Veronica budzi się o świcie, gdy jeszcze tylko delikatne promienie słońca przebijają się przez firany. Po energicznym biegu 5 km w parku, gdzie zapach świeżości i porannej rosie wypełniał jej płuca, wraca do domu pełna energii. Jej serce wciąż bije w rytm porannego wysiłku, ale teraz czeka ją przyjemność szykowania się do pracy.
W łazience wita ją orzeźwiający chłód, który natychmiast odświeża jej ciało. Po szybkim prysznicu, Veronica przystępuje do ubierania się. Wybiera czarną, jeansową spódnicę z guzikami, która na pierwszy rzut oka wydaje się prosta, ale jej rozpięty fason przed kolano dodaje lekkości i nowoczesności. Kiedy zakłada spódnicę, jej ruchy są pewne, jakby każda decyzja modowa była wynikiem długiej refleksji.
Następnie sięga po czarny top na grubych ramiączkach, który doskonale pasuje do jej spódnicy. Top jest prosty, ale jego prostota kontrastuje z subtelnym eleganckim wykończeniem, które podkreśla jej sylwetkę. Veronica zakłada go z gracją, czując, jak każdy element stroju idealnie do siebie pasuje.
Na koniec wybiera klapki Hermesa – czarne, minimalistyczne, ale o niezaprzeczalnym luksusie. Każdy krok w tych klapeczkach jest jak mały rytuał, który sprawia, że poczuje się pewnie i komfortowo. W ostatnim etapie swojego porannego szykowania, dodaje kilka subtelnych akcesoriów: delikatny naszyjnik i małe kolczyki, pierścionek z błękitnym kamieniem, które nadają jej wyglądowi wyrafinowanego szyku. Włosy zostawia w naturalnym ładzie, natomiast makijaż jest jak zwykle delikatny i rozświetlający.
Kiedy kończy swoje przygotowania, Veronica rzuca ostatnie spojrzenie w lustro. Jej stylizacja jest idealnym połączeniem elegancji i wygody – gotowa na wyzwania, jakie niesie dzień.
Słońce ledwo wznosi się nad horyzontem, a powietrze jest jeszcze chłodne, co sprawia, że spacer do jej ulubionej kawiarni staje się przyjemnym rytuałem. Kroki stawiane na brukowanej ulicy są pełne gracji, a każdy oddech jest świeży i ożywczy.
Gdy przekracza próg kawiarni, zostaje przywitana przez ciepłe, przytulne wnętrze, które natychmiast wywołuje w niej poczucie komfortu. Ściany wyłożone są ciemnym drewnem, które nadaje przestrzeni elegancki, ale jednocześnie przytulny charakter. Wzdłuż jednej ze ścian biegną regały z książkami i gazetami, zapraszając gości do przysiądnięcia i oddania się lekturze przy filiżance kawy. Niewielkie, okrągłe stoliki z białymi, haftowanymi obrusami są rozmieszczone w całym lokalu, a w ich otoczeniu stoją wygodne fotele i kanapy w odcieniach beżu i zieleni. Na każdej z powierzchni czekają świeże kwiaty w delikatnych wazonikach, które dodają świeżości i koloru.
Veronica kieruje się do ulubionego stolika przy oknie, skąd roztacza się widok na spokojną ulicę, pełną porannych ludzi spieszących się do pracy. Promienie słońca prześwitują przez zasłony, rzucając ciepłe światło na drewnianą podłogę i tworząc miłą atmosferę. Siada, czując miękkość poduszek, i zaczyna rozkładać swoje rzeczy.
Wyciąga laptopa z torby, otwierając go z wprawą. Klawiatura w jej dłoniach staje się przedłużeniem jej myśli, a ekran laptopa wypełnia się dokumentami i zadaniami do wykonania. Obok laptopa ląduje filiżanka jej ulubionej kawy z cynamonem, która wydobywa ciepły, aromatyczny zapach, mieszający się z zapachem świeżo pieczonych wypieków. Veronica sięga po croissanta, którego kruchość i delikatność sprawiają, że każda kęs jest przyjemnością. Współczesne dodatki, takie jak dżem figowy i kawałki masła, dodają mu wyjątkowego smaku, idealnie komponując się z gorącym napojem.
Czas płynie wolno, gdy Veronica zagłębia się w swoje sprawy, co jakiś czas przerywając pracę, by napić się kawy lub ugryźć kawałek croissanta. Światła kawiarni, spokojna muzyka w tle oraz ciepło, które emanuje z każdej strony, sprawiają, że ten poranek staje się wyjątkowy. Jej oczy prześlizgują się po dokumentach, a umysł jest w pełni skoncentrowany, jednak całość otaczającego ją świata wpływa na nią uspokajająco, pozwalając jej znaleźć równowagę między pracą a przyjemnością.
CZYTASZ
Professional Secrecy
RomanceŻycie młodej, pięknej, niebieskookiej blondynki. Przeszłość zawitała w teraźniejszości UWAGA!! Może zawierać błędy, jest to moja pierwsza opowieść