Dizi Tavsiyesi

809 9 2
                                    

Selamss. Umarım İyisindir.

Bu bölümde dizi tavsiyeleri vereceğim.

Biliyorum Multi alakasız.

Neyse konudan sapmayalım.

rk Dizi Tavsiyeleri

❎Adı Mutluluk (En sevdiğim)
Kumsal İzmir'de babasının baskısı altında yaşayan bir kızdır. Üniversite sınavında tercihini babasından gizli İstanbul'a verir. O gün Batu adında bir çocukla tanışır ve çok güzel bir gün geçirir. Ardından İstanbul'a kaçmayı planlarlar ve kaçarlar. Fakat herşey o kadar güzel değildir. Kumsal'ın babasının adamları onları takip eder. Kumsal arabada değilken Batu adamların kendisinin peşinde olduğunu düşünüp kaçar. Kumsal ise Batu'nun onu bıraktığını düşünür...
❎Kiralık Aşk
Defne sıradan hayatını yaşarken abisi tefecilerden borç alır ve işin içinden çıkamaz. Defne çalıştığı restoranda bir müşterinin onu öpmesiyle hayatının aşkını bulduğunu bilmez. Neriman adında bir kadının ona ettiği teklife hayır diyemez ve yeni entrikalı hayatına başlar...
❎Çilek Kokusu
Aslı pastanede çalışan saf bir kızdır. Patronu pastayı bir adrese bırakmasını söyler. Yolda ilerlerken bir araba ile burun buruna gelir. Burak Aslı'nın tam tersi bir karaktere sahiptir. Nereye gitse onunla karşılaşan Aslı yavaş yavaş Burak'a aşık olur...
❎Kırgın Çiçekler
Eylül annesinin onu kocası yüzünden kız yurduna bırakmasıyla yeni hayatına başlar. Artık koleje gidiyordur fakat herşey bu kadar güzel değildir. Hala üvey babasının tacizlerinden kurtulmamıştır. Eylül üvey babasından kurtulmaya çalışırken bir taraftan yeni dostlar edinir bir taraftan da aşkı...
❎Tatlı Küçük Yalancılar (Kırgın Çiçeklerle aynı gün işte bunu sevmiyorum)
İşte bildiğiniz üzere PLL'nin aynısı
❎Güneşin Kızları
Güneş Haluk tarafından İstanbul'a getirilir. Fakat kızları bunu istemez. Peri, Nazlı ve Selin hayatının ne kadar değiştiğini fark etmeden aşık olsalar da üvey babalarının sırları yavaşça gün yüzüne çıkmaktadır.
Yabancı Dizi Tavsiyeleri
The walking dead (Favorim)
❎Pretty Little Liars (Çok seviyorum)
❎Gossip Girl
❎How I met your mother (Çok komik)
❎Breaking Bad
❎Teen Wolf
❎Super Natural
❎New Girl
❎Vampire Diaries
❎American horror story

Bu kadardı, umarım işine yarar...

İnstagram: @helinildirin

Twitter: @HelinIldirin

Tumblr: helinildirin1

We heart it: Helin İldirin

SnapChat: helinildirn

Bunlar hesaplarım. Takip ederseniz çok sevinirim. Snaptan ekleyin plisss.

YAZ TATİLİ VE OKUL TAVSİYELERİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin