Tekrardan selam bu bölüm biraz geçmişe gideceğiz 🌸
Keyifli Okumalar 💗
🌷
Bu adam beni....
Barda kurtarıp öpen adamdı!
*1 ay önce*
En yakın arkadaşım olan Elif'in zoruyla bara gidiyorduk.
Mezun olmama az kaldığı için erkenden kutlamak istemişti bende içkiyi nadir içsem bile Elif'i kırmak istememiştim.
Neredeyse yarım saat olmuştu bara geleli kaçıncı bardağımı içtiğimi hatırlamıyordum.
Oturmaktan sıkıldığım için dans eden insanların arasına karışıp bende dans etmeye başladım.
Bir anda belimde bir el hissetmemle beraber refleks olarak arkama döndüm.
Belimdeki elin sahibi, "Selam güzellik, tanışalımmı" dedi yayıla yayıla.
Rahatsız olsam bile alkolün etkisiyle sorun etmedim ve "Olur" dedim.
Kafana sıçayım Alev.
"Ama burası tanışmak için pek uygun değil, beni takip et güzellik" demesiyle onu takip ettim.
Beni insanların olmadığı bir yere götürmesiyle ona döndüm.
Ve döner dönmez dudağıma yapıştı!
Evet alkolü fazla kaçırmış olabilirdim ama yinede bilincim açıktı.
Beni öper öpmez gözlerim şokla açıldı ve hemen itmeye çalıştım fakat adam taştan yaratıldığı için (!) hiçbir fayda etmiyordu.
Dudaklarından bir saniye ayrılabildiğimde hemen "Yardım edin, tecavüz ediliyorum!"
Diye bağırdım, beni öpen adam "Kes sesini güzelim eğer kesmezsen kesmesini bilirim"
Demesiyle hızla sustum.Lâkin sigara içen adamın birisi benim bağırışımı duymuştu.
Ve hızla bu tarafa doğru gelmeye başladı.
Buraya geldiği gibi beni öpen adama kafasını geçirmişti bile ardından hızla yumruklar atıyordu.
"Bir kadına nasıl tecavüz etmeye kalkarsın lan orospu çocuğu"
Eğer birazdaha dövmeye devam ederse adam ölecekti!
Bu yüzden hızla "dur yoksa adam ölecek!"
Dedim beni kurtaran adama.Adamın beni duyduğundan şüphe etsende son bir yumruk indirip adamı bırakmasıyla şüphem kalmamıştı.
Adamla göz göze geldiğimizde daha adamın ne kadar yakışıklı olduğunu yeni fark ediyordum.
Acunun bir sözü vardır bilirmisiniz, "HOAAAY MAŞALLAH"
Adamı biraz daha süzseydim sapık olduğumu düşünecekti.
"Size ne kadar teşekkür etsem azdır gerçekten çok teşekkürler" diyerek mahçup bir şekilde adama bakıyordum.
"Teşekküre gerek yok böyle piçler olmasa başınıza bu gelmezdi sizden bu it yerine özür diliyorum" demesiyle gözümden kalpler fışkıracaktı neredeyse keşke bütün insanlar bu kadar nazik olsa diye geçirdim içimden.
Konuşmama izin vermeden devam etti,
"Bir yerde oturmak istermisiniz" demesiyle hızla kafamı salladım çünkü acayip korkmuştum.Birlikte bar sandalyesine oturduk ben bir votka istemiştim barmenden adının Demir olduğunu ögrendigin adam ise beyaz şarap almıştı.
Daha da geç olmadan eve gideceğimi söylemiştim. Zaten Elif'i muhtemelen erkek arkadaşı eve götürmüştü.
Eve gideceğimi söylediğimde Demir ben bırakırım bu saatte tek gitmen iyi olmaz demişti. Bende ne kadar ısrar etsemde en sonunda kabul etmiştim.
Şuan Demir'in arabasıyla birlikte benim evime gidiyorduk o ise beni bıraktıktan sonra kendi evine gidecekti.
Yol boyunca ikimizde sessizdik, ben dışarıyı izliyordumo ise arada bana kaçamak bakışlar atarak arabayı sürüyordu.
Eve vardığımızda arabayı durdurdu ve
"Hoşçakal" dedi.Bende "beni bıraktığın için çok teşekkürler, sende hoşçakal" dedim
Ve kemerimi açmaya çalıştım ama bir türlü açılmıyordu.
Halla halla :)
Bunu fark eden Demir bana yardım etti ama şuan o kadar yakındık ki düşüp bayılacaktım.
Demir'in bir anda bana dönmesiyle dudaklarıma kapanması bir oldu.
🌷
Yıldıza basmayı unutmayınn ☆
Bu bölüm Demir'le ne olduğunu öğrenin istediim :)
Diğer bölümde görüşürüz 🧚🏻♀️