Był to późny wieczór, Fang leżał w łóżku, nie mogąc zasnąć. Przewracał się z boku na bok.Powodem było to, że czuł się obserwowany, czuł jakby kogoś lub czegoś obecność w swoim pokoju.
Nastolatek starał się odtrącić te myśli na bok, lecz to nie dawało mu spokoju. Na dodatek ciągle myślał o duchu ze szkolnej toalety.
Fang w końcu położył się na plecach, rozluźniając wszystkie mięśnie i wyobrażając sobie, relaksujące sceny, typu fale na słonecznej plaży.
Kiedy już poczuł, że zasypia, otworzył gwałtownie oczy. Rozejrzał się po pokoju i w rogu zobaczył... jakąś ciemną sylwetkę.
Poczuł, jak jego ciało zesztywniało ze starchu tak, że nie mógł się wcale poruszyć. Lecz gdy z jego ust miał wydobyć się głośny krzyk, nic nie nastało.
Fang próbował wrzasnąć najbardziej jak potrafił, ale jesyne go poczuł to nudności.
Odkrył, że jie może poruszyć się ani o milimetr. I wtedy ogarnęła go niewyobrażalna panika, bo postać zbliżała się do niego. A on bezbronny leżał sparaliżlowany na łóżku.
Stwór podchodził coraz bliżej, kiedy znalazł się centralnie przed twarzą Fanga. A ta twarz... Była 1:1 taka sama... Zupełnie taka sama...
Jak. Duch. Którego. Wywołał.
Edgar, cholera jasna.
Wstrząśnięty Fang zaczął słyszeć niski głos powtarzający:
„Chodź i umrzyj ze mną"
„Obiecałeś!"
Zjawa przypominająca zmarłego nastolatka stała ciągle tuż nad Fangiem wypowiadając te wszystkie przerażające teksty.
„Zawiodłeś mnie! Zemszczę się..."
Wtedy duch zaczął się rozmywać, a zlany potem Fang zamrugał. I jego pokój wyglądał jak zawsze wieczorem.
Fioletowowłosy był przerażony nie na żarty. Trzesącymi się rękami chwycił za telefon, włączając latarkę.
Kiedy zobaczył godzinę 3:40, przełknął ślinę i poczuł, jak zaschło mu w ustach.
Skulił się na łóżku ale zebrał się na odwagę i przyświecając sobie drogę latarką, pobiegł do kuchni.
Wyjął z szafki sól i wrócił do pokoju, rozsypując ją na podłodze, dookoła łóżka.
Położył się, zakrywając całe ciało kołdrą. Ale ze strachu nie usnął wcale.
CZYTASZ
ghost | FANG X EDGAR
FanfictionPo śmierci pewnego nastolatka, jego duch nawiedza kabinę w szkolnej toalecie. Jednemu z uczniów udaje się nawiązać kontakt ze zmarłym. To dziwne, ale Fang nie moze oderwać swoich myśli od pewnej istoty nawiedzającej szkolną toaletę. Co jeśli zakoch...