Daha fazla paragraf arası yorum yaparsanız sevinirim
Yazım yanlışı varsa özür dilerim
✨İyi okumalar✨
Arda'dan:
Tarih hocası eski Türk devletleriyle alakalı bir şeyler anlatırken ben pencereden basket sahasını izliyordum. Yani basket sahasındakileri..Ve adlarını da öğrenmiştim. Sarılı olan Semih, Kıvırcık olan Ferdi ve diğeri de Kenandı.
Şuan Semih ve Ferdi 1v1 atıyor Kenan da sigara içiyordu. Ve üstleri açık bir şekilde... Tamam tamam adamların baklavaları çok iyiydi ve
"Ardacım bu soruyu sen cevaplayabilir misin"
Tarih hocasının düşüncelerimi bölen sesiyle başımı camdan hocaya çevirip kafamı hızla sallamıştım.
Yerimden kalkıp tahtaya doğru ilerken beynim tahtadakilerin ne olduğunu anlamaya çalışıyordu. Ve pek bir sonuç bulduğu da söylenemezdi açıkçası.
Tahtanın ortasındaki soruyla karşı karşıya geldiğimde kafamı yana yatırıp soruyu okumaya başlamıştım.
Uygur Devleti’ne ait aşağıda verilen bilgilerden hangisi doğru değildir?
A) Kutluk Bilge Kül Kağan tarafından kurulmuştur.
B) Devletin merkezi Karabalgasun’dur.
C) Mani dini savaşçı özelliklerini zayıflatmıştır.
D) Kırgızlar tarafından yıkılmıştır.
E) İlk millî alfabeyi kullanan Türk devletidir.
Eee bence tüm şıklar doğruydu. Arkamda tarih hocasının topuklularının sesini duyarken benim bir cevabım yoktu
"Hocam tuvalete gidebilir miyim?"
"Tabiki de canım"
Ben hâlâ soru hakkında düşünürken tuvalet için izin isteyen çocuk sırtımı patpatlarken kulağıma fısıldamıştı.
"Cevap E"
Ben ne olduğunu anlamamışken o kapıdan çıkıp gitmişti. Arkasından son bir kez ona bakmış ve konuşmuştum
"E hocam"
Tedirgin bir şekilde çıkan sesime içimden küfür etmiş ve hocaya bakmıştım.
"Evet doğru"
Ben derin bir nefes verirken zil çalmış ve herkes ayaklanmıştı.
"Bugünlük dersimiz bu kadardı gençler çıkabilirsiniz"
Hoca eşyalarını toplayıp sınıftan çıkana kadar resmen tüm sınıf çıkmıştı. Ben de Kerem'in yanına gitmiştim.
"Keremmm"
"Hmm"
Okuduğu kitaptan gözlerini ayırıp bana cevap verince ben de ona sorularımı sormaya başlamıştım.
"Ya şu tuvalete giden çocuk kimdi? Onunla tanışıyor musunuz? Ayrıca şu üçlü neden derse girmedi"
"Birer birer sor bakalım"
"Tamam ee ilk sorum şu tuvalete giden çocuk kimdi"
"Kendisine sormaya ne dersin?"
Kerem gözleriyle kapıyı işaret ettiğinde kafamı hızla kapıya çevirmiştim. Ve ordaydı. Kapıya yaslanmış bizi izliyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bermuda Şeytan Üçgeni||GülerxYıldızxKadıoğluxKılıçsoy
FanfictionYeni bir liseye başlayan Güler, okulun zorbalarından habersizdi. :Watpadd tarihindeki ilk Ardaxkenanxsemihxferdi fici :Her cumartesi yeni bölüm 🥈#İsak Vural➪28.08.2024 🥇#İsak Vural➪02.09.2024 🥈#İsak Vural➪11.09.2024 🥇#İsak Vural➪13.09.2024 "İron...