Selamlar. Umarım iyisinizdir.
Bu bölümde en sevdiğim filmleri sizlerle paylaşacağım.
Çok uzatmadan başlayalım...
Aashiqi 2
Hayatım böyünca izlediğim en güzel film. Bollywood filmi. Aşk ve ün'ü anlatıyor. Kesinlikle izlemelisin.
Malefiz
Harika derecede mükemmel bir film. Zaten Angelina Jolie'nin her filmi öyle. Bilim kurgu dalında izlediğim en güzel film.
Avatar
Malefizden sonra bilim kurguda izlediğim nadir güzellikte bir film. Gerçekten çok emekle çekilmiş.
Uyumsuz\Kuralsız
Tek kelimeyle süper. İzlerken filmde gibi hissettim.
Pitch Perfect (1-2)
Tek kelime ile müthiş altyazılı izledim. Mükemmel. Hatta Jessie J Flashlight bu filmin ikincisi için. Şarkı da film de çok güzel. Hatta şu aralar favorim.
Açlık Oyunları Tüm Seri
Bayılıyorum. Fedakar bir abla. Keşke abimde öyle olsaydı. Filmi izledikten sonra etkisinde kalmıştım ve kendime bir ok hazırlamıştım. Harika...
Deney
Uuu çok ilginç bir filmdi. Biraz açık sahneler var. Ama çok değişik bir konuydu. İzlemelisin.
Asi Kız
Yıllar yıllar önce izlemiştim. Gerçekten mükemmel ve ötesi. Şımarık bir kız ve onunla baş edemeyen bir baba. İngiltere'de bulunan bir kız yurdunda yeni hayatına başlıyor. Yeni dostlar ve aşk.
Hızlı ve Öfkeli Serisi
Çok çok süper bir film. Serinin her filmi etkileyici. Hemde altıncı filminde son sahnede ağladım. Nur içinde yat Paul...
Sevimli Sevimsiz
İzlemedim ama Zehra'nın dediğine göre çok güzelmiş. Ama izliyeceğim.
Dabbe 5
Biz bu filmi eski bir arkadaşımın evinde izledik ve sabahtı. Hiç korkmamıştım. Gerçekten. Belki de sabah olduğu içindir.
Dabbe 4
Kuzenim Merve ve Umut bir de abim oturup gecenin ikisinde izledik. Ve ölümüne korktum. Çok çok korkunçtu. İyi anlamda. Harikaaaa.
Siccin
Sanırım serinin ikinci filmi çıktı. Bu film sınırları zorluyor. Gerçekten mükemmeldi. Çok korkunç ve etkileyici. İzledikten sonra CD yi kırmıştım...
Jessiable
Büyük ihtimalle yanlış yazdım. Her neyse ben bu filmi evde tekken laptopta izledim ve gerçekten korkudan yerimden kımıldayamadım. Düşünsene annenin ruhu evde hep karşına çıkıyor. Yazarken bile içimi bir korku kapladı. Çok iyi. İzlemelisin.
Aynı Yıldızın Altında.
İlk izlediğimde filmin başlarında çok sıkıldım. Ama izlemeye devam ettim ve gerçekten de çok etkileyici. Her kısımda ağladım. Hazel çok etkileyici sözler söylüyor. Bu arada filmin ingilizce de anlamı 'Yıldızlarımızın Kusurları'.
Sahte Cennet (Turisthas) İngilizcesi yanlış olabilir.
Bu filmi hayal mayal hatırlıyorum. 3. Sınıftayken izlemiştim. Ama hala etkisinden çıkamadım. 2 gün boyunca denizin altında kalıyorlar ve arada nefes alıyorlar. İzlerken nefesim kalmıştı. O derece...
Sihirbazlar Çetesi
Çok zevkli bir film. Hele o balon sahnesi ve parayı yom etme sahnesi mükemmel. İzlemeni şiddetle tavsiye ederim.
16 Dilek
Disney'in en sevdiğim filmlerinden. Mükemmel. Debby Ryan'ı çok seviyorum ve o zamanlar hayranıydım. Çok güzeldi çok çok...
Unutursam Fısılda
Türk filmlerinde en başarılılar katagorisinde ilk üçe gireceğinden emin olduğum tek film. Süper acıklı.
Benim Adım Khan
Bu filmide çok önce izlemiştim. Yemin ediyorum gizli gizli ağladım. Hele arkadaşları çocuğu öldürüyorlar ya orada kendimi tutamadım ve hıçkırarak ağldım. Çok güzeldi.
Çılgın Hırsızlar
Sjsjs çok tatlı bir film. Animasyon dalında en iyilerden. İzlerken çok eğlendim.
Karlar Ülkesi
Bu da çok iyi bir film. Çok zevkli ve eğlenceli. Tavsiye ederim.
Madagaskar Serisi
Yerim. Çok eğlenceli ve komik bir film. Kelimelerle anlatamam çok çok komik. İzleyenler bilir.
Oyuncaklar Hikayesi
Bu film cidden komik. Bu filmi izlediğimde oyuncaklarımla arda konuşuyordum. Güzel...
Bay Evet
Çok iyi. Adam cağız herşeye evet demekle lanetleniyor. Başından geçenler komik ve güzel.
Aman Tanrım
Bu filmin bazı sahneleri biraz saçma. Çünkü tanrı ile iletişim kuruyor. Okuduktan sonra hemen tövbe de... Ama bu da komik.
Ghajini
Bunu izlemedim ama Helin izlemiş ve çok ağlamış. Zaten başroldeki adamın süper filmleri var. Bu da hint filmi. Hem acıklı hem korkunç.
Yarın Savaş Başladığında
Wuhuu bu film çok etkileyici. Böyle izlerken tüylerim diken diken olmuştu. Bu filmden sonra kendime acil durum çantası hazırladım. Ne olur ne olmaz bakarsın 3. Dünya savaşı başlar.
Lucy
Harika, harika, harika. Gerçekten mükemmel harika. Çok iyi bir film. Lucy adında bir kızın midesinde uyuşturucu kapsülü patlıyor ve kız yavaş yavaş beyninin %100'ünü kullanmaya başlıyor. Ama kademe kademe. Süper. Harika. Mükemmel...... Aklıma daha fazla gelmedi. Umarım işine yarar.
Hepsi çok iyi filmler.
Biliyorum hepsinde çok iyi, çok güzel, mükemmel, harika gibi kelimeler kullandım ama gerçekten öyleler...
İnstagram: @helinildirin
Twitter: @HelinIldirin
Tumblr: helinildirin1
We heart it: Helin İldirin
SnapChat: helinildirn
Bunlar hesaplarım. Takip ederseniz çok sevinirim. Snaptan ekleyin plisss.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YAZ TATİLİ VE OKUL TAVSİYELERİ
ChickLit~Yaz tatilinde yapalabilecekler.~ ~Yaz tatilinde çalışma planı.~ ~Okul tavsiyeleri.~ ~Havalı olma yolları.~ ~Stres atma yolları.~ ~Cilt el ve saç maskeleri~ ~Saç ve boy uzatma teknikleri.~ ~Kilo alma\verme yolları.~ ~En güzel yemek tarifleri.~ VE DA...