0.7

263 43 95
                                    

okurken yorum yaparsanuz cok hos olur.

Asla zorlamak amacli degil, tamamen yorum okumaktan keyif aldigim icin söylüyorum sahsi yani.

simdiden teskrler💗💗

★★★

Sarayda her şey beklenmedik şekilde sakin gibiydi. Sabah gergin geçen kahvaltı faslından sonra herkes durulmuş kendi alanına çekilmişti. Jisung ise ilk geldiğinde tasarımına, çiçeklerine hayran kaldığı bahçenin arka tarafındaki veranda da oturuyordu. Şuan ki durumunu sorguluyorda denilebilirdi.

Bu güne kadar kendisine yașatılan hayatı, bundan sonra yaşayacağı hayatı, göreceği muameleyi, nasıl karşılanacağını... hepsini düşünüyordu şimdi.

Gözleri bileğindeki çiçekte iken Minho'yu düşünmeye başladı. Bir deltaydı, yüzyılda bir doğan türdendi. Herkes onun eşinin bir vita olacağını düşünüyordu ama nedense o çıkmıştı. Onu en çok şaşırtanda buydu zaten. Ayriyeten bugün annesi ile de konuşması lazımdı. Şimdiden kafası kazan gibi olmuştu ve o bir an önce bunların bir son bulmasını ister hale gelmişti.

Kendisi düşünmeye dalmışken aniden baktığı bileğindeki çiçeklerin parlaması ile şaşırmıştı. Etrafına bakındığında kimseyi görmemesi daha da meraklanmasını sağlarken, kendisine doğru ilerleyen Minho'yu görmesi ile rahatlamıştı.

Gelip yanına oturan beden ve biraz yana kayıp aralarına mesafe koyan Jisung ile Minho yerine iyice yerleşmiş, yanındakinin konuşmasını beklemeye başlamıştı.

Biraz bekleyip istediği sonuca ulaşamayınca kendisi bir konuşma başlatmak istemiş ve bunu Jisung'tan özür dileyerek, rahatlatmaya çalışarak yapmayı hedeflemiști.

"Öncelikle özür diliyorum Jisung. Sana sormadan temas etmemeliydim. Ancak içimde bir delta var ve maalesef onu baskılamak çoğu zaman zor oluyor. Omeganın ruh eşi olduğunu anlayınca haliyle bastırmam çok güç oldu, ki zaten yapamadım. Ancak burada hoşuna gitmeyen herhangi bir davranışta bulunulmayacağının garantisini verebilirim sana. Kimse sana istemediğin şekilde davranamaz. Olursa da bana söylemen yeterli. Şimdiden bu konuşmayı yapıyorum çünkü bu 'eşlik' durumu yakın zamanda diyara duyurulacak. Davetlerdir, kutlamalardır bunlar yüzünden konuşmaya pek vaktimizin kalacağını sanmıyorum. Bu dediklerim gözünü korkutmasın, bu kısmı atlattıktan sonra gerisi senin için daha rahat olacaktır. Şimdiden sorularını bana sor ki daha sonra sorun yaşama. "

Çoğunlukla kendi hatası olan bu durumda kurdunu suçlayarak üzerindeki baskıyı azaltmış ve deltasını sinirlendirmişti. Ancak bu şuan önemli değildi, karşısındaki bedeni daha fazla sinirlendirmesine gerek yoktu.

Kendisinden özür dilemesi ile yeterince bozguna uğramışken, bir de bu şekilde anlayışlı davranması iyice kafasını karıştırmıştı Jisung'ın.

Ayriyeten ne kadar bunlar gözünü korkutmasın dese de o oldukça endişeliydi. Dediği gibi yakında diyara duyurulacak bu haber ile bir anda herkes tarafından merak edilmek garipti ona göre. Şu zamana kadar kimse tarafından umursanmayan ve kendi halinde gününü bekleyen biriyken aniden deltanın eşi çıkması beklenilmezdi. Bu güne kadar kendi için yaptığı tüm planlar tek bir an ile yıkılmış ve belkide kendine yeni kapılar açılmıştı.

Ona göre elinde çok büyük bir koz bulunuyordu. Çok şeye sahip olacaktı bu koz ile sadece kendi zamanını bekliyordu. Bu uğurda etrafındaki herkesi harcayacak hırsı ve öfkesi vardı ancak bu durum tüm işi bozmuştu. Fakat dün tüm gece düşünmesi ile bir karara varmış ve o yönde ilerlemeye karar vermişti.

Delta'nın ruh eşi çıkması ile önüne bir sürü nimet serilecekti. Çünkü buna mecburdular. Delta ve Prens olması bir yana Kral ve Kraliçe de kendisine oldukça değer veriyor ve zarar görmesini istemiyordu. Sırf bunun için bile prens gibi yașatılacak ve Minho'nun etkilenmesi engellenecekti. Sonuçta kendi ile alakalı her şey Minho'yu da ilgilendiriyordu.

iwmfly, MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin