ʜᴏşɢᴇʟᴅɪɴɪᴢ
Draco"Hepimiz o salak gryfindorlarla cezaya kaldık anasını satayım."
Blaise"Sizin aklınıza neden uydum ki zaten."
Tracey"Eh en azından o yellozun saçlarını yoldum."
Pansy"Merlinin belası Theo neden ceza almadı acaba?"
Gregory"Kavga başlarken aradan sıvışmış şerefsiz."
Crabbe"Eh en azından onların hepsi ceza aldı değil mi?"
Millicent"Hayır. Bulanık Granger ceza almamış."
Draco"Ceza almayan şerefsiz şahıslar Theodore ve Daphne. Gruba bekleniyorsunuz. HEMEN. HESAP VERECEKSİNİZ."
Daphne"Yoo ben hesap vermek zorunda değilim. Ben sonradan geldim."
Theodore"Aklımı kullandığım için hesap vermek zorunda değilim :D."
Pansy"AKLINI KULLANMAK DUVAR KENARINDA OTURUP KAVGAYI ÇEKİRDEK EŞLİĞİNDE İZLEMEK Mİ DAPHNE'YLE?"
Draco"BİRDE ÇEKİRDEK MI ÇİTLEMİŞLER?"
Theodore"Hey sıcak çikolata da içtik!"
Blaise"Bir de söylüyor vay anasını."
Daphne"Neyse size iyi cezalar biz Theo'yla sıcak
çikolatamızı içerek sizi izleriz skmamsn."Pansy"Yatakhanede göreceğim ben seni Daphne hanım. Görüşeceğiz."
Daphne"Aynen ondan. Neyse siz cezadayken biz yanımıza Astoria'yı da alırız. Size tekrardan iyi cezalar! Birde gryfindorlarla beraber ceza ay wjsmsmnsj."
Daphne Greengrass çevrim dışı.
Draco"LAN ASTORİA'YI BIRAKSAYDIN."
Tracey"CEZA GRYFİNDORLARLA ORTAK MI BİDE?"
Theodore"İyi cezalar canım yılanlarım:D."
Theodore Nott çevrim dışı.
Draco"Bu lanet grubu kim kurdu lan?"
Blaise"Sen kurduttun Draco."
Crabbe"Wkjsjsjsj."
Millicent"Arkadaşlar 3 parşömenlik sihir tarihi ödevi vardı-"
Gregory"AMA YA."
Pansy"Kendimi astronomi kulesinden atmaya gidiyorum. Ben aslında yoğum."
Blaise"Pansy merlinin pembe donu aşkına otur oturduğun yerde."
Pansy"Şaka yaptım be! Kuleden aşağı küçük kağıtlara yazılı sahte aşk mektupları atacağım. Çünkü neden olmasın?"
Tracey"Bende geliyorum cezadan önce iyi gelir skjsmene."
***
Pansy"Lütfen yalan olsun. Merlin aşkına hogwarts ifşa sayfası açılmış!"
Pansy"Asıl şeyse gryfindorlarla ettiğimiz kavganın videosu çekilip koyulmuş!"
Draco"Bunu yapanı bulmalıyız. Ama o lanet cezadan sonra."
***
Daphne elindeki telefonda grupta yazılan son mesajları okuduktan sonra gülümsedi ardından telefonu kapattı. Yanında oturan Theodore'a dönüp "Sayfamızdan haberleri olmuş." dedi gülülerek. Ardından karşılarındaki masada oturan Hermione'ye gülümseyerek "Sizin grupta işler nasıl?" dedi. Hermione gülümseyerek "Daha haberleri yok. Olunca onlardan sizinkiler gibi bu işin peşine düşer."
Theodore kahka atarak "Bu daha başlangıç!" dedi. Hermione telefonu telefonunun ekranını açıp saate baktı. Ardından Daphne ve Theodore'a dönüp "Benim gitmem lazım bizimkiler merak eder." dedi.
Daphne, Hermione giderken arkasından "Tekrardan bize bu işte yardım ettiğin için teşekkürler Hermione Granger!" diye bağırdı. Hermione istemsizce gülümsedi ve yoluna devam etti.
***
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐒𝐥𝐲𝐭𝐡𝐞𝐫𝐢𝐧 𝐜𝐥𝐚𝐬𝐬 𝐠𝐫𝐨𝐮𝐩|𝟏𝟗𝟗𝟏-𝟏𝟗𝟗𝟖(Ara Verildi)
FanficDraco, Gryfindor'ların Grup açtığını öğrenince "Biz niye açmıyoruz ki?" Diyip Blaise'ye -kendi çok meşgul- grup açtırmıştır. Tabii bu grupta ne olacağı belli değil. Herşey olabilir ama yinede herkesi bu grubun mesajlarını okumaya davet ediyoruz! Ka...