9

137 1 0
                                    


" Sizin aranızda normal konuşma olmaz mı? Herkes her şeyi bilmek zorunda mı?"

" Düne kadar bana bu konuşmalar eğlenceli gelirdi ve her düğünden sonra konuşulurdu veya erkekler bir aradayken metreslerini nasıl becerdiklerini anlatıp gülerdik, ama bu gün bana da fazla geldi.

Özür dilerim. Elimden geldiğince seni bu tür konuşmalardan koruyacağım."

" İzin ver, ben kendimi korurum."

" Ben yanındayken olmaz."

" Dom, kız kardeşin çok mutsuz. O havyan, kızı ehlileştiriyormuş annen öyle söyledi. Kocası ile konuş sen onların lordusun seni dinler."

" Konu başka bir şey olsa konuşurum, ama kocası bir şey yapamam."

" Kardeşin ölünce mi yapacaksın?"

" Böyle bir şeye cesaret edemez! "

" O edemez ama kardeşin fazla dayanamaz daha çok genç. İzin ver kardeşinle konuşayım."

" Ayarlarım. Sana yiyecek bir şeyler göndereyim ve akşama kadar odandan çıkma. Sekizi, otacıyı ve on birle, beşi göndereceğim."

" Ben kendime bakarım."

" Olmaz onlar seni rahatlatacak, ne yapacaklarını bilirler."

Onu arzuyla öptü.

" Dom, beni bir daha ne zaman sikeceksin?"

" Tamamen iyileşince."

" İyileştim."

Dom güldü. "Daha değil."

" Peki ben iyileşene kadar başkasını mı..

Gerisini getiremedi, boğazına yumru oturmuştu.

Dom, sıkıca sarıldı. "Sana söz verdim, başkası olmayacak ve sen iyileşince çok eğleneceğiz söz."

Kadınlar oda ya gelince her biri bir işe koyuldu. Otacı losyon hazırladı. Kızlar ona bir saate yakın masaj yaptı. Sekiz kitap okudu.

Yemek yedi. Bacak arasına  bolca krem sürüp fitil koydular ve kızlar gitti. Sekiz yanında oturdu. Ona bir parça çikolata verdi.

Laren, huzurlu bir uykuya daldı.

                                                                  ****                    ****

" İşte beyler değerli hazinemin hediyesi. Çocuklarımın annesi. Tohumlarım içinde yeşerene, büyüyene kadar durmak yok. "

Paketi babası aldı ve açtı. Masanın üzerine açtıklarında hep bir ağızdan "ooo" çektiler.

Dominic ve babası gülüyordu. "İşte beyler benim oğlum. Ben de babamın önüne böyle atmıştım ve sikim kan içinde kalmıştı. Kızımın kanıda böyleydi değil mi, Geart."

" Evet baba. " 

" Sen baron, kızın için güvence verdin. Şimdi herkesin huzurunda bir daha duymak istiyorum, kartelimizin geleceği için kanlı çarşafı masaya serebileceğiz değil mi?"

" Elbette, birazda oğlunun becerisine bağlı unutma."

" Oğullarım bir boğanın gücüne sahiptir. İşte ispatı."

Bu bir güç gösterisiydi. " Kızını kontrol ettirmeye ses çıkarmazsın o zaman." Bu bir soru değil emirdi.

" Geart, sen kontrol ettirmiş miydin."

KİMSESİZ + 18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin