4.Bölüm Okulll

42 17 3
                                    


İREM IN AĞZINDAN

Eresi gün uyandıgımda Gökçenin yatagında olmadıgini fark ettim.hemen aşagıya indim
"hayırdır bir yeremi gidiyoruz"dedim.
    uzerini çoktan degiştirmiş.küçük çiçekleri olan mini bir elbise giymiş çantasını  takmış bekliyor.

"OKUL işlerini ayarlıyacagız hem de eniştem bizi biraz gezdirecek hadi hemen hazırlan." Dedi.

-Kendimiz gezerdik Gòkçecigim
+hadi hadi
deyip beni yukarıya iktirdi.ay allahım ne inatçi bu kız.

  Artık hazırdım.asker yeşili pantolon uzerime açık tonda siyah tşört giydim saçlarımı da at kuyrugu yaptım siyah konfersleri giydim.
  
Arabaya binerken eniştem "kendimi şöför gibi hissetmemem için İrem öne otururmusun"dedi. çaresiz"peki" dedim. De neden ben neyse büyuk oldugum için herhalde

Bütun gun çok yorulmuştuk. Yok aşk köprüsü yok sahili bacaklarıma karasular indi.odaya çıkınca kendimi yataga attım.seha
-keşke fotograf çekeçek bir aletimiz olsa telefon falan yani"
+saçmalama istersen"
-öf ya ben ne dedim ki şimdi  "deyip odadan çıktî.

    Okul formalarımızı almıştık onları ütüledim.

Ertesi gun okula gitmek için hazîrdık.saçlarımı melik ördüm.
Aşagıya indigimde eniştem "vay harika gözukuyorsunuz."dedi .bu adam neden bu kadar bizimle ilgileniyor anlamadm dogrusu halam yine evde yoktu. Kahvaltı yaptıktan sonra dışarıya çıktık.Gökçe  etrafına bakınıp duruyodu.

"Gökçe nereye bakıyorsun" "hiiiiiç hadi gitmiyormuyuz".deyip arabaya yöneldi.

     Arabanin kapisini açinca "hayir biz kendimiz gidecegiz"dedim.ve Gökçenin kolunu tutup kapıyı ittim.

Eniştem"okul uzak ama' "bizde arabaya bineriz"diye cevap verdim. Evden biraz uzaklaşmıştk ki yanımiza bir araba yanaştî kafasînı uzatıp"selam komşu kizlari" bu da kimdi.
   O spor arabasıyla bize hava mı yapyordu. Gökçe de "selam ötlek komşular "deyip el salladı.Gökçe ye acayip bir şekilde baktım.
     kulagina "taniyormsun?" Diye sordum. O da kafasıni salladi. Çoçuk bize "hadi gelin okulunuza bırakalım sizi" Gökçe;
-Ben de sizi cimri sanmıştım.Ee kim beleşe 'hayır' der.
deyip bindi benim akıllı kardeşim.
        Ben de arkasından bindim. arabada iki erkek bir kız vardı.kız pek bir suratsızdı.

Gökçenin agzından

Bu üniversiteliler iyi birini benziyor aslında dunku meteor bana baktı.
B- Hâlâ isminiz ile müşerref olamadık."
G-" Gökçe" dedim hafif de guldum.

    Arabayı başkası kullanıyordu 1 saniye arkasına bakıp "ben de hakan Didemin abisi" dedi.
"didem?" Dedi ablam "yanınızda ki kız aynı okulda okuyorsunuz."
   İrem"harika"dedi.***

Okula gelmiştik.girmeden ablam kolumu tuttu" ne ara tanîştın bunlarla"  "aslına bakarsan şimdi ama ilk geldigimiz gun bahçede gordum. Şimdi alabilirmiyim kolumu  "dedim.

      Okula girdik okuldakiler çok havalıydi dogrusu.zil çaldı ve sıraya geçtik. İstiklal marşindan sonra müdurun odasına gittik bizi sınıflara o gòturdu. Sınıf a girince klasik olarak tanıştık tabi neden geldigimi sòylemedim.3. Sıraya oturdum. Sınıf tek kelimeyle müthişti. Biz Çerkez köyde sınıfta 45 kişiydik. Burda ise 15. Sevmiştim doğrusu sınıfı.yanımda oturan kız  bana bakti ve;

    "benim adım ela" dedi."neden geldigini soylemedin"
-boşver. Dedim.
+tamam istedigin zamn anlatırsın
-olur dedim.

          İREMIN AĞZINDAN
sınıf taşlarla doluydu. 19 kişiler 11 erkek 8 kız varmış. Erkegin yanına oturdum. "İsimim oğuz"deyip kendini tanıttı. Ders boyunca başkada bir şey konuşmadîk.

=SONBAHAR YAPRAKLARI=Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin