⁴' ne berke ardanın götünü mü satmış

169 14 45
                                    

Belki hatırlarsınız bu yeri,

-
"Hadi görüşürüz o zaman!"

Kapıyı kapattığı an sırtını kapıya yaslayıp elini kalbine götürdü sarışın.

Hızlı atıyordu kalbi. Zarardı ona.

En ufak dokunuşlarda bile kalbi yerinden çıkacak gibi oluyordu ya zaten.

Mauro İcardi, Kerem Aktürkoğlu'nun asla karşılık göremeyeceği aşkıydı.
-

"Kerem beyler, sonunda gitti biricik arkadaşın ha?"

"Off sus,"

Sarışın ona dalga geçer gibi bakan kıvırcığın sözlerine aldırış etmeden yanından geçip odasına gitmek üzere adımladığında kolunun tutulması ile kaşlarını havalandırıp onun eline çevirdi bakışlarını.

"Ne istiyorsun yine Altay?"

Sarışın harelerini kıvırcığın yüzünde gezdirip en sonunda koyu kahvelerle buluşturdu. Oldukça ciddi gözüküyordu.

"Bir şey istemiyorum. Sadece soruma cevap ver." Sarışın zaten çatık olan kaşlarını daha fazla çatarak anlamaz bakışlarını yolladı, kıvırcığa. "Mauro ile sevgili misiniz?"

"Bu seni ilgilendirmiyor."

"Anladım. Platonik olmak çok yorucudur şimdi."

Elini geri çekip alayla sarışının yüzüne bakarak kurdu bu cümlesini. Bir cevap alamayacağını anlayıp boş bakışlara karşılık onu gerisinde bırakıp evin kapısından çıkarak gitti.

Altay Bayındır ve Kerem Aktürkoğlu,

Yaklaşık iki yıldır aynı evi paylaşıp ama biraz olsun birbirleri ile anlaşamayan, tek anlaşma şekilleri birbirine iğneleyici konuşmaları ile geçen iletişimleriydi. Fiziksel temasa bile alışık değillerdi.

Özellikle de Aktürkoğlu.

Aynı üniversitenin aynı fakülte öğrencisi olan Kerem ve Altay'ın tatil günleri birbiri ile çakışıyordu, fakat Kerem evden sabahın erken saatlerinde çıkıp akşama doğru eve dönerken, Altay Kerem eve döndükten yaklaşık bir saat sonra evden çıkar ve dışarıda -kereme nazaran- daha az vakit geçirip saat on iki sularında eve dönüyordu.

Dersleri olduklarında ise akşamları yemeği beraber yiyip konuşmadan uyurlardı. İletişim onlar için yok diye bir şeydi. İletişim yoksunları.

-

Yarı yar olanın yarrağı yoktur
- Mert, Berke(yönetici), İsmail, Altay, İrfan(yönetici), Semih-

Berke
Bu altay pustu neden hala ortalıklada yok amk

Halısahaya geldik kale bos

Semih
Bosver abi

Zaten onların forvette yokmus

Mert
Vay sizi vayyy

Bensiz halısahalar falan hayırdır he??

İsmail
Şansına küs merdo

Mert
🙄🙄

İsmail
-> Semih
Zaten onların forvette yokmuş

Kötü sonlar, MaumerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin