Rozdział 7

18 2 0
                                    

Perpsektywa Archera

Muszę z niej wyciągnąć prawdę. Muszę być dla niej milszy żeby mi zaufała i powiedziała prawdę. Muszę dla niej stać się kimś więcej niż tylko wrogiem. Muszę jej mówić komplementy, które nie będą w żadnym stopniu prawdą. Muszę jej kłamać prosto w oczy, bo patrzenie na ból kogoś, a szczególnie mojej wrogini to przyjemność. Jak jej powiem za dużo to ją zabiję. Nawet nie będzie mi jej szkoda. Nie mogę się przed nikim otworzyć. Wiem jestem psycholem.

Co jeśli Gabrielle jest przywódcą Devilish Children's ? Nie, taka mała niewinna dziewczynka nie może umieć mordować ludzi z zimną krwią.

Z zamyślenia wyrwał mnie głoś Jake'a.

 - My umiemy więcej niż myślicie, możemy wam grozić, tak jak Kate groziła Mii, ale w trochę innym sposobie.

 - A my możemy was zabić z zimną krwią, prawda Gabrielle? - powiedział Aiden, a mnie zamurowało. Oni i zabijanie? To totalnie się nie łączy. 

 - Tak - odpowiedziała Gabrielle.

 Wiem że Harry coś wie, ale z niego trudno wyciągnąć cokolwiek, on nawet nam nie odpowiedział o swoim dzieciństwie, wydaje mi się nawet że Gabrielle, Chase i jej przyjaciele to wiedzą. Harry ewidentnie jest po jej stronie. 

 - Harry, a ty co jesteś po jej stronie!? - warknełem.

 - Tak!

 - Dlaczego!? Dlaczego to robisz i nas zdradzasz!? - krzyczy Jake.

 - Bo ją znam dłużej!

 - Dłużej!? To my cię wzieliśmy z ulicy!

 - Ale to ona mnie wyciągneła z bagna!

 - Jakiego bagna!

 - N-nie jestem gotowy żeby wam to mówić - powiedział Harry łamiącym głosem.

 - ¿¡Jake!? ¿¡Estamos haciendo una apuesta a que puedo ligar con Gabrielle más rápido que tú con Daisy!? Por cierto, ¡extraeré información de él! - powiedziałem po Hiszpańsku do Jake. Tylko ja i Jake umiemy Hiszpański. Przez co nikt nie rozumie tego co powiedziałem.

 - Sí

 - Wy wiecie że ja, Harry i Daisy umiemy Hiszpański - powiedziała robawiona nami Thea.

 - Proszę nie mówcie o tym Gabrielle

 - Powiemy 

 - To miał być sekret, ale cóż ja też umię Hiszpański, więc nie muszą nawet mi mówić

 - Хорошо, Джейк, как и Тея, Габриель, Гарри и Дейзи, знают испанский, так что давай не будем говорить по-испански. Давай говорить по-русски, поспорим, я украду Луну быстрее тебя?

 - Да

 - Po jakiemu wy mówicie?!

 - Nie powiemy

 - Porugalsku?

 - Pudło

 - Rosyjsku?

 - Да

 -  Czyli mam rozumieć że po Rosyjsku tak?

 - Да

 - No japierdole możecie nie pierdolić po Chińsku czy tam Rosyjsku?!

 - Nie?

 Gabrielle wyciąga telefon z kieszeni i odpala tłumacza. 

 - Jak chcesz coś powiedzieć po tym swoim zasranym Rosyjku to powiedz to teraz

My lieOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz