ʜᴏşɢᴇʟᴅɪɴɪᴢ
Pansy"Kabus gördüm gece."
Draco"Ne gördün ki?"
Daphne"Ben biliyorum KSNSBSN."
Pansy"Ya sus. Zaten bende travma bıraktı son günlerde."
Blaise"En fazla ne görmüş olabilirsin ki?"
Daphne"Colin Creevey'i gördü AKNSNAMAN."
Daphne"Creevey sürekli dedikodu taşıyordu sürekli. Pansy'ın fotoğrafını çekiyormuş sürekli, izliyormuş felan."
Theodore"Lan AKNSNAMAN."
Draco"Gryfindorlardan nefret etmek için bir sebep daha."
Pansy"Merlin belanı versin Daphne. Kabuslar gör Daphne."
Theodore"Niye sadece biz aktifiz?"
Blaise"Sabahın 5'i olduğu için olabilir mi Theo?"
Draco"Saat 5 mi lan. Ben 6 sanıyordum."
Pansy"Hadi az kişiyiz madem ortak salonda DC oynayalım."
Theodore"Tamam hadi inin ben indim çoktan."
Daphne"İyi ben içeri geçiyorum dışarıdaydım."
Pansy"Lan sen yatakta değil miydin?"
Draco"Pansy cidden hiç fark etmedin mi?"
Pansy"Şimdi baktım yorganın içine yastık doldurmuş pislik."
Blaise"Hadi telefonları bırakıp salona gelin."
Theodore Nott çevrim dışı.
Daphne Greengrass çevrim dışı.Blaise Zabini çevrim dışı.
Pansy Parkinson çevrim dışı.Draco Malfoy çevrim dışı.
***
Daphne yavaş adımlarla ortak salonun girişine geldi. Parolayı söyleyip içeri girdi.
Theodore elinde tuttuğu şişeyle yerde oturuyordu. Salonda adımlayarak yanına yaklaştı. "Daha gelmediler mi?" Dedi.
Theodore kafasını 'hayır' anlamında iki yana salladı. Ardından eliyle yanını işaret etti oturması için. Yavaşça çömelerek yanına oturdu. Tam o sırada merdivenlerden Blaise ile Draco indi. Blaise Theodore'un yanına oturdu. Blaise'nin yanına da Draco kuruldu. Onlar oturduktan bir süre sonra Draco homurdandı. "Şu kız kaç dakika süsleniyor." Dedi. Demesinin ardından merdivenlerden başka bir ses duyuldu. "Geldim işte!" Dedi Pansy ve Draco'yla Daphne'nin arasına oturdu. Bir daire oluşturmuşlardı böylece.
Theodore elindeki şişeyi ortaya koydu ve çevirdi. Şişe dönmeye başladı. Yavaşça döndü, ve döndü. Şişe yavaşça durduğunda Pansy ve Blaise'nin arasında durmuştu. Soran kısım Blaise, cevaplayan kısım Pansy'dı.
Blaise hızlıca "Doğruluk mu yoksa cesaretlik mi?" dedi. Pansy bir kaç saniye düşündü. Düşündükten sonra "Cesaret." dedi.
Blaise ne yaptırabileceğini düşünmeye başladı. Bu sırada ikiliyi izliyordu geri kalanlar dikkatle.
Blaise düşünmeyi bitirince yüzünde sinsi bir sırıtış belirdi. "Telefonunda en son yazdığın kişiye 'Sana aşığım' yaz." Herkes şimdi merakla Pansy'a bakıyordu. Pansy'ın yüzünde korku yoktu aksine bir sırıtış vardı. Yavaşça telefonu eline aldı ve kilit ekranını açtı. Biraz telefonla uğraştıktan sonra bir bildirim sesi geldi.
Herkes birbirne bakarken Blaise telefonunu eline aldı ve içinden bir küfür mırıldandı. "Hadi ama ya!" Dedi.
Draco merakla "N'oldu Blaise?" diye sordu. Blaise sinirle "En son bana yazmış! Kısacası bu görev hiçbir işe yaramadı." dedi.
Daphne Blaise'nin dediği şeyle bir kahka attı. Şayet bu Pansy'ın sırıtışını açıklıyordu.
Bu sefer şişeyi Pansy çevirdi. Şişe döndü, döndü ve döndü. Şişe durduğunda Draco ve Daphne'nin arasındaydı bu sefer. Soran kısım Draco, cevaplayan Daphne'di. Draco sordu "Doğruluk mu cesaretlik mi?"
Daphne cevapladı "Doğruluk."
"En büyük korkun nedir Daphne?" Dedi Draco.
Daphne düşündü. En büyük korkusu kız kardeşi Astoria'yı kaybetmekti. Daphne cevapladı " Astoria'yı kaybetmek."
Kısa bir sessizlik olduktan sonra Daphne şişeyi çevirdi.
***
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐒𝐥𝐲𝐭𝐡𝐞𝐫𝐢𝐧 𝐜𝐥𝐚𝐬𝐬 𝐠𝐫𝐨𝐮𝐩|𝟏𝟗𝟗𝟏-𝟏𝟗𝟗𝟖(Ara Verildi)
FanficDraco, Gryfindor'ların Grup açtığını öğrenince "Biz niye açmıyoruz ki?" Diyip Blaise'ye -kendi çok meşgul- grup açtırmıştır. Tabii bu grupta ne olacağı belli değil. Herşey olabilir ama yinede herkesi bu grubun mesajlarını okumaya davet ediyoruz! Ka...