~Tatilde Yapılacaklar~

1.1K 27 7
                                    

Arkadaşlar bu benim ilk kitabım değil. Çünkü hesabım çalındı. Ben Helin bana kısaca Helly derler. Bu kitap hepsi kendi yaptıklarım ve kişisel fikirlerimdir sadece maske veya tarifleri internetten alacağım. Umarım ki beğenirsiniz. Neyse daha fazla uzatmayarak ilk bölümümüze geçelim.

YAZIN YAPABİLECEKLERİMİZ;
×Yazın oruçsuzsanız veya etkilenmiyorsanır we heart it'teki yemekler ve tatlılardan yapabilirsiniz.
×İnstagram, tumblr ve we heart it te dolanın, çok zevkli.
×Karaoke yapın.
×Denize veya havuza bol bol girin.
×Eğer hoşlanıyorsanız blog tutun.
×Film izleyin bolca hatta bir hedef belirleyebilirsiniz. Mesela ben bu yaz 1000 film izlemeliyim gibi.
×Su savaşı yapın komşularla, kuzenlerle veya kankalarla. O kadar eğlenceli ki.
×Günlük tutun üşeniyorsanız video günlüğü tutun komik oluyo bazen.
×Bir kursa gidin. Ama bence 8.sınıfa geçenler yaz kursuna gittsin ben gidiyorum yararlı oluyor.
×Çalışma planı hazırlayın ve uygulayın bir hedefiniz olmalı eğer o gün eksiksiz plana uyarsanız kendinizi ödüllendirin.
×Ajanda tutun medyada bulabilirsiniz.
×Resim çizin dans edin ve spor yapın.
×Playstation oynayın.
×Wattpad'de bir hedefiniz olsun ve yazın sonuna kadar gerçekleştirin. Mesela bu yaz 100 kitap bitirmeliyim.
×Youtube videoları izleyin, kızlarla ilgili olanları. Youtuber tavsiyeleri de verebilirim bir bölümde.
×DIY videoları izleyip uygulayın.
×Altyazılı filmler izleyin.
×Odanızı toparlayın. Bazen sıkıcı bazen mükemmel eğlenceli oluyor.
×Dolabınızı renk sırasına göre düzenleyin.
×Arkadaşlarınızla görüşün seyahatteyseniz bol bol arayın.
×Pijama partileri yapın.
×Yabancı bir dizi izleyin. Biraz klasik öneriler ama Pretty Little Liars, Teen Wolf, Vampire Diaries, SuperNatural, The walking Dead, American Horror Story, Gossip Girl, New Girl izleyebilirsiniz.
×Rekor kırmayı deneyin. Mesala üzerinde en fazla kiraz olan cupcake gibi.
×Selfie kraliçesi olun.
×Ders çalışmayı unutmayın.
×Seyahatlerinizde arkadaşlar edinin ama kitaplarla gerçek hayatları karıştırıp erkeklere kafa tutmayın. Keşke hepimizin bir kötü çocuğu, bir meriçi, bir kıvançı, rüzgarı, edizi olsa...
Kızlar aklıma gelen bunlardı. Ekleme yapabilirim...

Votelerinizi dört gözle bekliyorum...

Bu arada hep hedef diyorum. Evet bende bilmiyorum yemin ediyorum Teog yuzunden duzene girdim ondan dolayı hep hedef diyorum. Kusuruma bakmayin. Emoji üç maymun.

Öneri: Demi Lovato Cool For The Summer

İnstagram: @helinildirin

Twitter: @HelinIldirin

Tumblr: helinildirin1

We heart it: Helin İldirin

SnapChat: helinildirn

Bunlar hesaplarım. Takip ederseniz çok sevinirim. Snaptan ekleyin plisss.

YAZ TATİLİ VE OKUL TAVSİYELERİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin