OKULUN İLK GÜNÜ

482 11 1
                                    

Selamss. Nasılsınız? Umarım herşey iyidir,

Multideki çantalarï acayip dercede istiyorum.
Bu bölümde okulun ilk günü planlarımızı konuşalım dedim.

Haydi hemen başlayalım.

Not:Bu söyleyeceklerim çoğunuza saçma gelebilir. Ama bence çok eğlenceli.

İlk olarak gece yapılacakları konuşalım.

Gece ben her zaman formamı ütülerim. İnternetten saç modellerine bakar denerim. Telefonu veya müzik çalarınızı şarja takmayı unutmam. Ondan sonra çantamı hazırlarım ve yazdan kalan anıları (aman ne anılar) bizimkilere göstermek için çantanını en özel yerine koyarım. Dişlerinizi fırçalar ve yüzümü temizce yıkar yatağıma girerim.Bildiğiniz gibi gece fena heyacanlı olduğu için uyuyamıyoruz. Ben genelde şarkı dinleyip ilk günü hayal ederim. Gerçekten çok zevkli oluyor. Benim gibi yaptığınıza eminim. Sonra uykuya dalarım. Genelde rüyalarımız okulla alakası olmayan rüyalar oluyor. Asdafadsa

Sabah yapılacaklar.

Annemin beni kaldırmasıyla bir dakika bile düşünmeden yataktan çıkarım. Banyoya girer girmez yüzümü yıkarım. Mutfakta düşünceli annemin benim için hazırlamış olduğu kahvaltıdan sadece bir lokma alıp, sanki atlılar peşimdeymiş gibi tekrar banyoya girip dişlerimi fırçalarım. Odama döner aynadan tipime bakarım. Özenle ütülediğim formamı giyerim. Dün gece internetten bakmış olduğum saçı denerim. Genelde evdeki hesap çarşıya uymaz. Saçım olmayınca açık bırakırım. İlk günden birşey olmaz bence. Parfüm, krem, lipbalm  (balm kullanmıyorum. Vazelin) gibi ıvır zıvır işleri de halledip koluma çantamı atar evden çıkarım. Yolda kızları ararım.

İçeri giriş. Jsjsjs
Bence okuldan bir iki gün önce en yakın arkadaşlarınızı arayıp planlamaları onlarla yapın. Kızları evlerinden alıp (Bunu genelde ben yaparım) okulun karşısındaki pastanede bekleyeceğim. Sonra herkes sıradayken biz gircez. Hayaller hayatlar. Bize bakmasalar da altı kişi havalı havalı sıramıza geçeceğiz. Tabi müdür saçma saçma konuşuyor olacak. Arka sıradakiler benim bildiğim havalı tipler oluyor genelde. İnekler sıranın önü için kavga ediyorlar tabi sjsjsj. İşte böyle bizde burnu havada davrancaz. Yanımıza gelip soru soranlara. Kısa ve net cevaplar vereceğiz. Göz teması çok nadir kuracağız. Ne de olsa son senemiz artık kimse umrumuzda olmayacak.

Sınıfta

Ders başlamadan wattpad'de okuduğum komik şeyleri sevmediğim 'N' harfindeki kızda deneyeceğim. Bence ilk günden her boku ye. Birşey olmaz. Ama siz yinede kimseye çaktırmayın.
Sıra kavgasına sakın sakın girmeyin artık bir zahmet. Bence orta sıraları tecih etmelisin. Yerine otur ve kızlarla sohbet et. Hoca içeri girice herkesten bir saniye sonra kalk. Vesyire vesayire.

Sonrası sizde. Bu gün nasıl eğlendim anlatamam. Çünkü hiç eğlenmedim.

Tumblr'da okumuştum. Kimin postu hatırlamıyorum ama çok güldüm. Adadsfsaddafs

Bugünlük benden bu kadar. Hepinizin çok seviyorum. Önlenemez hızda okuyucalar yükseliyor. Öptüm...

İnstagram: @helinildirin

Twitter: @HelinIldirin

Tumblr: helinildirin1

We heart it: Helin İldirin

SnapChat: helinildirn

Bunlar hesaplarım. Takip ederseniz çok sevinirim. Snaptan ekleyin plisss.

YAZ TATİLİ VE OKUL TAVSİYELERİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin