Ferdi'den:
"Lütfen yapmayın yalvarırım lütfen"
Şuan yaslandığım yerden karşımdaki çocuğun yalvarışlarını dinliyordum. Boşuna yalvardığını bu odada bulunan herkes biliyordu.
"Üff amma da boş konuşuyorsun sen ya"
Elinde tıraş makinesiyle oynayan Semih'e çevirdikten sonra konuştum.
"Sana son kez soruyorum Mete... Bizi kim söyledi?"
Yaslandığım yerden Mete'nin üstüne doğru yürürken sakin bir şekilde sormaya çalışmıştım fakat başarılı olamamıştım. Bunun en büyük kanıtıysa dolaba geçirdiğim yumruğumdu.
"Abi gerçekten bilmiyorum gerçekten"
Mete'nin ağlayarak söylediği şeyler üzerine ona tiksinerek bakmış ve Kenan'a dönmüştüm.
"Sizindir"
Kenan söylediğim şeyden sonra sırıtıp konuşmuştu.
"Sen mi başlamak istersin yoksa ben başlayayım mı?"
Semih onun bu sorusuna kahkaha atıp cevap vermişti.
"Niye aynı anda yapmıyoruz?"
Semih'in cevabından sonra Kenanla beraber kaşlarımızı çatmış ve Semih'in diğer hareketini beklemeye başlamıştık. Semih de bir tane dolaptan ikinci traş makinesini çıkarıp Kenan'a atmıştı.
Kenan eline gelen traş makinesiyle dudaklarını yalayarak sırıtmış ve Mete'nin üzerine yürümeye başlamıştı.
"Abi yalvarırım lütfen lütfen"
Mete'nin ağlama karışık yalvarışlarına sadece kahkaha atarak karşılık vermiş daha sonrasındaysa da Semih ve Kenan'ın çocuğun saçını kazımasını gülümseyerek izlemiştim.
*
*
*
"Bundan sonra kime direnip kime direnmiyeceğini anlamışsındır diye umuyorum"Kenan'ın tok sesiyle söylediği şeye Mete cevap vermemiş sadece kafa sallamıştı.
"Güzel"
Mete yerdeki saçlarına bakarak ağlarken biz son kez gülmüş ve sınıftan çıkmıştık.
*
*
*"Basket 1v1 var mısın lan"
"Nesine?"
"Ne biliyim düşünürüz bir şeyler"
"Hadi o zaman"
Kenan ve Semih'in basket maçına başlamasını izlerken sigaramdan bir fırtına daha çekmiştim. Normalde okul saatleri içinde içmezdim ama şuan herkes derste olduğundan sıkıntı yoktu.
O sırada bahçeye çıkan iki isimle kaşlarım çatılmıştı. Kenan ve Semih maç yaptıkları için görmemişlerdi ama ben görmüştüm.
Gelen iki çocuktan birisini tanıyordum. 9.sınıflardan Kerem Aktürkoğluydu ama diğerini ilk defa görüyordum
"Lan bir baksanıza!"
Kenan Semihten kaptığı topu potaya gönderdikten sonra bana dönmüştü.
"Ne var la"
"Şu çocuğu tanıyor musunuz?"
İkisi de işaret ettiğim yere baktıktan sonra Semih konuşmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bermuda Şeytan Üçgeni||GülerxYıldızxKadıoğluxKılıçsoy
FanfictionYeni bir liseye başlayan Güler, okulun zorbalarından habersizdi. :Watpadd tarihindeki ilk Ardaxkenanxsemihxferdi fici :Her cumartesi yeni bölüm 🥈#İsak Vural➪28.08.2024 🥇#İsak Vural➪02.09.2024 🥈#İsak Vural➪11.09.2024 🥇#İsak Vural➪13.09.2024 "İron...