W malowniczym królestwie Eldoria, gdzie spokój i harmonia splatają się z tajemnicami ukrytymi w głębi lasów i gór, rodzi się niezwykła historia miłości i ucieczki. Księżniczka Ines Perrot, znana ze swojej cichej urody i wrażliwej duszy, czuje, że jej życie w pałacu staje się coraz bardziej duszące. Pragnienie wolności rośnie z każdym dniem, a marzenia o przygodach, które wykraczają poza mury zamku, stają się prawdziwą obsesją. Pewnego wieczoru, podczas tajemniczego balu maskowego zorganizowanego przez dwór, Ines decyduje się na odważny krok. Przebrana za tajemniczą damę, z elegancką maską na twarzy, wkracza na parkiet, czując jednocześnie radość i lęk. W tłumie dostrzega młodego księcia Levi'ego Waverly, który również ukrywa swoją prawdziwą tożsamość. Moment intymnego tańca i wymiany spojrzeń przeradza się w wyjątkową więź, ale tuż po balu Ines postanawia wymknąć się z pałacu w poszukiwaniu wolności. Pierwsza próba ucieczki okazuje się jednak nieudana. Mimo że Ines ma wszystko zaplanowane, jej plan zostaje pokrzyżowany przez nieprzewidziane okoliczności, a ona zostaje zauważona i zmuszona do powrotu do bezpiecznych, ale dusznych murów pałacu. To niepowodzenie tylko potęguje jej pragnienie, by uwolnić się od ograniczeń nakładanych przez królewskie życie. Wkrótce po tym doświadczeniu Ines spotyka księcia Leviego ponownie. Jest on zaintrygowany jej pięknem i wewnętrzną siłą, a ich relacja zaczyna zyskiwać nowy wymiar. Levi, zdeterminowany nie tylko, by wynagrodzić jej niepowodzenie z balu, ale także, by zrozumieć, co kryje się za delikatnym wizerunkiem Ines, postanawia pomóc jej w kolejnej próbie ucieczki. Teraz, gdy Ines jest gotowa zaryzykować wszystko dla miłości i wolności, ich drogi łączą się w niezwykły sposób. W obliczu wspólnych przygód oraz niebezpieczeństw, zrodzi się między nimi uczucie, które zburzy wszelkie zasady i oczekiwania. Księżniczka, odważniejsza niż kiedykolwiek, odnajduje w sobie siłę, by podjąć decyzje, które mogą zmienić bieg historii. Gdy ich uczucie rośnie, będą musieli zmierzyć się z przeciwnościami losu, zdradliwymi intrygami dworskimi oraz własnymi lękami. Czy Ines i Levi odnajdą szczęście, mimo że pochodzą z dwóch różnych królestw? Czy będą w stanie walczyć o miłość, która zdaje się być zarówno ich największym błogosławieństwem, jak i przekleństwem? W Elordii nawet najciemniejsze chwile mogą przynieść nadzieję i nowe możliwości. Czy Legenda może być szczęśliwa z Lwem?
CZYTASZ
Lwy & Legendy - Marta Cieszyńska. PLANUJĘ WYDAĆ!
Fantasy„W blasku porannego słońca, jego serce zabiło mocniej, gdy ujrzał niezwykłą postać, zagubioną w tajemnicach przeszłości. Lew, dumny i odważny, zrozumiał, że w legendzie nie chodziło tylko o opowieść - to ona była jego przeznaczeniem, źródłem pasji...