5

137 18 9
                                    

از سرکار به سمت استارباکس رفت تا مثل همیشه برای خودشو رفیقش که خیلی وقت بود همخونش بود یه قهوه و یه آیس کافی بگیره.

بعد از حساب کردنشون فورا به سمت خونه راه افتاد. از فردا به طور رسمی تعطیلات کریسمس آغاز میشد و دل تو دلش نبود تا مثل هر سال کریسمسو کنار دونسنگش بگذرونه.

خیلی وقت بود که به دوستش حسایی فراتر از دوست صمیمی داشت و به نظر خودش این تعطیلیا بهترین موقعیتی بود که میتونست با دوستش تنها باشه و حسشو اعتراف کنه.

قبل از اینکه وارد خونه بشه صندوق پستی رو چک کرد تا اگه نامه ای بود برش داره.

دو تا نامه بود. یکی برای دوستش و یکی هم برای خودش.

برای خودش که طبق معمول مادرش نامه نوشته بود چون نمیتونست با فضای مجازی ارتباط برقرار کنه و برای هوسوک.. چرا این نامه انقدر باکلاس و رسمی بود؟

شونه ای بالا انداخت و وارد خونه شد. بوی کوکی همه جارو گرفته بود. طبق معمول دوستش برای کریسمس سنگ تموم گذاشته بود و اینو به خوبی از در و دیوارای تزیین شده میشد فهمید.

_هوسوکا من اومدم

ثانیه ای بعد صداش از داخل آشپزخونه اومد.

+من اینجام. دستم بنده

خب معلومه که دستش بنده. هر سال همینه. هر سال به طور دقیق صد تا کوکی درست میکنه. سی تا برای خودشو یونگی. سی و پنج تا برای خانواده خودش و سی و پنج تا هم برای خانواده یونگی.

وارد آشپزخونه شد. با دیدن قیافه ی آردیش لبخندی به شیرینی عسل زد.

_بازم که داری خودتو خسته میکنی. واقعا این همه کوکی لازمه؟

+تو متوجه نیستی یونگیا. من همه ی اینارو با عشق درست میکنم تا بتونم اون عشقمو به بقیه هم انتقال بدم.

با همون لبخند به سمتش رفت و آیس کافی رو به سمتش گرفت.

لبخند زد. اما خبر نداشت که با همون لبخند چه بلایی سر قلب عاشق هیونگش آورده.

_مرسی هیونگ

سعی کرد لبخند زیباشو انکار کنه و به خودش مسلط باشه. موهاشو به هم ریخت و قبل از اینکه به سمت اتاق بره تا لباساشو عوض کنه نامه رو گرفت سمتش.

+راستی، این تو صندوق پستی بود. به جایی برای کار درخواست داده بودی؟

_آره. درخواست داده بودم ولی فکر نمیکردم انقدر زود جوابش بیاد. دستت درد نکنه یونگیا. تا تو لباساتو عوض میکنی منم شامو آماده میکنم.

ازش تشکری کرد و به سمت اتاق رفت تا لباساشو عوض کنه. حقیقتا کمی ترسیده بود. همین چند ماه پیش بود که هوسوک از رویای کار داخل معروف ترین کروسان فروشی فرانسه میگفت.

𝘖𝘯𝘦 𝘚𝘩𝘰𝘵 ˢᵒᵖᵉWhere stories live. Discover now