Merhabalar!
Geç geldiğim için cok özür dilerim! 100 yorum lütfen
İyi okumalar<3
~~~~~~~Gece yarısı yanımdaki hareketlilik ile uyandım, Minho oppa yanıma yatmıştı.
"Özür dilerim... Gerçekten özür dilerim..."
Ses çıkartmamış ve beklemiştim, biliyordum. Minho oppam bana dayanamazdı.
Bana sarıldığında başını boynuma gömmüştü. Kokumu içine çekerken gözyaşları boynuma dökülüyordu.
"Güzel bebeğim..."
Sonunda dayanamayıp Minho oppaya bakmıştım.
"Ağlama oppa..."
"Ama ben sana bağırdım..."
"Sorun değil oppa"
Başını göğsüme yaslayıp saçlarını okşarken uyuya kalmıştı. Kötü zamanlarda da böyle uyumuştu.
-
Sabah olduğunda Minho oppa yanımda yoktu. Tabiki dayanamamış ve Jisung noonanın yanına gitmişti.
Telefonunu aldığımda gelen bildirim ile kaşlarım çatılmıştı. Birisi bana konum atmıştı.
'+82********'
Kimsin
Ben Felix
Evime gelNeden
Anlaşmamız böyle değil mi
Hem neden hiç para harcamadın
O kartı süs olarak saklama
Harcaman için verdimBiliyorum
Ama harcamak istemedimGelirken telefoncuya uğra ve kendine telefon al
2016 yılından kalma telefonu kullanmaTamam
"+82******* numarası 'Felix' olarak kaydedildi"
Yataktan kalktım ve tuvalete girdim. Gündelik işlerimi halledip biraz allık ve ruj sürmüştüm.
Üstüme mini şort ve askılı crop giyinmiş ve saçlarımı açık bırakmıştım.
Bol bol parfüm sıkarken aynadan kendime bakmış ve son dokunuşları yapmıştım
Odamdan çıktığımda Minho oppa bana bakmış ve sinirlenmişti.
"Aynı kişiye mi?"
"Evet"
"Kim bu şerefsiz?"
"Lee Felix"
Minho oppanın tükürüğü boğazında kaldığında Jisung noona hemen sırtına vurmuştu.
"Nereden buldun sen bu adamı?"
"O beni buldu"
Kafasını sallamış ve bana bakmıştı.
"Görüşürüz öpücüğü?"
Kıkırdamış ve yanına gidip yanağından öpmüştüm. Jisung noonayı da öptükten sonra evden çıkmış ve taksiye binmiştim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Nobody Knows/Hyunlix
FanfictionBir maskeli balo, 2 genç ve 2 küçük sır. !Bu kitapta idollerin masum olmadığı gösterilmek istenildi! (Tamamen kurgu, çoğu idol gerçek hayatta böyle değil)