Bab 10. Permulaan Yang Mendebarkan

5.3K 103 4
                                    

Tanpa dipinta Nur Zaleena terlebih dahulu melakarkan aksinya kali ini. Tangannya melepaskan simpulan kain sarung pelikat yang bergulung di bahagian perut, lalu dilonggarkankan cerutannya. Selepas itu aku terpaksa meringankan punggung sedikit ke atas supaya memudahkannya melepaskan kain sarung pelikat tersebut melepasi dari sarungan kedua kaki. Mata Nur Zaleena tidak memandang ke arah batang zakar keras mencanak yang sudah dalam gengaman tangan lembutnya. Namun sepasang matanya memandang tepat ke arah mataku sambil mengigit-gigit bibir mungilnya. Aku tahu apa yang sedang bermain-main di fikiran Nur Zaleena tika ini kalau bukan tahap keghairahan nafsunya yang sedang memuncak dan membuak-buak...mengenggam erat pada batang zakar padu yang sedang mencanak dan menegang keras.

Nur Zaleena: "Mmm..abaang..besar laa 'adik' abang.." baru 'first-time' ke..tengok yang besar macam ni? Mengeluh sampai macam tu? Konpom laa cik suaminya 'punya' tak sebesar apa yang aku ada. 

Besar batang zakar milik aku adalah anugerah dari Tuhan. No komen. Sihat dan gemuk tu ada kot, kalau dah ukurlilitnya 'ngam-ngam' berdiameter 6 inci = 15.4 cm – sihat tak sihat laa kan? Yang penting jaga kesihatan dan jaga pemakanan. Tak payah laa nak beli-beli ubat kat farmasi atau 'buy-online'...nanti banyak pulak kes kesan sampingan. Malam-malam kalau 'free' takde kerja, rajin-rajinlah berurut sendiri di bahagian kelengkang dengan minyak, perbetulkan saluran urat yang bersimpul untuk pengaliran darah, biarkan ia mengalir dengan betul. Isteri aku dulu selalu cakap...'batang' abang keras macam kayu Jati! hehe..

Tangan Nur Zaleena tidak dibiarkan kaku di situ. Pangkal batang zakar yang dikelilingi oleh bulu-bulu lebat kehitaman yang baru ditebas sebelum mandi tadi, mula digenggam kemas. Kenapa dan mengapa aku memotongnya pendek, hanya isteri aku sahaja yang tahu. Dan tanpa melengahkan masa, Nur Zaleena mengenggam erat pada keseluruhan batang zakar tersebut dengan menggunakan tapak tangan kanannya yang lembut dan halus. Malangnya batang zakar tersebut tidak dapat dilingkarkan dengan mencantumkan hujung ibu jari dan jari tengahnya, dan masih terdapat jarak berbaki sekitar 1 inci yang menunjukkan betapa besar dan tegangnya batang zakar itu dalam genggamannya.

Mulanya Nur Zaleena hanya melurut-lurut dari atas ke bawah secara perlahan-lahan, namun ianya menjadi semakin laju seiring dengan keinginan nafsunya yang semakin menggelora. Sepasang kelopak matanya terkebil-kebil, penuh perhatian memerhatikan setiap gerakan-gerakan yang dilakukan oleh kelembutan dan kemulusan dari tapak tangannya. Ingin memastikan cara lancapan yang dilakukannya cukup sempurna pada batang zakar yang membuatkan dirinya semakin teruja. Dengan caranya yang tersendiri aku dapat merumuskan bahawa ini bukanlah kali pertama Nur Zaleena melalui saat-saat seperti ini bersama cik suaminya, walaupun belum sampai ke tahap memasukkan batang zakar tersebut ke dalam mulutnya.

Nur Zaleena: "Panjang laa abang 'punya'..dah keluar air laa abang, hmm.." dia semakin teruja melihat batang zakar milik aku yang sudah menitiskan cecair mazi putih keruh. Hujung jari telunjuknya mula bermain-main dengan air yang keluar meleleh dari lubang kepala cendawan tersebut, seakan-akan tumbuh mengembang selepas hujan. Dengan perasaan nafsu yang luar biasa, dia sekali sekala menciumnya. Sayang agaknya kat 'adik' aku..huhu.

Khairul Annuar: "Suami leena punya... tak panjang macam ni kee?" tanyaku, cuba memancing reaksinya, sambil meluaskan kangkang kedua-dua paha agar pergerakan yang akan dilakukan mendapat keselesaan sepenuhnya. Aku ingin memastikan setiap gerakan lancapan pada batang zakar yang sedang tegang dan bersemadi dalam genggaman kulit halus tapak tangannya yang lembut itu dapat dinikmati sepenuhnya.

Nur Zaleena: "Hehe..tiga kali ganda kot.." alamak kerdilnya? Jangan-jangan bila ditusuknya tak sampai titik syahwatnya. Macam tu...konpom laa kalau kena aku punya nanti senak seadanya. Silap-silap nak bernafas dalam ruang bilik tak cukup udara.

Dari keluhan suara manja yang terkeluar dari bibir Nur Zaleena, aku dapat merasakan betapa terujanya dia dengan batang zakar aku yang jauh lebih besar, lebih panjang dan lebih tegang keras dibandingkan dengan zakar suaminya, yang katanya hanya sepertiga daripada ukuran ini. Dengan tenang aku menanggalkan t-shirt putih di badanku, lalu semakin melebarkan kedua-dua paha untuk memberikan lebih ruang dan keselesaan bagi pergerakan tangan Nur Zaleena untuk melakukan lancapan berahi. Dia terus membelai dan mengelus batang zakarku yang berukuran lebih dari 7 inci panjang dengan penuh rasa teruja. Setiap sentuhan pada kulit zakar yang tegang itu membuatkan keterujaan antara kami semakin membara.

Dahaga Seorang IsteriWhere stories live. Discover now