"Abla adam nerdesin?"

23 6 6
                                    

ʜᴏşɢᴇʟᴅɪɴɪᴢ

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

ʜᴏşɢᴇʟᴅɪɴɪᴢ

Pansy"Zibidiler ben Blaise. Telefonum kayıp."

Draco"Sensin zibidi!"

Blaise Zabini "Slytherin Class Group|1991-1998" Gruba "Astoria Greengrass" adlı kişiyi ekledi.

Blaise Zabini  "Astoria Greengrass" adlı kişiyi yönetici yaptı.

Astoria Greengrass "Blaise Zabini" adlı kişiyi yöneticilikten çıkardı.

Theodore"Senin telefon bulundu Blaise jsmwmem."

Pansy"LAN."

Pansy"ASTORİA TELEFONUMU VER."

Crabbe"Peki Astoria grubun tek yöneticisinin Blaise olduğunu nerden biliyordu?"

Astoria"Draco'dan."

Tracey"Peki amaç neydi Astoria? Skjsmw."

Astoria"Daha fazla dedikodu erişimi:D."

Theodore"O zaman artık Draco Daphne'ye sürekli 'Astoria nerde?' diye sormayacak."

Daphne"Şükür."

Astoria"WJAJKAKJW."

Pansy"Peki Astoria, ARTIK TELEFONUMU VERSEN Mİ?"

Astoria"Ay tamam. Pansy'ın çantasına koydum."

Millicent"Bunların hepsini ne ara yaptın ya?"

Astoria"Meslek sırrı;)."

Blaise"Canım telefonum. Sonunda."

Pansy"SONUNDA."

Pansy"ASTORİA SENİN BU ABLAN BANA NELER YAPIYOR BİR BİLSEN!"

Astoria"En fazla ne yapmış olabilir ki sjsmne."

Pansy"Bana sürekli yastık atıyor bu şerro."

Astoria"Kesinlikle şunu bilmelisin ki çok üzüldüm."

Draco"Yoklama alıyorum. HERKES buraya toplansın."

Draco"Burda olanlar burda desin."

Blaise"Malesef burda."

Pansy"Burda tabiki."

Gregory"Burda."

Crabbe"Gregory'un zoruyla burda."

Millicent"Burda."

Tracey"Buradayım."

Astoria"Ruhum yaşam ve ölüm arasındaki ince çizgide. Burda işte."

Draco"Şerefsiz Theo ve ablan olan Daphne nerde?"

Astoria"Bilmiyorum ben."

Blaise"Daha 10 dakika önce ikiside burdaydı."

Millicent"Son görülmede 10 dakika önce ikisinin de."

Astoria"Abla adam nerdesin?"

***

"Abla adam ne be?"

Theodore elinde Daphne'nin telefonuyla üstten gruptaki mesajları okuyordu. Tabii bu sırada Daphne üç kupa kahve hazırlıyordu. Evet üç kupa. Yanlarında Hermione vardı. Yeni açtıkları Hogwarts İfşa daha doğrusu magazin sayfası için öğrenciler tarafından söylenen dedikoduları güzel bir dilde yaşıyorlardı. Daha doğrusu Hermione yazıyor, Theodore panelden gruptaki mesajları okuyor Daphne ise kahve hazırlıyordu.

Hermione bazı hesapların postlarına yazılmış yorumları okuyarak onları yazıyordu. Aniden heyecanla yerinden adeta zıpladı.

"Buraya gelmelisiniz!"

Theodore hemen Hermione'nin karşısında oturduğu için bir kaç saniyede yanına geldi. Daphne de kahve dolu kupaları tepsiye koyup yanlarına geldi ve tepsiyi masaya koyup Hermione'nin arkasına geçti.

Hermione'nin telefonda gösterdiği şeye baktıklarında Theodore'dan bir "HADİ LAN." çıktı. Daphne ise bir kahka patlattı. Bu zamana kadar nasıl anlayamamışlardı bunu!

-
@thomas.deanki/Dean Thomas

Neyim ben İngiltere Kraliçesi felan mı? Aynalar kırılıyor benim karşımda!

Yorumları görmek için dokunun.

@ron.w: Bro birinci sınıflar senin gay olduğunu düşünüyormuş doğru mu?
  -@harypote.r: @ron.w Dean zaten gay değil mi?
  -@neville.lngbtm:@harypote.r: Dean Parkinson kızından hoşlanmıyor muydu?
  -@ginevrawea: @harypote.r @ron.w @neville.lngbtm Bir Dean gay değil aptallar. İki, Neville Parkinson'dan hoşlanan Zabini'ydi bizim Dean değil.

-

Hermione sahteden bir kırılmış sesle "Bana bunun hakkında hiç birşey söylemediler kırıldım." dedi.

Daphne masadaki kupalardan bir tane alıp "O zaman sıradaki haberimizi bulduk?" dedi. Theodore hafif gücenmiş şekilde "Blaise bana söylemeliydi. Hiç yakıştıramadım. Ama bana söylemediğine göre bu bir sır değil yani gönlüm rahat." dedi.

Ve sıradaki haber yarın sabah yayınlandı.

***

***

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
𝐒𝐥𝐲𝐭𝐡𝐞𝐫𝐢𝐧 𝐜𝐥𝐚𝐬𝐬 𝐠𝐫𝐨𝐮𝐩|𝟏𝟗𝟗𝟏-𝟏𝟗𝟗𝟖(Ara Verildi)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin