Perspektywa Gabriele
Jest 2 w nocy, a ja co? Przeglądam Tiktoka, powoli zaczyna się mi to nudzić, więc chce zadzwonić do Thei - mojej najlepszej przyjaciółki. Wyświetla mi się na dzwonieniu profilowe mojego wroga, jednak nazwy nie zdążyłam przeczytać, przez to że ktoś odebrał.
- Halo? Kto mówi? - mówię gdy od ponad minuty słyszę tylko piosenki, huki.
- To ja Archer, Gerbere odbierz mnie proszę. Jestem na imprezie u Ethana - mówi zdesperowany Archer.
- Po pierwsze dlaczego do chuja nazywasz mnie tak jak nazywa się kwiatek!? Po drugie mam na imię Gabriele! A po trzecie nie!
- Znaczenie, wiem, ale ja tu zaraz umrę, mam kurwa pewnie więcej 3 promile! Więc no pomyśl uberem niebezpiecznie jest jechać, no autem nie pojadę, a autobus nie jeździ o tej godznie, a u Ethana nie mogę zostać bo policja wbiła na imprezę! - odpowiada mi i przerywa na chwilę czekając chyba na moją odpowiedź - No proszę Gerbere, no proszę.
Ostatecznie po jego długich próbach namawiania mnie - zgodziałam się.
A przed wyjazdem poczytałam o znaczeniu Gerbery.
W internecie napisano takie coś:
Co w mowie kwiatów oznaczają gerbery? Przede wszystkim kojarzone są z tajemniczością i otwartością, są więc pełne sprzeczności. Jedno jest pewne - są one uniwersalnym prezentem dla każdego: dla ukochanych, rodziny czy przyjaciół, gdyż wyrażają sympatię do osoby obdarowanej. Posiadają bogate spectrum barw, w związku z czym także różne znaczenia. Czerwony kolor dla gerbery oznacza nieświadomość w miłości lub całkowite zanurzenie w uczuciu, żółty to symbol zwycięstwa i radości, różowy to wyraz szacunku oraz podziwu, a gerbery w kolorze białym to wyniosły podarek, niosący informację o składaniu hołdu.
O jaki kolor Gerbery mu chodziło, na pewno nie o czerwony. Że on miał mnie kochać no chyba kurwa nie. Sympatia!? On mnie przecież nienawidzi!
To jest bardzo poryte, ale nie teraz czas na nocne rozkminy. Bo muszę pojechać po Archera. Po chwili parkuję ulicę dalej od domu Ethana.Do Pijak:
Jestem ulicę od domu Ethana. Rusz dupsko i chodź.
Od Pijak:
Ale ja się ledwo na nogach utrzymuję!
Do Pijak:
To trudno, poproś Jake żeby cię tu zaniósł.
Od Pijak:
Ale Jake wyszedł już z imprezy.
Do Pijak:
Nie wciskaj mi kitu. Najpóźniej za piętnaście minut odjedżam i nie będę czekać ani sekundy dłużej.
Cóż, z nim nie da się inaczej, teraz jest pijany, to nie będzie mi dokuczał, ale później pokaże swoją dark side. Jestem zmuszona się codziennie spotykać z Archerem, a to dlaczego? Bo to oczywiście najlepszy przyjaciel mojego starszego brata, moja mama traktuje Archera jak swoje dziecko, czasem nawet mam wrażenie że kocha go bardziej odemnie.
Archer jest zapraszany na: śniadania, obiady, kolacje i właściwie wszystko. Spędza w moim domu więcej czasu niż ja, i jedynie gdzie nie ma wstępu to oczywiście mój pokój.
Czekam na Archera już 14 minut, więc postanawiam do niego napisać.
Do Pijak:
Czekam jeszcze minutę i odjedżam!
CZYTASZ
My lie
Ficção AdolescentePierwszy tom serii "Lie"! Archer i Gabrielle to od dziecka wrogowie. Archer jest wrednym, arganckim dupkiem, a Gabrielle dziewczyną z trudną przeszłością. Po tym jednym telefonie wszystko się zmienia - Archer potrzebuje pomocy Gabrielle. Przez co si...