[Энэ хэсэгт уншигчийн хүсэлтээр бичигдсэн smut гарах тул та насанд хүрээгүй бол...за тэгээд өөрсдөө мэдээд нууж уншаарай😆Миний smut бичих ч гэж холион бантан л юм байна. Гэхдээ уншъя гэсэн болохоор анх удаагаа бас хамгийн сайнаараа л бичихийг хичээлээ дээ...богинохон шүү ххаха]
[+бичиж үзээгүй хүн чинь бараг нэг сар мурьж² ирлээ жүү дээ🥲туршлага юу ч байхгүй ийийий
!!!Нээрээ насанд хүрээгүй байж уншаад дараа нь асуудал гарвал би хариуцлага хүлээхгүй шүү!!!]•☆○•°●°•○•●°•○☆●•°●○•°°•○☆•●°
Сынчол түүнийг өөрийнхөө том ор луу шидэхэд Минхао зөөлөн ёолоод өндийн "Яа-яах гэж..."
"Амаа тат, өөрийнхөө юу буруу хийснийг сайн бодоод ахынхаа доор таашаалыг мэдэр ойлгосон уу?" хэмээн заналтай нь аргагүй хэлээд Минхаог хойш түлхэн унагав.
"Гэхдээ-"
Хариу хэлэхээс нь өмнө Сынчол түүнийг үнсэж нэг гараараа орон дээр тулан нөгөө гараараа хувцсыг нь тайлж байлаа. Цамцных нь товчийг нэг нэгээр нь тайлж цээжийг нь ил болгов. Үнсэлт улам ширүүсэж Минхао амьсгал авахыг хичээх ч юу ч хийж чадсангүй. Ах залуу аманд нь хэлээ шургуулж, түүний хэлийг сорох ба уруулыг нь үе үе хазаж байлаа. Тэр бүрт нь Минхао битүүхэн авиа гаргана.
Удаан үнсэлцсэний эцэст Сынчол доошилж нүцгэн цээжин дээр нь ирэн шууд л түүний хөхний толгойг амандаа хийв. Минхао урт үнсэлтийн дараа хүндхэн амьсгалж, уруулыг нь Сынчол цус гартал хазсан байх аж.
"Ах-аа, гуйя!!"
Гараа татаж авах гэсэн ч хэдийн ахынх нь атганд орсон тул нэмэр болохгүй. Дэмий л тонгочино. Сынчол цээжнээс нь доошилж гэдсэн дээр нь ирэхэд хөхний толгой нь хэд хэдэн хүчтэй соролтоос болж томорч орхисон байв.
"Битгий хөдлөөд бай! Томоотой байвал бага өвдөнө шүү" гэж үснээс нь зулгаан хойш гэдийлгэх үед уруулаас нь цус гарч, нулимс нь урсах Минхао дэмий л түүний нэрийг дуудна. Энэ тэдний урд өмнөхөөсөө хийж байсан хамгийн ширүүн секс болж байгаа аж.
Үсийг нь зулгаасан хэвээр нөгөө гараараа томорсон хөхний толгойг нь оролдоход Минхаогийн бие чичирч, хачин авиаг ар араас нь гаргана. Гараа доошлуулан өмднийх нь гаднаас эрхтнийг нь үрж, хариу үйлдэл бүрийг нь тасралтгүй харсаар дээр нь гаран суув.
"Өнөөдөр би эелдэг харьцахгүй л байх" гэсээр өөрийнхөө хувцсыг тайлж эхлэхэд Минхао цээжин биеэ дээшлүүлэн нулимс унагасаар
YOU ARE READING
•LO.S.T• ||SVT-All Ship||
FanficСалсан аав ээжээсээ болоод хайр байдаг гэдэгт огт итгэдэггүй өөртөө итгэлтэй, хүссэн зүйлээ яаж ийж байгаад өөрийн болгодог, сайхан гэж бодсон болгонтойгоо ганц шөнийг зугаацаад өнгөрүүлдэг 30 дөхөж яваа залуу эр ээжийнхээ талын хойд дүүтэй хамт амь...