Merhabalar!
Ben geldim hehehe
İyi okumalar<3
~~~~~~~~~Gözlerimi açtığımda hastanedeydim, Felix yanımdaydı. Aklıma gelen tek şey bebeğim olmuştu.
"Felix bebeğimiz!"
"İkinizde iyisiniz güzelim, sakin ol..."
Derin bir nefes almış ve hala hafif çıkık karnımı okşamıştım. Çok korkmuştum...
Felix bana sıkıca sarılıp her tarafımdan öperken
Doktor içeri girdiğinde bize gülümseyerek bakıyordu.
"Tebrikler, kızınız olacak"
Felix ile ben bir birimize şok içinde bakarken Felix ağlamaya başlamıştı.
"Lixie, iyi misin?"
"Seni ve bebeğimizi çok seviyorum..."
-
6 ay sonra~"Lixie... Çok küçük..."
"Güzelim ben kızımıza dokunamam"
"Neden?"
"Çok minik, nasıl kucağıma alayım? Baksana ağıza... Nasıl da içiyor annesinin sütünü..."
Kızımız gözlerini dünyaya açalı 2 gün olmuştu... Minik kızımız Hyunae...
Tamamen Felix'e benziyordu, tek sorunumuz bebeğimiz bana dair hiç bir şeyi almamıştı!
Hyunae iştahlı bir şekilde sütümden içerken Felix nazikçe ikimize de öpücük konduruyordu.
"Güzellerim benim"
Felix dudağımdan öpüp kızımızın başını okşarken ben dolu gözlerimle kızımıza bakıyordum.
Çok minikti gerçekten, ama çok güzeldi...
-
9 ay sonra~Hyunae oldukça büyümüştü, öyle büyümüştü ki bensiz başkalarıyla kalabiliyordu.
Bizde bu gün bundan faydalanıp Hyunae'yi Minho oppa ve Jisung noonaya bırakmıştık.
Şimdi eve giriyorduk, eve girdiğimiz gibi Felix beni duvara yaslayıp dudağıma yapışmıştı. Eli her tarafımda gezerken popoma geldiğinde sıkmıştı.
İnlediğimde beni kucağına alıp odaya çıkartmıştı. Odaya girdiğimizde beni yatağa yatırıp üstüme çıkmış ve üstümü çıkartmaya başlamıştı.
Tişörtümü çıkarttıktan sonra sütyenimi de çıkartıp göğüslerime minik öpücükler kondurmuştu.
Şortumu çıkarttığında sırıtarak iç çamaşırımı da çıkartmıştı. Kalkıp kendi tamamen soyunduğunda üstüme tekrar çıkmıştı.
Bacaklarımı aralayıp bacak arama girdiğinde heyecanlanmıştım. 1 yıldır ilişkiye girmemiştik.
Penisiyle beni okşarken içime girmişti. Hemen hareket etmeye başladığında ellerimi boynuna dolamış ve tırnaklarımla çizmiştim.
"Siktir!"
Hareketleri sertleşirken boynumu öpmeye başlamıştı. O kadar sertti ki tenin tene çarpma sesi odada yankılanıyordu.
İnlemelerimi tutamazken sırıtarak bacaklarımı omzuna koymuştu. Pozisyonun derinliği yüzünden yüksek sesle inlemiş ve zevkten ağlamaya başlamıştım.
"F-felix! Ahh! Y-yavaşla!"
Zevkten dört köşeydim, ne dediğimi bilmiyordum, Felix sırıtarak hareket etmeye devam ederken belimden sıkıca tutup dudağıma yapışmıştı.
İnlemelerim boğuklaşırken bir süre sonra Felix klitorisimi okşamaya başlamıştı. İnlemelerim bununla çığlıklara dönüşürken orgazm olmuştum.
Felix'in inlemeleri de sıklaşırken aniden içimden çıkıp kendini çekmeye başlamıştı. Kısa sürede sıvılarını girişime boşaltmıştı.
İkimizde nefes nefeseyken Felix kendini yanıma atmış ve beni kolları arasına almıştı. Nefesimiz düzene girdiğinde Felix dudağımdan öpmüş ve bana sıkıca sarılmıştı.
"Ben bir çocuk daha istiyorum"
"Saçmalama Felix!"
"Ama neden?"
"Lixie, Hyunae büyüdükten sonra olabilir"
"Pff"
-
6 yıl sonra~"Hyunae koşma!"
"Kardeş yoksa ben gidiyorum dedim!"
"Kızım kardeş hemen olmuyor ki"
"Nasıl oluyor?"
"Biraz beklemen gerekiyor"
"Ya off!"
"Oflama bana cadı kız!"
Hyunae'yi kucağıma alıp yanağını ısırmıştım. Tamaman babasıydı, tepkilerine kadar!
Ben tombik yanaklarını yerken Hyunae kıkırdıyordu. Yere bıraktığımda koşarak Felix'e gitmiş ve bana orta parmak göstermişti. Yanına gittiğimde parmağını düzeltmiştim.
"Bunu yapmak yok, bunu yaparsan kardeşin küser. Kimden öğrendin bunu?"
"Minho oppa!"
Ben kahkaha atarken Felix Hyunae'yi kucağına almış ve öpücüklere boğmaya başlamıştı.
Hyunae kahkahalara boğulurken Felix Hyunae'yi bırakmış ve yanıma gelmişti.
"Seni seviyorum Hyunjin"
"Bende seni seviyorum sevgilim"
_____________
-son-
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Nobody Knows/Hyunlix
FanfictionBir maskeli balo, 2 genç ve 2 küçük sır. !Bu kitapta idollerin masum olmadığı gösterilmek istenildi! (Tamamen kurgu, çoğu idol gerçek hayatta böyle değil)