Merhabalar!
Ben geldim😰 100 yorum.
İyi okumalar<3
~~~~~~~Uyandığımda başım Felix'in göğüsündeydi ve Felix ciddi ciddi bir şeyler okuyordu.
Ne okuduğuna bakmıştım, bana gelen linçleri okuyordu.
"Felix..."
"Uyu yavrum"
Ben kızarırken eli hala karnımdaydı. Onca zamandır karnımı mı ısıtıyordu?
Linçleyenlerin hepsinin kullanıcı adını alıp avukatına göndermişti. Sonrasında telefonu kapatmış ve bana bakmıştı.
"Ağrın mı var?"
"Hmhm"
Ağrım yoktu ama ilgi istiyordum... Felix hemen karnımı okşarken ben rahatıma bakıyordum.
Her yerime öpücük kondururken mutluydum, ilgi görüyordum ve bu çok hoşuma gidiyordu.
"Bir daha ped kullanma"
"Neden?"
"Araştırdım, ped içerdiği maddeler yüzünden rahim için çok zararlıymış, hem daha fazla kanamaya sebep oluyormuş hemde regl dönemini uzatıyormuş. Bu yüzden sana tampon ve regl kabı aldım"
"İyi de ben onları takamam ki... Korkuyorum..."
"Ben takarım"
"Ne"
"Ne var? Sağlığın daha önemli, ya regl olamazsan ve çocuğun olmazsa?"
"Hayır Felix! Takamam!"
"Bence dene, hem 3 saat oldu pedini değiştirmelisin"
Her şeyi araştırmıştı manyak... Elime tutuşturduğu tampona bakıyordum. Tuvalete gittiğimde peşimden gelmişti.
"Sen neden geldin?"
"Bakacağım, merak ettim. Nasıl takıyorsun şimdi bunu?"
Pedi çöpe attıktan sonra elimi yıkamış ve tamponu açıp girişime yaklaştırmıştım. Tampon girişime dayalı dururken Felix elimi itmiş ve tamponun içime girmesini sağlamıştı.
Yaptığı ile şok olsam da hiç birşey hissetmemiştim. Neden korkmuşum ki bundan? Tabi Felix'in koca penisiyle tampon karşılaştırılamazdı.
"Acıdı mı?"
"Yok, hissetmedim bile"
"Ben olmasaydım kırk saat burda bekleyecektin"
Kıkırdamıştım, ikimizde elimizi yıkadığımızda beni kucağına alıp mutfağa götürmüştü.
"Yemek olarak ne seversin"
"Bibimbap!"
Felix kıkırdamış ve yemek yapmaya başlamıştı. Yemeği ikimiz içinde hazırladıktan sonra tabakları masaya koymuştu.
Oturup yemek yerken sohbet etmiştik, birbirimizi tanımıştık.
-
Akşama kadar Felix'in evindeydim, bana bir sürü çay yapmıştı ve sonunda beni eve bırakmıştı.
Garip bir şekilde 1 saat sonra kanamam durmuştu. Pekte takmamıştım.
Eve geldiğimde araba tuttuğu için bayılacak gibiydim, arabaya bindiğim gibi bulantı tutmuştu beni.
Ben arabadan inecekken Felix kapıyı açmış ve beni kucağına almıştı.
"İyi durmuyorsun güzelim"
Dudağımdan öpüp evimin kapısını çaldığında kapıyı Minho oppa açtı. Bana endişeyle bakarken Felix içeri girmişti.
Jisung noona Felix'i görünce şok olurken Minho oppa Felix'in peşinde geziyordu. Felix beni koltuğa yatırınca sızlanmıştım, Felix'i istiyordum.
"Ne oldu bebeğim? Hasta görünüyorsun"
"Araba tuttu oppa... Hem biraz da hastayım"
Felix yanıma oturup elimi okşarken ağlamak istiyordum. Minho oppa sonunda Felix'i fark edince şok olmuştu.
"Merhaba ben Felix, Hyunjin'in sevgilisiyim"
Felix abimin önünde eğildiğinde Minho oppada eğilmişti.
"Bende Minho, Hyunjin'in abisiyim. Tanıştığıma memnun oldum"
"Bende"
"Karım Jisung"
"Merhaba"
Sonunda tanıştıklarında omzumdan bir yük kalkmıştı. Oh be!
"Jisung, gel hayatım biz odamıza gidelim"
Minho oppa hemen Jisung noonanın yanına gidip çekiştirerek odalarına götürmüştü. Felix ile yalnız kaldığımda Felix beni kucağına alıp çıkarttığı montunu üstüme örtmüştü.
"Hastaneye gidelim"
"Hayır iğne yaparlar..."
"Sus, gidiyoruz"
"Bir şeyim yok ki hap alırım geçer-"
"Hayır. Hap falan almıyorsun, ben bir şeyden emin olana kadar sesini çıkartma"
-
Hastaneye gittiğimizde kan almışlardı. Şimdi ise Felix bana çikolata almıştı. Yarısını yedikten sonra midem bulanmaya başlamıştı.
"Yiyemeyeceğim..."
Felix çikolatayı alıp bitirdiğinde boynumdan öpmüştü. Bu beni kıpkırmızı yapmıştı, neden hastane gibi bir yerde boynumdan öpersin ki?!
Doktor bizi çağırdığında odasına girmiştik. Ben sedyeye otururken doktor bize gülümseyerek bakmıştı.
"Ultrason çekebilir miyiz?"
"Tamam..."
Doktor beni yan odadaki ultrason odasına götürdüğünde masaya yatmıştım.
Ne kadar Felix istemese de vajinal ultrason çekilmişti. Zaten bu ne bekliyordu ki? İlişkiye girmiştim ve detaylı görüntüleme için bunu ihtiyeceklerdi.
Ve sanırım Felix'in hoşuna gitmeyen tek şey parmakları ve penisi yerine içime ultrason cihazının girmesiydi.
Tekrar muayene odasına geçtiğimizde Felix sinirliydi.
"İkinizde gayet sağlıklısınız, endişelenecek bir şey yok"
"İyi de ben muayene olmadım ki?"
Felix sorduğunda bende kaşlarımı çatmıştım.
"Tebrikler, bebeğiniz olacak, şu an daha 2 haftalık"
________
A
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Nobody Knows/Hyunlix
FanfictionBir maskeli balo, 2 genç ve 2 küçük sır. !Bu kitapta idollerin masum olmadığı gösterilmek istenildi! (Tamamen kurgu, çoğu idol gerçek hayatta böyle değil)