soru - cevap

371 53 96
                                    

1 - (Jungkook'a)  "Jungkook kardeşim derslerine neden bu kadar bağlısın, Yoongi'nin de aklına sokacaksın bak."

Jungkook: Öncelikle iyi bir gelecek için derslerime tabii ki bağlı olacağım Namjoon gibi konuşmayın arkadaşlar. Ayrıca Yoongi'nin aklına iyice yerleşsin o dersler, şu anda önceliği o olmalı. (Ki Yoongi'nin de gayet aklına!)

2 - (Jimin'e) "Jimin Yoongi'yle empati kurabiliyor mu?"

Jimin:  Yoongi'nin yaşadıklarını yaşamamış olabilirim ama empati yeteneğim yüksektir, ben onun hakkında bir yorum yapacağım her an ilk olarak onun gözüyle bakmaya çalışıyorum. Eğer onun gözüyle baktığımda onun için iyi değilse de kendime göre yorum yapıyorum. Kendini fazla sıkan biri, hep onun gözüyle bakarsam onun için iyi bir şey yapamam. Bencil gözüktüğümü biliyorum ama ne yapıyorsam da onun için yapıyorum, o beni biliyor.

3 - (Yoongi'nin ailesine) "Yoongi'nin mükemmel olmasını istemelerinin nedeni kendilerinde olan yetersizlik hissi mi, Yoongi'nin başarıları sayesinde mi motive oluyorlar?"

Babası: Ben Yoongi'den mükemmel olmasını istemedim, yetersizlik duygum falan da yok. Ben Yoongi'den hep en iyisi olmaya çalışsın istedim, bunlar farklı şeyler. Ben bir askerim, gece gündüz demeden gerici bir ortamda onun için çalışıyorsam o da kendi geleceği için çabalamalı. Her zaman en iyisi olacak diye bir şey yok ama her zaman en iyisini hedeflemek zorunda. O benim oğlum, canımdan bir parça. İyi olsun, kendi ayakları üzerinde durup kimseye muhtaç olmasın istiyorum. Onu sıktığımı biliyorum ama bir şeyler başardığında istediğini yapabilir. Ben babamın bir kere bile benim için çabaladığını görmedim, Yoongi yalnız hissetmesin diye uğraşıyorum. Tek yapması gereken birazcık dişini sıkmak. Serseliklere, aylaklıklara lüzmum yok.

Annesi: Yoongi mükemmel olmasa da olur, ben onu böyle de seviyorum. Sadece biraz daha güçlü olabilse sanırım daha iyi hissederdim. Hayat sonuçta, zorlandığı zamanlarda ağlamak yerine dimdik durabilmeli.

4 - (Yoongi'ye) "Jimin'imizi tanımlasan nasıl tanımlarsın? Jimin senin için nasıl biri, ne kadar seviyorsun onu?"

Yoongi: Mandalina. Kabuğu ince olsa da her insan da kolay kolay soyamıyor. Ama ben ince kabuğundan hemen ona ulaşabiliyorum. Ne zaman ne hissettiğini hemen dışa vurabiliyor ve bu sayede kafam karışmıyor. Mesela ben bir insan kırıldığında pek anlayamayabiliyorum, kendini çok iyi ifade ettiğinden onu anlayabiliyorum. Yanında dinlenebilmeyi seviyorum. Ayrıca ben daha önce bu kadar tatlı ve güzel birini gerçekten görmedim.  Ne kadar sevdiğim sorusuna cevap verme ihtiyacı duymuyorum çünkü soruyu beğenmedim. Ve siz kimsiniz, neden Jimin'e sahiplik eki kullanıyorsunuz?

5 - (Yoongi'ye) "Yoongi'nin sevgilileri nasıl insanlardı?"

Yoongi: Yani, çok kötü insanlar değillerdi. Jungkook'a sorsanız hepsi kötü ama benim saygı duyduğum insanlar hâlâ. İlk sevgilim iyi, nazik ve sınırlarını bilen bir insandı. Ben yapamadığımdan ve onu daha çok üzmek istemediğimden bitirdim. Diğeriyle biraz sorunlar yaşadık, değersiz hissettikten sonra ayrıldım. Dediğim gibi, bence iyi insanlardı. İkisinden de hoşlandım ve onları sevdim fakat aşık olmadım. İkisi de onlara aşık olmadığımı biliyorlardı. Umarım iyi insanlarla tanışırlar.

6 - "Jimin'le Yoongi'nin tanışması nasıl oldu?"

Jimin: Bence Yoongi beni görür görmez aşık oldu. (Soruyu düzgünce cevaplamadan diğer soruya geçti...)

Yoongi: Şöyle: 17 yaşındaydık , babamın tayini için uzun zaman sonra tekrardan bulunduğumuz şehire taşındık ve annem hemşire olarak Jimin'in annesiyle aynı hastanede çalışmaya başladı. Annesiyle iyi anlaşmışlar, evlerimizin çok yakın olduğunu öğrenince de zaman zaman birbirlerinin evine gitmeye başladılar. Bir gün babalarımız da tanışmak isteyince bize ailecek yemeğe geldiler, Jimin'i de ilk defa o gün gördüm. O gün hiç konuşmadık, ara ara birbirimize baktık sadece, sonrasında babalarımız bizi aynı özel okula yazdırdı. Ardından isteğimiz üzerine aynı dershane. Biz, ailelerimiz görüşmeye devam ettikçe çok kısa bir sürede çok samimi olduk. İnanın zamanın nasıl geçtiğini anlamadım, bir anda Jimin'in en yakınında buldum kendimi.

anti numericalHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin