2-Bad Relationship

83 9 106
                                    

Merhabalar!

Ben geldimmm! 100 yorum yapın yb atayım.

İyi okumalar<3
~~~~~~~~~

Bana baktı, ona yargılayıcı bir bakış attım.

"Sen benimle dalga mı geçiyorsun?!"

"Hayır"

"Sadece arkadaş olabiliriz"

"Tamam, bunu da kabul edebilirim. Ama senden son bir isteğim var"

"Ne?"

"Benimle yatak arkadaşı ol"

"Ha?!"

"Gerçekten ihtiyacım var, sürekli başka kadınlarla yatmak istemiyorum"

"İstemiyoru-"

"Eğer bunu yaparsan 1 ay içinde çıkış yaparsın"

Büyük oynamıştı, en büyük hayalim buydu. Ve şimdi bunu reddersem birkaç yıl boyunca bekleyecektim ve yaşlanacaktım, sonucunda ise daha çıkış yapamadan şirketten atılacaktım.

"Tamam..."

"Güzel, şimdi bu kartı al ve istediğin kadar harca bebeğim"

Yanıma gelip dudağımdan öpmüş ve kartı kanapede duran çantama koymuştu.

"Şimdi işe başlamadan önce biraz enerji toplamalıyım"

Üstümdeki battaniyeyi çekip beni yatağa itmiş dudaklarıma yapışmıştı. Eliyle hemen bacaklarımı aralayıp parmaklarını içime ittiğinde ağzına doğru boğukça inledim.

Parmaklarını hassas duvarlarımı yavaşça okşarken parmağının değdiği nokta ile elimi omzuna koyup tırnaklarımı geçirmiştim.

Belim yay gibi gerilirken parmaklarının hızı artmıştı. Islak sesler çıkarken geri çekilmişti. Sonunda nefes alıp yüksek sesle inlerken parmaklarını içimden çıkartıp gülümseyerek parmaklarına bakmıştı.

Parmakları benim sıvılarımla parlarken tekrar parmaklarını içime itip olağanüstü bir güçle parmaklarını hareket ettirmeye başlamıştı, ben çığlık atarken parmaklarını hareket ettirmeye devam etmişti.

Baş parmağıyla klitorisimi okşamaya başladığında zevkten ağlamaya başlamıştım. Hem klitorimi okşayıp hem de beni parmaklarıyla becerirken başım dönüyordu.

Beni ters çevirip başımı yastığa yaslamış ve kalçamı yukarı kaldırdıktan sonra pantolonunu indirip iç çamaşırından belli olan penisini çıkartmıştı. Ben fazlaca gerilsemde bacak arama girmiş ve sertleşmiş penisini hızla içime itmişti.

"Mmh, oldukça ıslak, dar ve ve sıcaksın bebeğim"

Ben çığlık atsam bile umursamadan hareket etmeye başlamıştı. Neden umursayacaktı ki? Ben artık onun sex oyuncağıydım.

"Siktir! Sadece seni parmaklarken bile boşalacak gibi oldum, gerçekten büyüleyicisin güzelim!"

Sert ve hızlı bir şekilde hareket ederken konuşamıyordum, içimde büyük bir hızla hareket eden penisi garip bir şekilde bana zevk veriyordu.

Tenin tene çarpma sesi odada yankılanırken aşırı ıslandığım için vıcık vıcık sesler çıkıyordu.

"Ahh!"

Vücudumun doruğa yaklaştığını hissederken Felix klitorisimi okşamaya başladı.

Hareketleri oldukça sertti ve her vuruşunda başım yatak başlığına çarpıyordu.

Nobody Knows/HyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin