𖤐𖤐𖤐Óriási mosollyal olvastam nénikém levelét, miközben az udvaron ültem annak a fának a tövében, ahol megismerkedtem Arabellával az első napon.
Megkönnyebbülve hajtogattam el a papírt, majd zakóm zsebébe gyűrtem, és végignéztem az udvaron.
A szeptemberi szellő életre keltette a macskakövön alvó faleveleket, melyek halkan suhogva sodródtak a lábak között. A diákok sokasága már ellepte az akadémia udvarát. A fekete egyenruhákban és jellegzetes vörös, barna és sárga nyakkendőkben pompázó fiatalok nevetése visszhangzott az ősi falak között, miközben baráti társaságok alakultak ki a régi, már megszokott helyeken. Vidám csoportok gyűltek össze a szökőkút körül, ahol vízcseppek játszottak a gyenge napsugarak fényében, s mindenütt érezni lehetett a közösség melegét, az összetartozás örömét.
A diákok kedélyesen beszélgettek, halk nevetések és vidám kiáltások töltötték be a levegőt. Néhányan a lépcsőkön ültek, könyveiket az övükben tartva, és újabb kalandokról álmodoztak, míg mások a fák alatt állva tárgyalták a közelgő vizsgákat vagy osztották meg egymással nyári emlékeiket. A barátságok itt szövődtek, egy-egy játékos lökés vagy vállveregetés kíséretében, és a diákok szemeiben ott csillogott az izgalom, amit az új tanév hozott magával.
– Túl vagyunk az első napon – közölte Arabella, bár sokkal inkább úgy hangzott, mintha magát akarná nyugtatni.
– Túl bizony! – dőlt a fának Griffin, közben felhúzta lábait, kezeit pedig megtámasztotta térdein. – A Mágikus Hármas hivatalosan túl van az első napján!
– Számomra még mindig furcsa ez az egész.
– Számomra is – dőlt a vállamra a lány, fehér haja pedig teljesen belepte bal karom. – De idővel biztosan megszokjuk, nem?
– Úgy lesz – felelte biztatóan Griffin.
𖤐𖤐𖤐
Tanítás után a szokásos fa alatt ücsörögtem, teljesen egyedül, ugyanis Griffinnek és Arabellának még órája volt.
A hűvös szellő gyengéden cirógatta a már így is kipirosodott orcáimat, kezeimet pedig összefontam mellkasom előtt, hátha így kevésbé fogok fázni. A tegnapi időhöz képest ma igencsak hideg van, ami meglepő, tekintve hogy szeptember eleje van.
Alig voltunk tízen az udvaron, mindenki magába üldögélt. Én a fa alatt, egy boszorkány a szökőkút mellett, két vámpír a fal tetején, és ha jól látom, talán pár farkas sétál a távolban.
– Szabad ez a hely melletted? – kérdezte egy kellemesen csengő hang, mire azonnal a tulajdonosa felé fordultam.
Dorian állt mellettem, kezeit zsebébe dugta, vállait lazán tartotta, mégis csupa magabiztosságot sugárzott testtartása. Kedves mosolyt villantott amitől megcsillantak mogyoróbarna szemei, amik engem is mosolyra késztettek.
YOU ARE READING
Despair akadémia
FantasyDahlia számára egy új korszak kezdődik, amikor felvételt nyer a Despair Akadémiára, a világ legnevesebb varázsló iskolájába. Tele félelemmel és kétségekkel érkezik, attól tartva, hogy tudása nem lesz elég ahhoz, hogy helytálljon ebben a misztikus vi...