2. BÖLÜM

460 18 1
                                    

Zihnim bedenimi ele geçirmiş Ateşi durdurmaya çalışsa da o beni yavaşça yatağa oturttumuş ardından oda yatağa geçerek beni yanına yaptırmıştı. Sonra kollarını bedenime sararak beni kendine hapsetmişti.

Ondan bu hareketi hiç beklemiyordum doğrusu ama yinede sorgulamadım.

Attığı tokat yüzüm kadar kalbimi de acıtsa da ağlamaktan helak olmuş gözlerim daha fazla uykusuzluğa dayanamamıştı.

Saat gecenin kaçı bilmiyorum ama ben sıcak kolları arasında uykumun
kaçıncı evresindeydim bilinmez.

Aylar sonra ilk kez huzurlu ve deliksiz bir uyku çekmiştim. Şu an uyanmamın sebebi ise ısrarla çalan daha doğrusu titreşimde olan Ateşin  telefonuydu.

Uzanıp alıp açıcam desem Ateş kollarını bir ahtapot misali bedenime sarmış hareket etmemi engelliyordu. Daha çok da nefes almamı.

En sonunda elimi büyük bir hırsla uzatıp telefona sonunda uzanmıştım.

Gecenin bu vaktinde kim arıyor derken bilinmeyen numara olduğunu gördüm.

Israrla çalan telefon kapandı ve arayan kişinin beş defa aradığını gördüm.

Telefonu yatağa koyup tekrar uyuyacaken yine çalması ile sinirlerim iyice bozulmaya başladı.

Artık dayanamayıp yeşil butonu yana kaydırarak açtım.

"Aloo Ateşşş (👉🏻👈🏻)  akşam geleceğini söyledin. Saatlerdir seni bekliyorum bir sorun mu var aşkımm"

Duyduğum kelimlerle beynim işlevini yitirmiş gözlerimi kırpmadan kadının cilveli sesini dinliyordumm duyduklarım bana ağır gelmiş resmen put gibi donmuştum.

Az önce 'aşkım' demişti degilmi.

"Aloo hayatım orda mısın"

Diyen kadın ile varlığını tekrar hatırladım. Ve hemen telefonu
suratına kapattım.

Şu an uyku bana haramdı çünkü kocam beni aldatıyordu. Evet evet ben... Ben ne zaman düzgün bir hayata sahip olacaktım ki.

Şimdi aldatılmanın etkisi ile sadece donmus kalmıştım.Hatta ölü gibi hareket dahi etmiyorum.

Saate baktığımda 04.58 di.  Ahtapot misali bedenime sarılan kollardan hiç de nazik olmayacak şekilde kalktım.

Ardından sessizce bir valiz çıkartıp giyinme odasına girdim.

Hemen kıyafetlerimi toparlayıp gerekli malzemeleri aldım.

Evet burdan gidicektim.

Ne zaman düzgün bir hayatım olucak diye beklemiştim. Ateşle karşılaşmıştım ve beklenmedik şekilde bana evlenme teklifi etmişti.

Onunla evlenirken amacım lüks içinde yaşayıp para harcamak değildi. Sadece belki bana iyi gelir yaralı ruhumu sarmalayan biridir diye düşündüm.

Ama yanılmışım. Oda bana bir yara açtı ve bu yara ömür boyu geçmeyecek bir yara

Aldatıldım...

Bundan daha kötüsü var mıdır bilmem ama yaşadığım şeyler arasında en kötüsü olamaz.

Eşyalarımı toplayıp valize yerleştirirken bir yandan da taksi durağı ile iletişim halindeydim.

SOĞUK KARANLIK |+18|Where stories live. Discover now