Merhabalar!
Ben geldim hehehe. Yb gelmesi için 100 yorum lütfen!
İyi okumalar<3
~~~~~~Geldiğim maskeli baloda içkimi yudumlayarak oturuyor ve insanları inceliyordum. Oh, biz tanışmadık değil mi?
Ben Hwang Hyunjin, 18 yaşında bekar bir kadınım. Herkes gibi küçük bir sırrım var.
Güzelliğimle herkesi büyülüyen biriydim, ve şimdi çağırıldığım ünlü isimlerin olduğu bir maskeli baloda oturmuş içki içiyordum.
Biri yanıma yaklaşmaya başladı, takım elbisesi etkileyiciydi. Çiçek desenleri her zaman hoşuma gitmiştir, ama sanki bu adamda daha hoş ve büyüleyici durmuştu.
Yanıma gelip elini bana uzattığında gözlerine baktım.
"Benimle dans eder misiniz matmazel?"
Derin sesi beni etkiledi, aynı alkol gibi kanıma karıştı. Sesi tanıdıktı, ama maskenin altındaki kişiyi tahmin edemeyecek kadar sarhoştum.
"Tabiki"
Elini tuttum ve beraber sahneye çıktık. Dans ederken mutluydum, bir anda kalçamdan tutup beni ters çevirdiğinde dans etmeye devam ettim, beni kendine bastırmaya başladığında oldukça şaşırmıştım.
Kalçama baskı yapan şey beni tedirgin etmişti. Büyük ihtimalle hiç sevişmediğim yada böyle cinsel şeyler yaşamadığım için tedirgin olmuştum.
Arkamdaki baskı artmaya başladığında ilk defa bir erkeği böyle hissetmek beni etkilemişti.
Bir anda beni kendine çevirip yanaklarımdan tutarak dudaklarıma yapıştığında ellerimi boynuna doladım, derin ve tutkulu bir öpüşmede kaybolduk.
Nefessiz kaldığımda geri çekildim, elleri bel dekoltemi okşuyordu.
"Adını öğrenebilir miyim?"
"Hyunjin..."
"Ben de Felix, izninizle size güzel bir gece yaşatmak istiyorum"
Bakireydim ve tek gecelik ilişkilerden nefret ederdim, ama teklifi düşünmeden kabul ettim ve dudaklarına yapıştım.
Felix cevabı aldığında geri çekildi ve gülümseyerek elimden tuttu ve beni V.I.P salonuna götürdü. Oradaki odalardan birine girdiğimizde kapıyı kilitledi ve beni duvara yasladı.
Tekrar öpüşmeye başladığımızda yavaşça elbisemin askılarını indirdi ve elbiseyi göbeğime kadar çekti. Felix'in elleri hemen açıkta kalan göğüslerimi bulmuştu.
Göğüslerimi okşarken geri çekildi ve boynumu öpmeye başladı, yavaşça aşağı doğru indi ve göğüs uçlarımı ağzına aldı. Göğüslerimle oynarken elbisemi daha da aşağı itti ve elbise yere düştü.
Felix beni yatağa yatırdığında üstünü çıkarttı ve penisini bir kaç kere okşadı. Sonrasında iç çamaşırımı çıkartıp bacaklarımı araladı.
Elleri ıslak girişimi bulduğunda sırıttı. Üstüme çıktığında penisini girişime konumlandırdı ve yavaşça içime girmeye başladı.
Kızlık zarımın yırtıldığını hissederken çığlık attım, ama Felix hızla kendini derinlerime gönderdi ve sesli bir şekilde inledi.
"Siktir, fazla darsın!"
Göz yaşlarım akarken canımın acıdığını hissetmiş olmalıydı ki göz yaşlarımı sildi, alışmam için süre verdi.
Yavaşça hareket etmeye başladığında gözlerimi kapattım, sakinleşmem için bacaklarımı okşuyordu ve sanırım bu işe yarıyordu.
Ellerimi omzuna koyup tırnaklarımı geçirirken alışmaya başlıyordum. Rahatladığımı hissedince Felix hareketlerini hızlandırmaya başladı.
Yavaş yavaş hızlanırken acı dolu inlemelerim yavaşça zevke dönüştü, hareketleri oldukça sertleşirken resmen nefesim kesildi.
"Adımı inle madam"
Bacaklarımı omzuna attığında derinlerime girmişti. Bununla beraber çığlık atmıştım.
"AH! F-FELİX!"
Hareketleri hızlanmaya başladığında zevkten nefesim kesiliyordu. Uzanıp boynumu öperken onun da inlemelerini duyabiliyordum.
Elleri göğüslerimi sıkarken yavaşça boynumdan dudaklarıma kadar geldi ve dudaklarımızı birleştirdi. Geri çekildiğinde hırıltılı bir sesle inlemişti.
"Siktir, boşalacağım"
O konuştuğunda titrediğimi fark etmiştim, ne olduğunu anlamıyordum. Kısa süre sonra Felix'in inlemeleri sıklaştı ve hareketleri fazlaca sertleşti.
İçime yayılmaya başlayan sıcaklık ile boşaldığını anlarken tamamen boşalana kadar hareket etmişti. İçimden çıktığında ben hala titriyordum.
"Bakireydin, ha? Hiç bakireye denk gelmemiştim"
Parmaklarını içime itip hızla hareket ettirmeye başladığında inledim. O kadar hızlıydı ki zevkten başım dönüyordu, ıslak sesler geliyordu.
Bütün vücudum titrerken orgazm olduğumda parmaklarını içimden çıkartmış ve yanıma uzanmıştı.
-
Sabah kalktığımda başım ağrıyordu ve bir yataktaydım. Ne ara eve geldiğimi düşünürken kalktım ve etrafa bakındım.
Kanlı çarşafları görünce gözlerim dolmaya başladı, odada kimse yoktu.
Bir anda odaya biri girdiğinde korkuyla üstümü kapattım. Ve gördüğüm kişi ile şok oldum. Ünlü idol Lee Felix?!
"Dün gece için üzgünüm... Partilere geldiğimde genelde birileri ile yatarım ama çoğu buranın çalışanı olur... İlk defa birisi ilgimi çekmişti ama onun masumiyetini alacağımı düşünmemiştim..."
Ne yani, ben Lee Felix ile mi yatmıştım?! ANANI SİKEYİM!
"Belki olanları geri alamam ama ne istersen yapabilirim"
"G-gerek yok..."
"Lütfen"
"Ne isteyebilirim ki?"
"Herşeyi"
"Bilmiyorum..."
"O zaman, benimle sevgili ol, seni gerçekten çok beğeniyorum. Sen farkında değilsin ama Jyp'de staj yapmaya başladığından beri seninle ilgileniyorum, senden hoşlanıyorum"
"Ne"
________
Omg
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Nobody Knows/Hyunlix
FanficBir maskeli balo, 2 genç ve 2 küçük sır. !Bu kitapta idollerin masum olmadığı gösterilmek istenildi! (Tamamen kurgu, çoğu idol gerçek hayatta böyle değil)