1. Bölüm

26 4 6
                                    

İlk bölüm...🥺💝

Umarım severek okursunuz şahsen ben bayılacağınızı düşünüyorum 🦋

Keyifli Okumalar....

🌷

Alarmın çalmasıyla birlikte gözlerimi sinirli bir şekilde araladım ve 5 dakika daha erteledim.

(09.05)
Tekrardan alarmın çalmasıyla beraber gözlerimi mecbur olduğum için açtım, sonuçta ilk iş gününden geç kalmak istemezdim.

Hızlı bir şekilde elimi yüzümü yıkamaya koyuldum.

*1 gün önce*

Yeni mezun olduğum için başvurabileceğim bütün şirketlere başvurmuştum ama çoğu tecrübesiz olduğum için mesaj göndererek kabul etmediklerini söylemişlerdi ama, aralarından bir şirket beni asistan olarak kabul etmişlerdi.

"Çevik Holding"

Biraz daha bilgi istediğimde asistan olarak başlayıp daha ileri rütbelere sahip olabileceğimi söylemişlerdi

*Günümüz*

Elimi yüzümü yıkadıktan sonra yatağımı toplayıp hızla giyinmeye başladım.

(Alevin kombini, çanta yok ♤)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Alevin kombini, çanta yok ♤)

Giyindikten sonra hızla ağzıma birşeyler atıp evden çıkmaya koyuldum.

Yaklaşık arabayla 20 dakikada varmıştım.

Holdinge baktığımda çok bakımlı güzel ve büyük duruyordu.

Daha fazla oyalanmadan içeri girmeye koyuldum.

Girmez olaydım!

Dönen kapıya tam girecekken büyük ihtimal dünyanın en uzun adamıyla çarpıştım ve elindeki tüm dosyalar yere düştü.

Allah'ım ya sabır neden bunlar benim başıma geliyor?!

Geç kaldığım için adamın dosyalarını adamın yüzüne bile bakmadan hızla verdim.

İçeri girdiğimde sarışın bir kız bana birkaç bilgi verip 3. Kata çıkmam gerektiğini söyledi.

3. Kata hızla çıktığımda gözlerim Demir Çevik yazan kapıyı arıyordu, bu isim bana bir yerden tanıdık geliyordu ama sorgulamadım.

Kapıyı bulduğumda direk gidip kapıyı tıklattım.

İçeriden, "Gel" sesini duymakla birlikte kapıyı açtım.

Ve şok içinde odadaki adama baktım.

Alev şaşkınlıktan uzaya kadar açılan ağzını kapatmazsan sinek girecek!

Bu adam beni.....

🌷

Bölüm sonuu ;(

Umarım beğenmişsinizdirr.

Oy vermezseniz darılırım, yıldızı patlatmayı unutmayınn.

En yakın zamanda hoşçakalınn.

Seksi Patron (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin