Merhaba canlarımmm
Nasılsınız???Çok güzel bir bölüm ile karşınızdayımm (Her zamanki gibi;)
Ve tiktoktan bana birkaç kişi bölümler uzun olsun diye yorum yazmışBen sizi kırarmıyım
-hayırTamı tamına 1485 kelime
Herkese iyi okumalar🧚🏼♀️
*****
18/06/2024-Günümüz
"Elzem!"
"Hmm" birisi bana ismimi sesleniyordu ama uykunun verdiği sersemlikle idrak edemiyordum hiçbir şeyi.
"Elzem kızım hadi kalk bakalım" ahh evet bu halamdı. Her sabah beni kaldırırdı. Yattığım yatakta oturur pozisyona geldim.
"Kalktım hala" diye mırıldadım ve hep olduğu gibi halamın yanağından öptüm. Daha sonrasında ise lavobaya gidip işlerimi hallettim.
Çıktıktan sonra yatağımı topladım ve üzerimi değiştirdim. Vakit kaybetmeden mutfağa gittim.
"Gel Elzem, annem yine döktürmüş" Emir'in dediği cümle ile gülümsedim. Halam hergün kahvaltıda farklı yemekler hazırlardı. Bugün menemen yapmıştı. Yanında da sigara böreği ve patates kızartması. Bayılırım.
"Günaydın hala"
"Günaydın kızım, geç otur soğutma" masaya doğru yürüdüm. Ve yerime oturdum.
Yan tarafımdaki Emir sanki 2 gündür açmış gibi yiyordu.
"Az yavaş ye Emir boğulacaksın şimdi"
"Bana birşey olmaz, al sende ye zayıf birşeysin zaten" diyerek tabağıma sigara böreği koydu.
"Hala Eda gitti mi?"
"Gitti"
"Kahvaltı yaptı dimi?"
"Tabii ki, birşey yemeden gönderir miyim ben"
Emir "tabii ki hayır" diye hemen konuştu.
Bende önüme dönerek kahvaltımı yapmaya başladım.
Kahvaltı bittikten sonra halama yardım edip masayı topladık.
"Emir biz çıkıyoruz oğlum sen ne yapacaksın?"
"Bugün izinliyim anne arkadaşlarımla buluşurum"
"Tamam çıkarken kapıyı kilitle"
Halamla beraber evden çıktık ve arabaya bindik. Çalıştığım restoranta halam bırakırdı her sabah. Her akşamda gelir alırdı beni. Sabah erken akşam da geç olduğu için yalnız gidip gelmemi istemezdi.
Çalıştığım yer kendince lüks bir restorandı. Orada garsondum. Maaşı iyiydi. En azından eve bir katkım oluyordu. Liseyi bu sene yeni bitirmiştim. Üniversite sınavına giricektim.
"Kuzum bugün çıkışına gelemeye bilirim bir sorun olur mu?"
"Ah hayır hala. Hem zaten bugün öğlene kadar çalışacaktım. Çıkınca direkt eve giderim"
"Ah iyi oldu endişelenmem gerekmez" Halam hiçbir zaman beni kendi çocuklarından ayırmamıştı 4. çocuğuydum onun resmen. O da benim annem gibiydi zaten.
Restoranın önüne geldiğimizde halam beni bıraktı. Karşıya geçerken restoranın yan tarafında son madel sayılabilecek lüks bir araba vardı. Evet burası iyi bir mekandı ama bu kadar lüks değildi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sen Banasın
Novela JuvenilKitapta: çokca yaş farkı, tecavüz, şiddet tarzı içerikler vardır. Aşağıda kitabın konusu yazıyor, ona göre okuyunuz. Boşuna kitaba kötü yorum yapmayın ------------&----------- Ben Elzem Bahar. 15 yaşındaydım... O adamı gördüğümde. Şimdi ise 18 yaşın...