Bu bölum İremin ağzından olacak olaylar karışmaması için......
İREMIN AĞZINDAN
Sabah Gökçe nın sesiyle uyanmıştım her zaman kı gibi.
Gözumu araladığımda ettafta Gökçe falan yoktu. Bu sesler dışarıdan geliyordu. Tabi ya bu yeni oda bahçeye bakıyordu. Yataktan zor bere kalktım. gözlerimi ovaladım camı açtığımda Gökçe bir oraya bir buraya koşup şarkı mırıldanıyordu.
Beni görunce "uyuyan prenses hadi uyan artık" "tamam tamam " derken eniştem!!!
Gözlerim ve agzım açık ona bakıyordum. Üzerinde önlük elinde omlet tavası
-evet İremcigim okula geç kalacaksıniz.
Ben ona bakarken Gökçe kahkaha krizine girmişti.
-geliyorum . Deyip camı kapattım.
Hemen hızlı bir şekilde duş aldım. Bu odamın içindeydi banyo. Duştan sonra okul forma mı giydim. Üzerime patlıcan moru bir hırka ve convers giydim. Saçlarımı salıp iki tarafa küçük tokalar takdım. Parfüm sıkıp aşağı ya indim.İndigim de Didem de oradaydı.
-gunaydın deyip tapagıma kocaman krep aldım.masa da yok yoktu dogrusu.
Omleti krebi salam hepsi harikaydı.-vay be enişte sen meğer ne şeymişsin derken
Eniştem
-Romantik mi
Deyip kahkahayı bastı.
Biz de mecburi bir gulüş yaptık.Ve assolist de geldi.
Siyah pantolon vizyon askılı üzerine deri çeket.dolgu topuklu Gonca halam :)O da aynı ben gibi şaşırdı.
-bu masayı kim hazırladî ve niçin hazırladı?
Gökçe ağzında ki ekmek le
-enoştom. Dedim.
Eniştem ağzını peçeteyle silip.
-otur tatlım çay koy firuze! Dedi.Kahvaltî merasiminden sonra çantalarımızı alıp arabaya bindik.3 ümuzu enistem okula goturdu.
Okul a gidince sınıfa gidip çantamı bıraktım. Bahçede çoçukların yanına gittim. Tabi elimde test kitabıyla onlar konuşurken 20 tane fen testi çözdum. Zil çalınca sınıfa gittik.
2. Derste Demir geldi.Bana ders anlatmak isteyen çoçuk Yanına gelince;
-selam ben İrem. Dedim
D- selam fikrin degişti galiba.
S- Bi deniyelim
Elini sıktım
Demirin ne çantası ne kalemi vardı
S- Sen hep boyle derslere geç mi geliyorsun?
Guldu ve;
D- bak guzelim bana iki de bir soru soracaksan sen biraz ünüversiteyi zor kazanırsın.
S- iyi be tamam ne akrasifsin. Deyip yerime oturdum.
D- bu gun başlayalım. Bana evinin adresini verirmisin?Bir kağıda yazıp verdim.
Okuldan sonra Gökçe ile yuruye yuruye eve gittik. Gökçe çok duşunceli ve çaresis gibiydi.
-Gökçe hadi gel sana şu pastanaden profitirol ısmarlayım. Dedim
Önune bakıp " sağol istemiyorum "
Elimi omzuna koyup
-hadi o zaman gel şurda parkta bari otutalım. Dedim.Oturdugu an gozleri doldu
-Oğuz mu sorun. On dan hoşlanıyormusun?
+bilmiyorum, ben şıp sevdi miyim sence abala
-saçmalama sen şimdiye kadar kime aşk oldum ki.
Gülumsedim aşk olmuş belliydi bir anda.... amaaan boşver onun İdili i var zaten dedi. Benim kuvvetli kardeşim sarıldım
- seni kimsenin uzmesine izin verme.
Hafif gulumsedi
+beni hayat yeterince uzuyor be abla herkez aşk acısı çeker ama ailesi bir şekilde onun morelini duzeltir.
-bu ne şimdi ben neyim burda. Dedim. Bu esnada göz yaşlarını sildim.
+ Halam i sevmiyorum. Deyip ayağa kalktı.Eve gelince odama çıktım. Guzel bir duş alıp üzerimi değiştirdim.
lacivert pantolon ve turuncu askılı giyip üzerim aynı renk uzun kolsus ince bir şey giydim. Saçlarımı kurutup at kuyrug yaptım. Tam aşagıya iniyordum ki ayagımda ki pofuduk lara takıldım masum masum onlara baktım. Yavaşca çıkartım. Beyaz patik çorap giydim.
Aşagıya inince mutfaga indim.
-Selam Firuze abla
- oooo İrem kızım yeni kurabiye yaptım koyayım da ye.Bu kadını çok seviyorum ya harika şeyler yapıyor.
- arkadaşım geleçek o zaman alırım. Derken kapı çaldı.
-baktıiiiiim. Deyip kapıya koştum.
Demiri beklerken karşıma Oğuz çıktı.
-hoşgeldin gel
O- Yok ben sizi yarınki partiye davet etmek için geldim.
- Ne partisi bu
-Son yaz partisi. İdil'in bir teknesi var orda olacak. Ben sizi alırım.
-Bir de idil in he gelcegimizi pek sanmıyorum.
-hadi ama Lütfen
-Neyse ben Gökçeye soyliyim. Ben sana haber veririm.
-okey haberleşiriz o zaman
Deyip onu gonderdim.
yukardan Türkçe ve İnkılap kitaplarıyla test kitaplarını indirdim. Ben aşagîya indigim de Demir gelmişti.-hoşgeldin Akrasif
-anlamadım.
-hoşgeldin dedim.
-hoşbulduk. Başlayalım mıO kadar guzel anlatiyor ki kolayca anlayıp not alıyordum.
Bu kadar guzel anlattıgina şaşırdım dogrusu
Saat 6 civarında kapı çaldı. Gelen eniştemdi. "Hoşgeldin" deyip yine Demire yoneldim.
Eniştem " Ho..." diyordu ki Demiri görunce yuz ifadesi degişti.
-bu kim.
-Bu derken arkadaşım Demir ders çalışıyoruz.
Sert sert bakip "ders bitti gidebilir."
-anlamadım.
-anlaşılmayacak bir şey yok. Diyordu
Ama hiç gozunu Demir den ayîrmadı. Demir;
-ben gitsem iyi olur. Deyip hırkasını aldı elinde ki kalemi de bıraktı.
Eniştem
-geç bile kaldın.
Sadece olanlara bakıyordum. Demir gidince
-Enişte ne yapıyorsun. O benim....
-susarmısin dedi ve merdivenlere yoneldi.Arkasına bakip "ben erkekleri tanırım" dedi.Sadece şaşkın şaşkın baktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
=SONBAHAR YAPRAKLARI=
Chick-Lit3 kız kardeşin İrem , Gökçe ve senanın hikayesi önce annesi sonra babası bırakır onları yalnız. son olarak senayı uvey anneleri götürünce dayanılmaz bir acı olur ne olursa olsun senayı bulacaklarına yemin ederler . her acıya göğus geren kuvvetli ka...