi történt?

-Leszúrta Danit.. - Néztem anyára. - A rendőrség keresni fog. - Néztem Enikőre. - Most pedig megyek és a tárgyalásig látni sem akarom a pofádat.. - Néztem a nővéremre majd beszálltam Dani kocsijába és elhajtottam onnan. Nagyot sóhajtottam.

* Dani szemszöge *

A gépek csipogására keltem, lassan és pislogva nyitottam ki szemeim. Az eső szakadt oda kint. Lenéztem magamra és láttam, hogy be van kötve a hasam. Nagyot sóhajtottam. Körbe néztem és a telefonom ott volt mellettem a kis szekrényen, megfogtam és megnyomtam az oldalát. Le volt merülve. Nehezen de elértem a nővér hívót.

-Felébredt! - Jött be egy idősebb ápolónő.

-Igen, szerencsére! - Nevettem halkan. - Megtenné nekem, hogy felteszi töltőre a telefonomat? - Kérdeztem.

-Persze, hozok ide egy hosszabbítót meg kerítek egy töltőt! - Mondta. - Jól van? - Nézte meg az életfunkcióimat az ágy melletti gépen.

-Igen, talán egy kicsit szomjas. - Néztem rá.

-Oké, hozok neked akkor töltőt és inni valót! - Mosolygott.

-Rendben, köszönöm! 

Mondtam és a kezemet a kötésre tettem, lehunytam szemeimet. Enikőnek teljesen elment az esze. Közveszélyes lett a nő, remélem pszichiátriára kerül minimum ezek után és nem gondolom, hogy én tettem volna tönkre őt. Nem sokkal később visszajött a nővér és hozott nekem egy töltőt is meg vizet. Miután megittam majdnem az egész flakont írtam Tifnek, hogy jól vagyok. Éjszaka van szóval biztos alszik. 

***

Reggel arra keltem, hogy valaki fogja a kezem. Kinyitottam szemeim és a szerelmem mosolygott rám.

-Jó reggelt! - Hajolt oda hozzám és megcsókolt.

-Szia, bébi! - Mosolyogtam rá és eltűrtem a haját.

-Hogy érzed magad? - Ült az ágy szélére, kicsit oldalra is húzódtam és magam mellé húztam.

-Most már jól! - Öleltem magamhoz óvatosan.

-Legyél is jól! - Mondta halkan és a mellkasomat cirógatta.

-Mi van az elme roggyant nővéreddel? - Sóhajtottam.

-Miután megműtöttek a rendőrök kihallgattak engem, mindent elmondtam amit eddig csinált velünk. - Nézett a szemembe. - Aztán haza mentem anyáékhoz és megvártam még ő is anyáékhoz ér aztán szét vertem a kocsiját és egy kicsit őt is.. - Nevetett halkan.

-Nem csalódtam benned, bébi. - Nevettem halkan.

-Nem tudom mi lesz a vége ennek az egésznek de nagyon várom már, hogy vége legyen! - Sóhajtott.

-Hát még én! - Mondtam halkan.

-Hogy valami jóról is beszéljünk.. - Mosolyodott el halványan. 

-Igen? - Kérdeztem kíváncsian.

-Kaptam egy lehetőséget, hogy legyek egy új smink márka arca. - Nézett rám. Elmosolyodtam.

-Megérdemled mert gyönyörű vagy! - Csókoltam őt meg hosszasan.

-És ez a termék nem más mint Ariana Grande kollekciója. - Harapott ajkába. - Ez nagyon nagy dolog!

-Ez tényleg az! - Mosolyogtam rá. - Remélem most már minden oké lesz.. - Nevettem. - És nyugiban tudunk lenni most már..

-Hát azt én is! - Sóhajtott nagyot. - Most már nagyon jó lenne! - Feküdt óvatosan a mellkasomra. A haját simogattam csukott szemmel.


Ha tetszett nyomj a vote-ra és ne felejtsd el olvasólistára tenni és akkor mindig fogsz kapni értesítéseket az új részekről ❤️‍🔥

Instagram: demona.white.wattpadiro

Facebook: Demona Wattpadíró White

NYOLC ÉV ||T.Danny FF.(+18) Befejezett ||Where stories live. Discover now