ani bir baskın.

79 25 10
                                    

Kerem'den:

Beden dersi beklediğimin aksine çok sakin bir şekilde geçmişti. Bunun en büyük sebebinin de bizim meşhur üçlünün bahçede olmayışıydı.

Ben Halille beraber sınıfa yürürken Arda da İsakla beraber arkadan geliyordu.

"Adam çok karizma yani aşık olmasaydım da ne yapsaydım yani"

Halil'in meşhur aşkıyla ilgili yorumlarını dinlerken bir yandan da İsakla Arda'nın konuşmalarını dinlemeye  çalışıyordum

Fakat bu o kadar da kolay değildi. Özellikle arkanızdaki kişi bilerek sessizce konuşuyorsa. Ben isağın ağzına nasıl sıçabileceğimi düşünürken bana doğru koşarak gelen Emreyle beraber düşüncelerimi arka plana atmış ona odaklanmaya başlamıştım.

"Keremmmmmmm"

Emre mutlu mutlu bana doğru koşarken Arda yanıma gelmiş ve meraklı bir şekilde Emreye bakmaya başlamıştı.

"Kerem Kerem Kerem Kerem Kerem"

Emre yanımıza geldiğinde zıplamaya başlamıştı. Canım arkadaşım bazenleri tam bir otistik gibi davranıyordu. Ben buna alışık olsam da Arda Emreyle yeni tanıştığından bunu garipsiyordu ve bu onun en doğal hakkıydı.

"Ne oldu lan?"

"Kerem Kerem Kerem"

Emre zıplamayı sürdürünce bir tane kendi alnıma bir tane de Emre'nin ensesine yapıştırmıştım.

"Olum adımı mı ezberliyorsun lan orospu"

"Ne vuruyorsun lan"

"Arkadaşlar karışmak istemem de ne oluyo"

Arda'nın sorusundan sonra Emre Arda'ya dönmüş ve yanaklarını sıkmaya başlamıştı. Pekala arkadaşımın gerçekten de sıkıntıları olabilirdi.

"Sen ne kadar da tatlı bir şeysin ya"

Emrenin dediği şeylerle ben kahkaha atarken Arda kendini Emreden kurtarmaya çalışıyordu.

"Ya Emre ya bırak yanağımı ya"

Birkaç dakika bu pozisyonda kalmıştık. Daha sonra Emre yorulmuş ve Ardanın yanaklarını bırakmıştı.

"Hadi bakalım köleler kantine gidiyoruz. Size anlatacaklarım var"

Emre ikimize son kez bakıp kantine doğru gitmeye başlamıştı. Biz de Ardayla birbirimize bakıp yürümeye başlamıştık ki Emre arkadaşımızın güzel sesiyle kulaklarımızın pası bir kez daha silinmiş oldu.

"KÖLELER YÜRÜYÜN"

Arda ortama küçük bir kıkırtı bırakıp elimi tutmuş ikimizi kantine doğru sürüklemeye başlamıştı.

*

Pekala Emreden duymayı beklediğim şey kesinlikle bizim meşhur üçlünün Emrenin sınıfına ani bir "baskın" yapması değildi.

"Bunlar kadar sinir bozucu birilerini hayatımda hiç görmemiştim."

Arda'nın kollarını birbirine bağlayarak yaptığı yorum sonrası Emre anlatmaya devam etmişti.

"İşte girdiler bir anda dediler o Metin piçinin kardeşi Mete nerde falan demeye başladılar. Baya sövüyorlar falan. Sonra Mete geldi tuvaletten. Semih buna bir tane yumruğu çarptı amk çocuk duvara yapıştı."

Emre'nin anlattığı olayı ben gayet sakin bir şekilde dinlerken,ne de olsa artık bu olaylara alışmıştım, Arda gözlerini kocaman açmış Emreye inanmayan gözlerle dinliyordu.

"Sonra ben bunları durdurmak için kalktım yerimden o sırada hoca geldi ve  gittiler. Ay yoruldum"

Emre masadaki su şişesini açıp kafasına dikerken ben de telefonumu çıkartmış ve Ferdi abiye yazmıştım

•FerdixSiz•

Siz:
Ferdi abi

Ferdi:
Efendim koçum

Siz:
Emre sınıfta yaşanılanları anlattı da noldu?

Ferdi:
Yok bir şey koçum sen kafana takma
Sadece bu Mete bizim biraz canımızı sıktı da gerekeni yaptık

Siz:
Tamam abi

Ferdi:
Sen napıyodun?

Siz:
İyi öyle oturuyorduk
Ben Arda Emre

Ferdi:
Ardayla iyi anlaştın bakıyorum da

Siz:
Baya iyi çocuk
Ve birazcık saf gibi duruyor ama emin değilim

Ferdi:
Hmmmm anladım anladım
Hadi o zaman akşam görüşürüz

Siz:
Hadi görüşürüz abi

***

K

eremden:
Telefonumu cebime koyup Arda ve Emreye bakmıştım. Gülerek sohbet ediyorlardı.

O sırada kantine giren İsağa bakıp göz devirmiştim. Aynı onun da beni gördüğü anda göz devirdiği gibi.

Birbirimizden haz etmiyorduk ve bunun nedenini ikimiz de çok iyi biliyorduk.

Geçmişte yapılan hatalar birinin sonunu getirmişti. Ve bundan sonra yapılan her hata başka birinin daha sonununu getirebilirdi ve hiç kimse bunu istemezdi. Ama başka birinin daha sonunun geleceğini ve bunun en acımasız bir şekilde olacağını o zamanlar hiç birimiz bilmiyordu.....

🛐🛐🛐

Selammmmmm

Yeni bir bölümle karşınızdayımmmm

Daha fazla yorum yaparsanız çok sevinirimmmm 💞💕

Bay bay 💓💓💓













Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: a day ago ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Bermuda Şeytan Üçgeni||GülerxYıldızxKadıoğluxKılıçsoyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin