Kafasını cama yaslayıp gözlerini yumdu sarışın. Sabahın erken saatlerinde uyanıp tekrar uyumuştu fakat o an ki uykusuna asla doyamamıştı.
Sarışın, çakma sarının koynunda olan uykusuna doyamamıştı.
"Uykun mu var?"
"Yok, dün erken uyudum ben. Aklım Bilge de kaldı sadece."
"Rojin'e emanet ettin ya, gözün arkada kalmasın. Benim kızım iyi bakar, Bilge'ye."
Volkan arkadaşı Muslera'dan aldığı güven dolu konuşma ile tebessüm etti. Her konuda ne olursa olsun güvenirdi Musleraya. En yakın arkadaşıydı. hatta arkadaşı geç, kardeşlerdi onlar.
"Kalmaz tabii kardeşim benim. Zaten bir kaç güne onlarda gelecekler."
"Doğru,"
Uzun bir sessizlik girdi araya.
"Biz erken uyudukta, bunlar uyumamış gibi."
Muslera arkaya baktığında kafasını Mert'in omzuna yaslayan Mauro ve uyuyan Mert karşılamıştı onu. Çakma sarı babasına kısa bir bakış atıp önüne döndü.
"Saat bir de uyandım onun yüzünden, arkadaşlarıyla konuşuyordu." Derin bir nefes alıp devam etti çakma sarı. "Uyusun biraz."
"Vayy İcardi? Sen Mert'i hep böyle düşünüyor musun?"
"Düşünürüm tabii, sarışınım o benim."
Yalan değildi,
Mauro düşünürdü Mert'i elbette. Sinirlendiğinde sebebi hep Mert olurdu ya zaten. Bazense kendinin bile anlandıramadığı duygularla düşünürdü.
Nefret? Öfke? Sinir? Kızgınlık?
Hayır, hayır. Bunlardan hiçbirisi değildi.
Belki, aşk?
Olamazdı değil mi? Yani çakma sarının deyiminde olmaması gereken bir şeydi.
-
Yavaşça gözlerini araladı Mert. Omzunda hissettiği ağırlık ve yoğun erkeksi parfüm kokusu, elbette ki tanıdık bir kokuydu. Kafasını soluna çevirip uzunca baktı yanındaki bedene.
Dudakları kumral dipleri gelmiş olan çakma sarı saçın tutamlarına temas ettiğinde artık onun kokusunu daha net alabiliyordu.
Omzundaki ağrı ile ne kadar ondan ayrılmak istese de, sabah onun sayesin de çektiği rahat uykunun karşılığını vermek istiyordu Mert.
Mauro hafiften uyandığında hala uykusunu alamadığını belli ediyordu, oldukça. Geri çekildiğinde uzunca baktı kahve harelere. En sonunda kahveler bir yeri işaret ettiğinde kendine gelmişti.
"Bacağıma yat."
Teklif kendisi, Mert'e bile garip gelmiş olsa da Mauro bunu asla red edemezdi. Cross terliklerini indirip biraz daha yaklaştı Mert'e, Mauro.
Yavaşça kafasını baldırlarına yerleştirirken ayaklarını kendine çekmiş, elleri ise istemsizce şortunun açık kalan yerine gitmişti. Mert dirseğini cama yaslayıp elini saçının arasına yerleştirdi ve Mauro'nun yan profilini izlemeye başlamıştı.
Sarışın onu izlerken istemsizce dudağının tek tarafı yukarıya doğru kıvrılmış, gözleri ise baygın bir hal almış ve baldırlarının üzerinde uyuyuveren çakma sarının yüzünün her zerresin de geziniyordu.
Şu kadarcık sürede birbirlerine olan bakış açıları oldukça değişmişti. Eskiden olduğu gibi çakma sarı yine sarışınla dalga geçerdi, ama bunlar öncekilerinden farklıydı.
Sinir etmek için dalga geçerdi onunla elbette. Fakat son zamanlar da olan iletişimlerinde tek bir sinir kırıntısı bile bulunmuyordu.
Mide ağrısı,
Evet, mide ağrısı diye adlandırılan bir histi bu.
Araba durduğun da Mert bunu bile fark edemeyecek kadar dalıp gitmişti Mauro'ya.
"Çocukla- neyse ya da. Muslera gel biz gidip gelelim iki dakikaya."
Mert hissettiği kapı çarpma sesini görmezden gelip biraz daha yaklaştı Mauro'ya. Nefesi Mauro'nun boynundan çarpıp kendine geri döndüğünde fısıltılı bir sesle sordu.
"Seni uyurken bile gülümsemeni sağlayacak şeyin ne olduğunu sorabilir miyim?"
Mauro gözlerimi aralayıp aldığı sorunun sahibine çevirdi kafasını. Ve bu, aralarındaki mesafeyi sadece bir kaç santime indirmesine sebep olmuştu.
Mert geri yerine çekildiğinde Mauro oturur pozisyonuna dönmüştü. Bakışlatını bir saniye bile Mert'ten ayırmazken.
"Yastık."
"Pezevenk ya."
Mauro iltifat olarak aldığı hakaret cümlesi ile gülümsedi.
"Hala uykum var."
"Gel şuraya Allahın cezası."
Mauro az önce uyuduğu haline dönmüş, yolculuk boyu öyle geçmişti. Mert Mauro'yu izlemiş, Mauro ise üstündeki bakışlardan haberdar olduğu için bilerek kalkmamış. Uyuyordu baldırlarında, ya da uyuyor taklidi yapıyordu.
Ne fark eder? Ne de olsa hoşuna gitmişti, Mert'in onu aralıksızca seyretmesi.
~~
Böyle birşey işte arkadasikler
554 kelime yazmışım idare eder sizi heralde
2 bölüm daha var ama devam ettiremedim siz bi öneri verin askbahcelerim😍😍
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kötü sonlar, Maumer
FanficHer defasında sana yenilmiştim. 𝒎𝒆𝒓𝒕 𝒉𝒂𝒌𝒂𝒏 𝒚𝒂𝒏𝒅𝒂𝒔 & 𝒎𝒂𝒖𝒓𝒐 𝒊𝒄𝒂𝒓𝒅𝒊