Ceset

13 2 0
                                    

Annem hala eskisi gibi guzeldi. Hic degismemisti. Ama sadece yuzunde acı vardi. Cok aci cektigi her halinden belliydi. İcimden sarilmak geliyodu. Ama asla oyle bir sey yapmayacaktim. İçim aciyordu.

    Ben kendimi annemin şokuna kaptirmistim. Ceseti, Melisa'yi, Kuzey'i unutmustum. Aksama dogru yanima geldiler. Yuzlerinde acayip bi his seziyordum. "Ceseti naptiniz?" dedim. Bana tuhaf bir sekilde bakarak " Ceset degil o." dediler. "Peki ya ne? Ben bayildiktan sonra neler oldu? Çabuk anlatin!" dedim sinirli bir sekilde. Onlar da haliyle anlatmaya basladilar. "Sen bayildiktan sonra annen seni getirdi. Biz de o sirada ceseti daha guvenli bir yere tasidik. Ellerimiz titriyodu. Biri gelecek diye cok korkuyoduk. Sonra cesetin yani kadinin elleri falan oynamaya basladi. Kriz geciriyodu sanirim. Su falan verdik. Sakinlestikten sonra "seni canli canli kim komdu buraya?" diye sorduk. "Nesrin komdu" dedi. Yani annen kommus o kadini." Ben duyduklarima inanamadim. "Peki annem neden kadini oldurmek istemis?" diye sordum. Melisa " O kadin sana annenin yerini soyleyecekmis. Annen de buna sinirlenmis ve kadini kommus." dedi. Anneme inanmiyordum. Bu yaptigi cok sacmaydi. Annemi cagirmalarini soyledim. "Peki." dediler. Bana aciyorlardi resmen. Bundan nefret ediyodum. O sirada annem geldi. "Neden benden kactin?" dedim. Sanki normal bir seymis gibi"Ben ölülerle ugrasiyorum. Senin de boyle seylerle rahatsiz olmani istemedim." dedi. Ona "Ben de olulerin ruhlari tarafinfan rahatsiz ediliyorum. Arkadaslarim da " dedim. "Onlarin sucu ne?" diye de ekledim. Bana soguk bur tavirla " onlarin sucu bu yurtta olmalari. BENİM ÖLDURDUGUM İNSANLAR ONLARİ RAHATSİZ EDİYOR." dedi. O zaman anlamdim ki annem delirmisti. Hangi normal insan insanlari diri diri komerek oldurebilirdi ki?
 

    Nasil basa cikacagim annemle ?
   -Bilmiyorum.

MEZARLİK ÜSTÜNDE YETİMHANEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin