1. Bölüm Kader mi bu?

190 25 11
                                    

-Hadi Gökçe geç kalıcaz okula
-Tamam ya iki ayağımı bir pabuca sokma abla
Her zaman ki gibi Gökçe yı bekliyorum tam ayakkabısını giydi.

      Küçuk tatli bir ses "Ablaaa" o minicik elleriyle bize el sallayan senacıktı bu.  yanagına bir buse kondurdum diyer yanaginada Gökçe  kondurdu bir iki adım attım ve arkama baktım, sonra tekrar gidip sarıldım. Ah canım günahsız kardeşim "ay sabah sabah bu sevgi pıtırcıgı da ne abla hadi"

          Biz Gökçe ile aynı anne babadan kardeşiz annem vefat edince babam  Gulbahar cadısıyla evlendi ve tatlı sena oldu Gülbahar bizi hic sevmez, bizde onu bir kahvaltı bile hazırlamaz bize 
  
      ben lise 4 Gökçe 2 ye gidiyor.
Bu gün içim bir tuhaf dogrusu acaba matematik sinavi var ondan mı:)
Okula gelince zil çaldi "nerdeyse geç kaliyorduk" dedim.

     Gökçe  "ama kalmadık" deyip sınıfa gitti ben de gittim. Sinıfa
girdiğimde

Sınıftakiler isyandaydı ' bu ne ya sabah sabah sınavmi olur."diyordu. Soner.
Lafa karıştım "sanki son ders olsa çalışacksın Soner " ufak çaplı guldukten sonra Soner " ne biliyorsun ya çalışırsam"dedi. İddalı bir şekilde.
     "Soner sinavi yarina aldirmaya çalışacagım eger 100 alırsaaaan" sinsice bakiş attim Soner " eeeeee?" deyince"Hepimize yemek ısmarlıycaksın kabul mu ? "Dedim. "tamam lan " el sıkıştık ardından maytap geldi ismi mehtap biz ona 'maytap' diyoruz:)))
Sinavı cenemiz sagolsun yarina kaydırdık.
.....
Ne bitmez gündü ama offf yine bizim Gökçeyı bekliyordum nerde kaldı bu derken;
    arkamdan yüksek sesle "Ablaaaaaaa" sesini duydum kulagimi tutup arkama baktım kahkahaya bogulmuş
Gökçe "sen öldüüün"deyip arkasından koşmaya başladım ne kadar hızlı koşuyo bu kız ya resmen eve kadar koşturduk.

           Seha bir an durdu. nefes nefes ben de durdum 'abla bu kalabalık ne?' Bizim evin önunde bir kalabalık vardı. Bağzısı ağlıyordu.

      Kalbim güm güm atmaya başladı zor adım atıyordum gözlerim doldu ne olabilir ki bizim evde ? Etrafta polisler komşular vardı. ağır ağır yururken konuşmalar duydum "ne olmuş" ölmüşmü kadin "kaçmiş diyorlar" "kimle"
Durdum agır bir nefes aldim ve var gucümle "Senaaaaaaa" deyip eve koştum polisler şerit koymuşlar geçmeye çalıştım
Akan gözyaşlarımın arasında "o benim.. ka kardeşim" kadın polis beni tuttu sakin ol kardeşin degil zor konuşuyordum "kim peki" kadın polis "gel otur şuraya tatlım. su lütfen" ağlarken gözüm Gökçeyı arıyordu oldugu yerde otura kalmış komşular kaldırmaya çalışiyordu .

Neler oldu burda. Hem babam nerde ????beynim durmuştu çalışmıyordu
      Etrafım kalabalıktı komşular vardı Ayten teyze "ah kizim ah ne dertli başin varmiş önce annen sonra ....."
Başımî ona doğru çevirdim şaşkındım "sonra ne ? Kim?" Titreyen sesimle "ki kim" kadın polis ayten teyzenin lafını kesti

"LüTFEEEEEN"dedi ve sert sert etrafına baktı diğer polisler ile beraber kalabalıgı dagıttılar
Ayakta duramıyordum daha sonra
Bizi hastaneye götürdüler önce sakinleştirici yaptılar fark ettim de kadın polis hic bizi yalniz birakmiyordu etrafta hemşire ler vardı Acı haberi öğrenmiştik :(

GÜlbahar sena yi alıp kaçıyormuş babam onları görünce gülbaharın yanınında ki adam 2 el ateş etmiş veeee ....
       Etrafımızda o kadar çok insan vardırdı ki gozlerim şiş ve kıpkırmızıydı herkes bize bakıp acıyan gözlerle bakıyordu seha yanımda oturuyordu elini tuttum yine aktı gözyaşlarım Gökçe " şimdi biz ne yapacagızz??"kafami duvara koyup tavana baktım kısık sesle Kadermi bu be...... dedim...
***********
Umarım beyenmişsinizdir

=SONBAHAR YAPRAKLARI=Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin