Mezarlik Kaziyoruz

18 3 3
                                    

Ertesi gün Melisa yanima geldi. Bana " Gece 12' de herkes uyumus olur. Biz de o zaman yetimhanenin zemin katina inecegiz ve ordan bir yeri kazacagiz." dedi. Ben başımla onayladim. Sonra heyecanla ekledi " Bizimle Kuzey de gelecek." dedi. "Kuzey Beleli" Ben "O da kim?" diye tepki verdim. "Yakin bir dostum." dedi." Çok da yakisiklidir." diyerek ekledi. Ve bana sinsi bi gulus atarak yanimdan gitti. Saat 23.00'dı. Zaman daraldikca benim kalbim de daraliyodu. Cok korkuyodum. Ben bunlari dusunurken arkamdan birisi beni itti. Cok kuvvetliydi. Arkama baktigim da hicbir sey gormedim. Sadece siyah bi sulietin simsek hiziyla uzaklastigini gordum. Alismistim boyle sulietler gormeye ama bana ilk defa bu kadar temas ettiler. Beni bu sekilde itebilen bir mahluk her seyi yapabilirdi. Kizlardan hicbiri yanima gelip "ne oldu" demedi.Zaten Melisa ortada yoktu. Sinem de uyuyordu. Digerleri de mal gibi takiliyorlardi. Onlari anlamiyordum. Ruh gibiydiler. Belki de ruhtular. Bunca seyden sonra bunun olmasi siradandi.
Melisa geldi. Bana kapidan kaş göz işareti yaparak "gel" demeye çalıştı. Yanina gittim. Herkes uyumustu. Rahattik. Yaninda siyah sacli, beyaz tenli, siyah gozlu bir cocuk vardi. İnkar edemem. Cok yakisikliydi. Siyah saclari beyaz tenine cok yakisiyodu. Aman banane. Bana tokalasmik icin elini uzatti. O sirada Melisa "Kuzey-Acelya,Açelya-Kuzey" diyerek bizi tanistiriyodu. Eli elime degince cok tuhaf hissettim. Gozlerinin icine bakakaldim.Melisa "Açelya!" diye bagirinca kendime geldim. Yetimhanenin zemin katina indik. Kullanilmayan bos bir oda vardi. Orayi kazacaktik. O sirada ben de Kuzey hakkinda bilgi toplamaya basladim. Annesi kolej müdürüymüs, babasi bue sirketin sahibiymis. Zenginmis anlasilan. Zaten sıktigi parfumun kokusundan belliydi. Oyle guzel kokuyordu ki...
Ona neden bize yardim etmek istedigini sordum. Bana "Severim bu tur seyleri." dedi. Ama siyah gozleri baska bir sey diyordu. Anlayamamistim. Cok sinsi bakiyordu.
Zemin kattaki bos odaya girdik. İgrenç kokuyodu. Kazmaya basladik. Ben kokuya dayanamadim. Odadan ciktim. Arkamdan Kuzey geldi. "Bir sorun mu var?" dedi.Ben de "Önemli bir sey yok. Koku midemi bulandirdi." dedim. Bana cok samimi bakiyordu. Ondan cesaret alarak tekrar odaya girdim. Melisa kazmaya kendini kaptirmisti. Biraz kazdiktan sonra beyaz bir kumas gorundu. Ben kefendir diye tahmin ettim. Cekmeye calistik. Agirdi. En sonunda cekebildik. Aceba icinden ne cikacakti?..

Vote ve yorumlarinizi bekliyorum.

MEZARLİK ÜSTÜNDE YETİMHANEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin