Arda'dan:
"İsak sessizce anlat işte"
Şuan yanımdaki İsak'a bahsettiği aşamaları anlatması için sessizce baskı kuruyordum.
Sessizce yapmamın sebebi de matçıya yakalanmamak isteyişimdi. İsak bana son kez bakıp hayır anlamında kafa salladığında gözlerimi devirip önümde bulunan not defterime bir şeyler karalamaya başlamıştım.
"Pşşt Arda!"
Kerem arkasına dönüp bana seslendiğinde ben hayal aleminde geziyordum ya da uyku diyarında.
"Ardaa"
Kendime ancak Kerem ikinci kez seslendiğinde gelebilmiştim.
"Ay ne oldu dalmışım"
Kerem gözünü devirip konuşmaya devam etmişti.
"Teneffüste seni bir yere götürücem haberin olsun"
"Bunun için mi beni güzel uykumdan uyandırdın"
"Ha ne hayır! Hoca sana bakıyor uyan dicektim"
Kerem önüne döndüğünde ben de ufaktan hocaya bakmıştım. Ve gerçekten bana bakıyordu. Göz göze gelince bana korkmama yeticek kadar sert bir bakış atmıştı. Ben de bakışından sonra önümdeki test kitabına dönmüştüm.
Soruları çözmek yerine test kitabının üzerine bir şeyler karalıyordum. Bu aralar hiç ders çalışasım yoktu ve bu annemlerin kulağına giderse hiç iyi şeyler olmazdı.
Yaklaşık 5 dakika sonra kulaklarıma dolan zil sesiyle Allah'a teşekkür etmiş ve kitabı kapatmıştım. Oturduğum yerde esnerken bir yandan da hocanın toparlanmasını ve sınıftan çıkmasını izliyordum.
Hoca ve çoğu kişi sınıftan ayrılırken ben Kerem'in kitabı kapatmasını bekliyordum
"Keremm hadi yaa!"
"Tamam bir dakika bekle bakim"
"Şunu da şuraya atarsak ve cevabı bulmuş oluruz!"Kerem sevinçle ellerini kaldırdığında ona hayranlıkla bakmıştım. Sadece bu dersten yaptığım gözlemler sonucu Kerem'in dahiyane bir dehası olduğuna kanaat getirmiştim.
Kerem gülümseyerek ayağa kalkmış ve bana dönüp konuşmaya başlamıştı.
"Hadi gel"
Ben de onun arkasından ayağa kalkarken İsak arkasına yaslanmış bize bakıyordu.
Kerem ona bakıp göz devirdiğinde kaşlarımı çatmıştım. Aralarında bir şey mi olmuştu? Bunu ne kadar merak etsem de ilk günden karışmak istemediğim için susmak zorunda kalmıştım.
Kerem önümde yürürken ben de onu sessizce takip ediyordum. Katın diğer koridoruna girdiğimizde ben de etrafa bakıp küçük küçük gülümsüyordum.
Kerem 9/D sınıfına girdiğinde ben de onu takip etmiştim. Kerem herkese selam falan derken etrafa bakınmayı ihmâl etmiyordu.
"heh orda"
Kerem arka sıralarda oturup kartlarla bir şeyler yapan çocuğun yanına yöneldiğinde ben de onun arkasından ilerlemiştim.
"Emre bacimmm"
Adının emre olduğunu öğrendiğim çocuk Kerem'in samimi girişinden sonra başını kartlardan kaldırmış ve bize gülümsemişti.
"Kerem bacimmm"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bermuda Şeytan Üçgeni||GülerxYıldızxKadıoğluxKılıçsoy
FanfictionYeni bir liseye başlayan Güler, okulun zorbalarından habersizdi. :Watpadd tarihindeki ilk Ardaxkenanxsemihxferdi fici :Her cumartesi yeni bölüm 🥈#İsak Vural➪28.08.2024 🥇#İsak Vural➪02.09.2024 🥈#İsak Vural➪11.09.2024 🥇#İsak Vural➪13.09.2024 "İron...