Veronica wróciła z Ibizy, gdzie przez ostatnie dni ładowała swoje baterie pod gorącym słońcem i w otoczeniu pięknych krajobrazów. Ta podróż sprawiła, że odzyskała swoją wewnętrzną równowagę, a także energię i motywację do działania. Wróciła gotowa stawić czoła wszystkim wyzwaniom, które czekały na nią po powrocie. Gdy tylko postawiła nogę w swoim mieszkaniu, wiedziała, że to był strzał w dziesiątkę. Czuła się odświeżona, zrelaksowana i pełna pomysłów. Zwlekała tylko chwilę, zanim wysłała wiadomość do swojego zespołu:
"W poniedziałek o 9:00 widzimy się w sali konferencyjnej, aby omówić szczegóły balu. Nie mogę się doczekać, żeby podzielić się z Wami nowymi pomysłami. Do zobaczenia!"W poniedziałek rano Veronica wstała o świcie, zgodnie ze swoim nowym, postanowionym na Ibizie harmonogramem. Zaczęła dzień od porannego biegania wzdłuż nadmorskiej promenady, pozwalając swoim myślom swobodnie płynąć. Po powrocie, wzięła szybki prysznic, nałożyła na twarz ulubioną maseczkę i starannie dobrała strój – elegancki, ale nieprzesadny, idealnie dopasowany do jej stylu pracy. Tego dnia wybrała na siebie zestaw w neutralnych, stonowanych barwach, który idealnie oddawał jej elegancki, ale swobodny styl. Miała na sobie luźne, białe szorty, które doskonale komponowały się z dopasowanym, beżowym topem na ramiączkach. Na to narzuciła lekką koszulę w delikatne, pionowe paski, którą z nonszalancją nosiła rozpiętą. Jej strój uzupełniały jasnobeżowe mokasyny, które były nie tylko wygodne, ale też świetnie dopełniały całości.
Dodatki, które wybrała, były równie przemyślane – jasnobrązowy pasek z delikatną, złotą klamrą, który podkreślał jej talię, oraz duża torba w stylu koszyka z rączkami z plecionki, idealna na letnie dni. Na uszach miała eleganckie, złote kolczyki w formie muszelek, które dodawały nieco finezji i przypominały o jej niedawnych wakacjach. Veronica nie zapomniała też o okularach przeciwsłonecznych w grubych, okrągłych oprawkach w kolorze żółwia, które nadawały jej wyglądowi odrobiny tajemniczości i podkreślały jej wyjątkowy gust.
Jej stylizacja była idealnie dopasowana do letniego poranka – elegancka, ale jednocześnie wygodna, subtelna i kobieca. Veronica emanowała spokojem i pewnością siebie, gotowa zmierzyć się z wyzwaniami, które czekały na nią tego dnia. Włosy delikatnie spięła z tyłu, zostawiając kilka luźnych kosmyków wokół twarzy, a makijaż jak zawsze był subtelny, podkreślający jej naturalne piękno. Gotowa na nowy tydzień, z uśmiechem ruszyła do biura.
Gdy weszła do sali konferencyjnej, uśmiechnęła się na widok swojego zespołu, który był już w komplecie. Zajęła swoje miejsce na czele stołu i rozpoczęła spotkanie od krótkiego podsumowania planów na nadchodzący bal. Przedstawiła swoją wizję pięknie przystrojonej sali balowej – jasne zasłony przepuszczające delikatne światło świec, stoły pokryte białymi obrusami, ozdobione eleganckimi bukietami kwiatów w odcieniach kremu i różu.
-Chcę, żeby ta sala była jak z bajki,- powiedziała z entuzjazmem, patrząc na zespół, - ale jednocześnie nie chcę, żeby była zbyt formalna. To ma być wieczór pełen magii i lekkości.Następnie przeszli do omawiania menu. Dyskutowali o serwowanych daniach, które miały być finezyjne, ale i różnorodne, tak aby każdy znalazł coś dla siebie. Wspomniano o wykwintnych przystawkach, jak carpaccio z buraka z kozim serem, i o daniach głównych – od soczystych steków po wegańskie risotto z truflami. Napoje również miały być zróżnicowane, od klasycznych win po autorskie koktajle.
-Chcę, żeby wszystko było dopracowane w najdrobniejszych szczegółach, - dodała Veronica. W pewnym momencie jeden z pracowników zaproponował wprowadzenie słodkiego stołu pełnego różnych deserów, od mini serników po makaroniki i czekoladowe fontanny. Pomysł spotkał się z dużym entuzjazmem, a Veronica skinęła głową z aprobatą.
- To genialne! Dodamy to do planu,- zgodziła się z uśmiechem.Po zakończonym zebraniu, wszyscy z zapałem wzięli się do pracy. Atmosfera była pełna pozytywnej energii, którą Veronica emanowała, a wszyscy czuli, że zbliżający się bal będzie niezapomnianym wydarzeniem.
CZYTASZ
Professional Secrecy
RomanceŻycie młodej, pięknej, niebieskookiej blondynki. Przeszłość zawitała w teraźniejszości UWAGA!! Może zawierać błędy, jest to moja pierwsza opowieść