İlahi Bakış Açısı
Genç adam sinirden resmen küplere binmiş odada volt atıyordu dakikalardır.
Kendine hakim olamamış ve resmen bütün her şeyi tabiri caizse yıkıp geçmişti.
Uyandığında yanında genç kadını göremeyince önce su içmeye kalmıştır diye düşünmüştü.
Aradan dakikalar geçmesine rağmen genç kadın gelmeyince hemen yerinden doğrulmuş ve mutfağa girmişti.
Genç kadın ordada yoktu banyoya girmiştir diye düşünüp banyonun kapısını çaldı.
"Melis orda mısın"
Biraz bekledi ama hala ses gelmemişti.
Genç adam kapıyı büyük bir hırlsa açtı. Fakat genç kadın burda da yoktu nerde olabilir ki diyi düşündü.
Sonra birden aklına gece ona tokat attığı geldi belkide o yüzden başka odada uyumaya gitmiş olabilir diye düşündü.
En azından bu ihtimal onun öfkesini birazda olsa dindirmisti
Şimdi bütün misafir odalarını ve oturma odasını gezmeye başlamış ama yok genç kadın gercekten yoktu.
Genç adam hemen giyinme odasına girip bir yandanda korumasını arıyordu.
Onun kaçırıldığını düşündü.
Sırf düşmanları kan dökmek uğruna genç kadını öldürebileceklerini bildiği için genç kadını bu evde yanlız bırakıp giderdi. Ve haftalarca gelmezdi.
Her ne kadar genç kadının dünkü yakarışlarını haklı bulsa da ona bunu söyleyemezdi çünkü genç kadın bunu sorguladı ve peşini bırakmaz dı.
Kıyafet dolabını açtığı anda gözlerine çarpan boşluk ile büyük bir şok yaşadı.
Genç adam küçük kadınının kaçırıldığını düşünürken bunu hiç
beklemiyordu.Çünkü kıyafet dolabı bomboştu ve buda genç kadının kendi isteği ile gittiğini gösteriyordu.
İyide neden diye geçirdi içinden genç adam.
Ona attığı tokat için o kadar pismandı ki eğer o yüzden gittiyse diye düşündü.
Evet evet başka bir sebep olamazdı ki zaten.
Hemen evin girişine taktırdığı kamerayı telefondan ayarlayıp 1 saat öncesine getirdi.
Dakikalar sonra genç kadının elinde valizle cadde başına ilerlemesi ile kaçırıldığı değilde kendi isteği ile kaçtığına kesinlikle ikna oldu.
Genç adam deliye dönerken 78 defa aramasına rağmen açmayan kadını tekrar ve tekrar defalarca aradı.
Ona ardı ardi kesilmeyen mesajlar atmayı da ihmal etmiyordu.
Fakat aramak daha kolay olduğu için bir süre sonra mesaj atmayı kesti.
Adamlarına arama emri vermiş ve her yerde onu artıyordu.
Genç kadın bilmiyordu ki onu 2 saat içerisinde bulabilirdi.
Tekrar sohbet kutusuna girdi.
Evet, genç kadın yazdıklarını okumuştu. Bu da demek oluyordu ki kendini ifşa edecekti.
Eğer bulunduğu yerden çıkarsa genç adam onu zaten bulurdu sadece genç kadının paniklemesi için yazmıştı bunları.
Ama çoğu da doğruydu. Onu bulunca gerçekten kötü şeyler yapacaktı. Her ne kadar kendine engel olamaya calisip ona zarar vermemeye kalkış sada her seferinde genç adamı delirtecek şeyler yapıyordu.
Genç adam düşündü...
Acaba dedi acaba nereye gitti bu aptal kadın.
Düşmanları onu bulmadan onun bulması için sadece düşünmeye ihtiyacı vardı.
Ardından aklına genç kadının bahsetmedi ama kendisi genç kadın hakkında her şeyi bildiği için ona söylemediği Beşiktaş daki o daire geldi.
Tabi ya...
"Bekle karıcım kocan seni almaya geliyor"
Diyerek evi büyük bir hızla terk etti.
YOU ARE READING
SOĞUK KARANLIK |+18|
ChickLit+18,CİNSELLİK KÜFÜR, ARGO, ŞİDDET DADY VB ŞEYLER BULUNMAKTADIR. --------- Yüzüme vuran ılık nefesi, gittikçe bana yaklaşıyordu. Nasırlı parmaklarıyla, belimden tutup kendine aniden çekmesi ile afalladım. Dokunuşlarına, aldanmak onun etkisine kapılm...